Doamnele mele sunt servite

Ar fi nepoliticos din partea mea sa va vorbesc despre ceai,sa va arat atatea feluri si sa nu va invit la mine ,la un ceai fierbine…Mai ales ca linisteste nervii pe care mi i-a starnit vantul si frigul si neputinta de a face miscare pe afara.Asa ca…doamnelor…va astept cu drag.

s6308480-mica

s6308479-mica

s6308482-mica

M-am descurcat cam greu caci ,ieri,mi-am ras o unghie de la aratator si de atunci vars si scap din maini cam orice.Deci,va doresc un sfarsit de saptamana linistit si odihnitor,placut si fara multe treburi casnice.Eu azi ascult sonate si beau ceai  fiindca sunt invalid de…bucatarie.Un adevarat razbel acolo  😉

sau il preferati pe acesta…


Acest articol a fost publicat în bauturi și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Doamnele mele sunt servite

  1. CELLA zice:

    m-am răsfăţat azi
    la doamna Lucia a VII-a şi Bach … la tine Sonatele (uşor de ghicit, ador Sonata Lunii)
    mi-am adus cafeaua şi ţi-am furat o felie de lămîie cu miere 😆
    io-s Chopin(iană)dar Beethoven şi Bach (orgă)îmi spală sufletul de melancolii deşi uneori ai crede că-mi provoacă depresii … pozitive 😉
    una peste alta … iar o să „şterg praful” de pe viniluri dupăamiaza asta

  2. floris zice:

    Bun ceaiul.Foarte bun.
    NU ma simt grozav si am stiut eu ca aici o sa gasesc remediul.

  3. starsgates zice:

    Gata, am sosit elisa dragă. Merit şi eu un ceai după ce am spălat geamurile.:)
    Mi-e îmi place cu un pic de zahăr. Mierea o mănânc cu nuci, iar despre Sonata Lunii ce să mai zic, ştii că o ascult cu plăcere.:)
    Merci.:)

  4. Lilick zice:

    Am trecut si eu pe la tine sa beau o cescuta de ceai.. 🙂 Se pare ca celelalte doamne au plecat, dar ceaiul e bun, cald inca. Ce liniste profunda…

  5. Elisa zice:

    Doamnelor,va multumesc din suflet ca nu mi-ati dat plasa 😆 si ma bucur acum de vizita voastra in jurul orei cinci 😉
    CELLA,
    frumos iti petreci sambata,asa trebuie si nu sa robotim la bucatarie.Imi place cum gandesti 🙂

    Floris,
    sper sa ai o sambata seara frumoasa si sa te simti bine.Te imbratisez 🙂

    Starsgates,
    da,dupa ce-ai inghetat in ferestrele deschise tocmai un ceai fierbinte iti face bine 🙂

    Lilick
    bine-ai venit si te mai astept cu drag.Poate ca este linistea asteptata si binefacatoare 🙂

  6. MIRA zice:

    Pentru ritualul folosit la servitul ceaiului s-ar fi potrivit o alta melodie,asta- prea trista;i se mai spune si sonata despartirii,inspirata fiind dintr-un mars funerar…sau confund?nici nu mm-ar mira,sunt doar iubitoare a muzicii,in rest,cultura muzicala – o mare necunoscuta! Va imbratisez pe toti,cu recunostinta si dor…de verde,crud.

  7. zincabeiu zice:

    Ce ne rasfeti, Elisa !
    Bun ceaiul, minunata muzica, frumoasa gazda.
    Draga mea, sunt bine; am lipsit pentru ca am fost calatoare (de placere)la… Roma.

  8. Elisa zice:

    Dimpotriva,Beethoven o compuse dupa o intamplare care i-a trezit din nou interesul pentru viata si dupa ce a inteles ca suferinta sa este cel putin mai mica decat a unei nevazatoare…Eu o ador,pentru mine reprezinta speranta si trezirea la viata,la primavara…stii MIRA?

  9. Elisa zice:

    Zinca,
    ma bucur pentru tine si sper sa ne povestesti cat de mult te-au impresionat (nuuu,nu strazile pe care intalnesti romani) locurile vizitate 🙂
    Multumesc c-ai trecut pe aici 🙂 Te imbratisez

  10. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,multumim pentru ceai si pentru Beethoven.Ascult in timp ce-ti scriu.
    Si eu am fost cam ocupata,a venit si fiul meu de la Timisoara,m-a vizitat si o colega,in plus…picioarele sunt ca niste butuci.
    Va trebui sa o raresc cu statul la calculator.
    Am trecut sa-ti urez multa sanatate,o duminica cu mult soare si… am ceva pentru tine:

  11. Victoria zice:

    Buna dimineata Elisa.Vin si eu la ceaiul tau caci arata atar de bine iar eu sunt mare amatoare.
    Ier nu am avut net toata ziua,deci am suferit in tacere.
    Sonata Lunii este preferata mea.Desinu reusesc sa o ascult aici din cauza netului meu deosebit de „prost pregatit”(desi zic mersi si pentru asta pe care il am,decat deloc),o voi asculta de pe calculatorul meu,imi fac un ceai si inchid ochii.Asa voi ateriza direct in sufrageria ta.
    Si la mine ieri a fost frig si a batut vantul mai tare.
    Ieri am taiat via.Poate o veni ,in sfarsit,primavara.Nu de alta dar corcodusii mai au putin si infloresc.
    Azi la 6 dimineata era bruma dar vad ca este soare ,deci se va incalzi.
    O duminica insorita si linistita iti doresc.

  12. Manole zice:

    Azi servesc ceaiul in gradina! Multumesc, Eli!

  13. Pingback: foaie verde…foaie lată… « Mesterulmanole’s Weblog

  14. Elisa zice:

    Draga Gabi si eu iti multumesc de urari,iti dorsc sa ai grija de tine,vezi cum faci cu sarea…renunta de tot la ea si inlocuieste-o cu condimente.Te asigur ca o sa-ti placa gusturile.Duminica placuta si tie !

  15. Elisa zice:

    Victoria,
    am vazut eu ca ceva nu-i in regula ca nici comm nu l-ai moderat toata ziua de ieri si m-am gandit ca ati plecat pe undeva.Noi nu taiem via asa curand…e tare frig.Pana cand se vede zapada pe munti pot sta linistita ca poate veni oricand o bruma din pacate.
    Draga mea sa ai o Duminica frumoasa!

  16. Elisa zice:

    Merci Manole draga,merci si mai treci macar sa vezi ca n=am murit 😆 Te pup. 😛

Lasă un răspuns

