La multi ani, CELLA!

SA FII FERICITA ,CELLA! LA MULTI ANI!

Acum 2 zile am descoperit cala.Ti-o daruiesc din toata inima si reprezinta prietenie(prietenii stiu de ce…)

s6308273-mica

s6308277mica

Iar  floare fara nume va avea de acum numele CELLA,caci se pare ca s-a descis azi pentru tine.

s6308288-micas6308285-mica

LA MULTI ANI DRAGA CELLA!

Acest articol a fost publicat în Daruri din suflet, Sarbatorim și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la La multi ani, CELLA!

  1. La multi ani, CELLA! 🙂

  2. CELLA zice:

    Uauuuuuuuuuuuuuuu
    mută !!!
    MULŢUMESC, PLECĂCIUNE !!! 😆

  3. Elisa zice:

    Multumesc Manole 🙂 LA MULTI ANI ,CELLA!Azi ai voie sa fii muta 😉

  4. Elisa zice:

    CELLA,
    iti doresc multa sanatate,noroc in toate si sa te bucuri de fiecare zi asa cum numai tu stii 🙂

  5. CELLA zice:

    ştiu să mă bucur şi chiar o fac 😉
    n-am avut toată viaţa mea daruri aşa minunate,
    VOI !!!
    VĂ MULŢUMESC TUTUROR ŞI SĂ AVEŢI PARTE DE TOT BINELE (posibil) 😆

  6. La mulţi ani, Cella!
    (Elisa, au mai rămas ceva flori şi pentru noi? 😀 )

  7. Elisa zice:

    Isabelle,
    tot timpul si cu tot dragul 🙂

  8. Victoria zice:

    La multi ani CELLA si din partea mea.Sa ai viata plina de flori.

  9. Gabrielle zice:

    si din partea mea, la multi ANI , cella!!! g

  10. Elisa zice:

    Multumesc doamnelor,multumesc frumos!CELLA este buna si minunata prietena si sa-i dea Domnul zile senine si fericire…la multi ani sa traiesti,CELLA!

  11. CELLA zice:

    Iertaţi-mă de-ntîrziere dragelor dragi
    VICTORIA – MULŢUMESC ! 😆
    ISABELLE – sper să pot, sunt şi eu doar una 😆
    MANOLE – cum am stabilit, la tăţi ni greu 🙄

    ELIZA !!! 😉

  12. M-am nimerit si eu aici ca sa-i urez CELEI : „La multi aaaa-niiiiiiiiiiiiii!” Sa fii fericita si sanatoasa!

  13. CELLA zice:

    @ Gabrielle/g – te rog să mă ierţi, îţi mulţumesc foarte tare pentru urare, fiecare persoană este foarte importantă pentru mine, sunt fericită să pot mulţumi, să pot împărtăşi, să pot „descoperi”, 😆

    @ Simona Ionescu – este mult prea mare onoarea ce-mi faceţi, sunt un om simplu şi bucuros de orice mi se lasă descoperit, cred în minuni şi revelaţii 😉
    cred … că nimic nu-i întîmplător
    MULŢUMESC ! 😆

  14. CELLA zice:

    ELIZA – m-am distrat de numa, numa ieri …
    şi v-am pomenit pe toate/toţi … n-am avut aşa aniversare reuşită(făcută „pe picior” 😉 ) de mult … şi telefoanele mi s-au descărcat „moarte la datorie”
    ZIC, ai mei din casă, că ne-am transformat în florărie ambulantă 😆
    fac un ban cinstit din toate florile astea ?
    glumesc, mă dor florile tăiate da’ le duc mamei mîine … o parte că sîmbătă vin finii şi iar îi rost de „belalaică” … no, să-mi spună mie careva că nu ştiu gestiona criza 😆

  15. Elisa zice:

    Simoma_Ionescu,
    multumesc mult,ma bucura bucuria CELEI asa ca bucuria mea…
    ps.eu ma nimeresc mai des pe la dumneavoastra 🙂

  16. Elisa zice:

    Draga CELLA,imi pare bine pentru ziua ta frumoasa si pentru cum pui tu sufletul si …pentru cum gestionezi criza 😆
    De retinut: viata este cum ne-o facem si cum stim sa gestionam clipele din ea 🙂 Te imbratisez .

  17. CELLA draga, LA MULTI ANI si acasa la Elisa! 🙂
    Acum v-am descoperit petrecerea, miroase puternic a flori, a primavara, soarele rade in ferestre 🙂
    Sa fii fericita si sa ai parte de tandretea, gingasia, romantismul daruite de viata, sufletului tau mare si luminos!

  18. Elisa zice:

    Multumesc tare mult Pescarusule.Multumesc tuturor si sa fiti si voi sanatosi/sanatoase sa va bucurati de viata! 🙂

Lasă un răspuns

