Cu camera prin casa

s6308291-mica1

E martie si poinsettia mea creste si creste si nu se ofileste.Pai cum sa-i tai ramurile si s-o tund,cand nu pot  ?Dupa cum am citit despre ea acum ar fi trebuit sa-i iau lastarii si sa creasca alta planta..noua din ea si lastarii sa dea alte plantute noi.Ma rog…o sa mai citesc.

mica

s6308297-micaCreste frunza noua si la Phalaenopsis,la ambele.

s6308300-micas6308299-mica

s6308301-micas6308303-micas6308304-mica

s6308306-micas6308307s6308308-micas6308309-mica

s6308315-mica1s6308316-micaRosiile mele au prins o perioada intunecoasa de la rasarire pana acum asa ca s-au lungit mult.

s6308318-micas6308324-micas6308339-micas6308234-micas6308310-mica

Acest articol a fost publicat în flori, primavara, Rasaduri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Cu camera prin casa

  1. MIRA zice:

    Doamne,Elisa,ai reusit sa cobori in universul tau ,raiul . Oricare dintre noi,si ma refer aici la cele(cei)care indraznesc sa patrunda in atmosfera ta creativa,bazata,cred, pe initiativa si practica proprie,ar incerca,cu dinamism si energie sa incerce sa-ti calce pe urme… Informatiile recente si de actualitate,ma determina sa demarez,desigur,cam tarziu,insamantarea,in vederea obtinerii rasadurilor.Voi incerca sa ma adaptez climatului organizational in care,cu multa bunavointa ne introduci si te felicit,din nou,de rabdarea si perseverenta cu care reusesti sa-mi picuri in suflet,cel putin,ideea ca aceasta activitate,mi-ar putea da un imbold,macar,in a reusi sa-mi fac ordine in…”ograda” timpului pierdut!

    Te salut,in speranta ca ne vom mai „intalni”,Mira( aceiasi)
    Te rog sa-mi ierti „aparitiile”,poate neinspirate;inscrisurile mele,de la „un loc la altul” ma determina sa-ti impartasesc faptul ca sunt neofita si in ceea ce priveste calculatorul.Din pacate,plafonarea specifica unei anumite varste sau situatii(social-financiare)mi-a limitat multe cerinte(si dorinte),chiar si profesionale.Incerc acum sa ma initiez,simtind regretul amar al resemnarii anterioare,al acelor ani cand m-am complacut intr-o imensa ignoranta si…iti multumesc ca te-am gasit!

  2. Elisa zice:

    Hello!!Mira,m-ai emotionat 🙂 Cat ma bucur de fiecare data cand sunt buna si eu la ceva…Imi amintesc cum imi spunea cineva de curand…si nu numai o persoana…ca daca nu eram eu,nu erau nici ei ceea ce sunt astazi.Sigur ca imi creste inima sa aud asa ceva,dar avad in vedere ca inima mea este deja prea mare…(la propriu haha) si sperand ca emotiile nu ma doboara..iti multumesc pentru ce mi-ai spus si sper ca sa nu depui armele la prima plantuta care cade si moare.Vor fi si astfel de momente,trebuie sa stii ca nimic nu se poate suta la suta perfect.Te imbratisez si mult succes in tot ce intreprinzi. 🙂

  3. MIRA zice:

    Buna noapte,Elisa,inca ma mai plimb pe aleea celui” mai verde,galben,rosu,albastru si viu blog”,pentru a nu mai emite pretentia ca te-am descoperit doar din trei „intrari”.Am stat pironita in fata calculatorului,neglijand intaia data tot ce-mi este harazit,intr-o seara care prevesteste,parca…a treia iarna(in a doua,am tremurat in curtea ta!).Parca totusi,vine Ene pe la gene,asa ca Domnul sa-ti ocroteasca somnul si visele,pe care,nu-i asa,tot El te-a ajutat sa le traiesti aievea.

  4. Elisa zice:

    Offf,of,of..imi pare rau ca le iei asa cu hei-rupul 😦 Dar ce…au intrat zilele-n sac?
    Multumesc frumos pentru urarile tale si tie, asemenea! 🙂

  5. mary zice:

    stiti..yo nu ma prea pricep la plante…ati putea sa-mi spuneti dc are nevoie o planta ca sa creasca mare?fiindca tre sa fac o compunere despre asta si nu prea am idei…plisssssshttps://s-ssl.wordpress.com/wp-includes/images/smilies/icon_sad.gif

  6. mary zice:

    stiti..yo nu ma prea pricep la plante…ati putea sa-mi spuneti dc are nevoie o planta ca sa creasca mare?fiindca tre sa fac o compunere despre asta si nu prea am idei…

  7. Elisa zice:

    Mary,
    daca aceasta compunere este pentru tine de ce crezi ca ar trebui sa ti-o faca altcineva?Trebuie doar sa te gandesti sa iei in considerare tot ce-i invatat despre plante pana acum si tot ce-ai observat tu din natura,iar daca nu-ti place natura,acesta este un bun prilej pentru a incepe sa o cunosti…si pe urma iese si compunerea….originala.Mult succes ! 😛

Lasă un răspuns

