Ştafeta

Când timpul meu e pe sfârşit

Şi primăvara a venit,

Când martisorii clopoţesc

Răspund la telefon şi…plec.

s6308167-mica1

Plec darundu-va cu lacrimi (ce vreti..ma topesc )

Simbolul primaverii ,mic

Ma uit ‘napoi inca un pic

Si ..ma topesc intr-un nimic.

s6308157-mica

s6308160-mica

s6308173

s6308172-mica

Adio, deci ma-ntorc la anul

Sa fiti cuminti,sa va iubiti,

Va bucurati iar de natura

Cu flori,cu pomi ,zile fierbinti.

s6307700mica



Acest articol a fost publicat în Daruri din suflet, zicerea Elisei și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Ştafeta

  1. Lilick zice:

    Eheee. La noi n-a reusit in iarna asta sa se nasca niciun om de zapada. Cu toate astea ne bucuram ca de obicei de primavara. La mult ani gradinii de vis! 🙂

  2. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,ce mult imi place darul tau deosebit.mai ales ca e daruit din suflet si l-ai creat tu cu mult drag.
    E cel mai frumos martisor pe care l-am vazut!
    Multumesc.
    Am si eu niste ghiocei care-si scot capul din zapada ca sa ne arate ca primavara e plina de viata.Si ne zambeste gingas.

  3. CELLA zice:

    merci, măi dragă 😉
    luai bănuţul şi-l salutai pe omuleţ
    mie-mi pare bine că se duce … să se odihnească puţin, i-o fi vremea 😆

  4. Elisa zice:

    Lilick,
    multumesc pentru urari,asemenea si tie 🙂
    Omul de zapada este promis mai demult,iar acum s-a oferit dumnelui sa faca oficiile de …gazda,inainte de a-si lua talpasita 😛

  5. Elisa zice:

    CELLA,
    cu tot dragul si ..chiar daca pare de…ghiata,uita-te si tu cat este de hitru 😉 se preface ca e trist fiindca nu stie cate zile mai are 😀

  6. Elisa zice:

    Gabi,
    ma bucur ca-ti place 🙂 Iti doresc o primavara minunata!Multumesc pentru darul tau si abia astept primavara la mine in curte..ca-n suflet este dintotdeauna 😛

  7. Cristal zice:

    Atata timp cat te mai joci, facand omuleti de zapada vei avea acea primavara vesnica in suflet. 😛
    Spune-mi Elisa, purtai manusi cand l-ai facut? 😆
    Sa-ti rasara cat mai multi ghiocei,
    ca imi dau seama cat te poti bucura de ei. 😛

  8. Elisa zice:

    Cristal,
    eram ca Ana lu’Manole…afara era frig si zapada inghetata,al meu zice ca n-am sa pot aduna zapada,ca nu se lipeste.Astept,se face soare,zapada cristalina straluceste ca briliantele,stratul de la suprafata este ca patinoarul,vremea trece,…1 martie a’nceput,zapada nu mai este foarte multa…zic:daca se topeste si nu mai am din ce sa fac Mosul?Ce-o sa-i spun Laurei ,cum suna sa tot spui ca ai vrut sa faci ceva si nu ai facut pentru ca…
    Asa ca am iesit la 10 afara,zapada ca sticla.Pun mana ,vreau sa fac un bulgare dar nu intra…mana nu intra,trebuie taiata…zapada,asa ca am luat lopata(e pe acolo intr-o poza si ea).Da Cristal,am avut manusi ca altfel ma taiam si nu mai puteam face esentialul intr-o casnicie=de mancare hahahaha 😛 Si uite asa,dupa cum se vede,a iesit Mosul mos,cu riduri,cu pielea zbarcita,cu puncte negre,cu-n ochi rade si-unul plange si m-am apucat sa-l decorez cu martisoare.Nu m-am gandit deloc,am pus martisoarele la intamplare,repede repede,sa nu se destrame,sa nu-i cada capul,doar cand ma uitai la el am vazut ca…are expresie,ca spune ceva.Si da,m-am jucat dar am indeplinit o dorinta,dorinta Laurei de a-i arata un om de zapada…pe ultima suta de metri am facut-o,vor incepe ploile…
    Draga mea,de cate ori nu stiu sa fac ceva la blog si ma necajesc ma gandesc la tine si-mi spun asa:de ce nu i-oi fi cerut io garantie lui Cristal,macar 6 luni daca nu 2 ani,de ce?Atunci ar fi fost nevoita sa vina de cate ori as fi chemat-o 🙂 😛

  9. Elisa zice:

    si legat de bucurie,sa stii ca bucuria cea statornica mi-o dau oamenii.Florile ma bucura pe moment si doar cand sunt atat de multe in jurul meu de nu le mai sesizez,doar atunci toate la un loc au un efect benefic asupra mea,dar eu nu constientizez asta pe moment ci doar dupa…dupa ce nu mai e asa.Insa stiu ca-n preajma lor pot fi buna si vesela si iubitoare si toleranta si… 🙂

  10. gina zice:

    Doamne elisa cate iti mai trec prin minte 🙂 🙂
    Uuite la asa ceva nu m-as fi gandit. Imi imaginez cum faceai omul de zapada dupa cum ai povestit si ma prapadesc de ras. Pacat ca nu a fost cineva sa te filmeze :))
    O primavara insorita si tie si multe bucurii 🙂

  11. zinca beiu zice:

    Multumim pentru martisoare. Acest obicei romanesc (mi se pare ca-l mai au si sarbii), atat de ravnit de prietene de pe alte meleaguri( nu se multumesc cu alea virtuale) ma trezeste si pe mine din hibernare, ca sa zic asa.Imi plac inceputurile, drep pentru care , am un chef de treaba !
    Elisa, vad ca nu mai ai rabdatr, ai urzici in talpi.Asteapta oleaca, acus iesi in curte.Si harletul te asteapta, fidel, in magazie. Vin si eu, negresit !

  12. Elisa zice:

    Gina,
    o primavara frumoasa iti doresc si flori care sa te inveseleasca (dar si eu cateodata,cand am noroc 😉 ).Pupici.

  13. Elisa zice:

    Zinca,
    ce sa fac si eu,ca m-am cam saturat de stat in casa .Ma incita Victoria cu lucrarile lor in gradina,ma rog…la Giurgiu nu-i Fagaras hahahaha,sauu invers am vrut sa spun (nici pe base nu-mi iese sa-l imit 😆 )
    Dar,dupa ploile astea anuntate sigur ca va da coltul ierbii si va mirosi a primavara 🙂 Eu dupa miros imi dau seama cand e primavara 😛

  14. renate zice:

    de 25 de ani nu am mai primit nici un martisor…………….super !!
    salutari Renate

  15. Elisa zice:

    Renate,
    cu mare drag si-ti doresc o primavara mult asteptata cu multe bucurii si impliniri.Te imbratisez 🙂

  16. Elisa draga, omuletul tau alb parca e din tara piticilor, ce s-ar mai bucura strengarita mea sa-l imbratiseze, sa-i stranga nasul, sa-i ia la rost martisoarele din piept 🙂
    Nu ai spus daca l-au vazut cateii tai si daca l-au salutat 😉
    E minunat ca s-a nascut spontan, din sufletul tau de artista!
    Acum… deja s-a topit, probabil, a ajuns o amintire vesela, nu-i asa?

  17. Elisa zice:

    Pescarusul Argintiu,
    da,se topeste incet,incet si mai este doar un ciot,dar reactia cainilor nu am urmarit-o,se uitau la mine poate nedumeriti,cine stie ce gandeau si ei… 😛
    Fetitei tale nu i l-ai aratat? 🙂 Macar am marturie ca in iarna asta a fost si a stat zapada pe la noi. 🙂

Lasă un răspuns

