O sera

Klug’s Greenhouse

Din pacate Klug’s Greenhouse si-a retras poza (ceea ce as face si eu cu cele pe care unii si-au pus numele insa dac-as sti.Asa ca am adaugat alte poze venind in sprijinul celor perseverenti care intra de nenumarate ori pe zi pe aceasta pagina desi nu era nimic de vazut…poate doar comentariile.

Google imagini

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

42 de răspunsuri la O sera

  1. Laura zice:

    Uau, eu daca as avea asa o sera, in ea as dormi 🙂

  2. Victoria zice:

    Of,imi merge asa de greu netul ca nu imi afiseaza decat un sfert din poza.Dar mai intru maine si ma uit.

  3. g1b2i3 zice:

    Am vazut pozele tale de pe flickr.Te felicit pentru galeria ta,mai ales ca-s poze facute de tine cu gradina ta si roadele ei.
    Sera asta e asa de luminoasa si ce multe flori sunt in ea.
    Am o amintire legata de o sera cu garoafe in care am lucrat o luna in timpul vacantei de vara cand eram la liceu.
    Somn usor!

  4. Elisa zice:

    Gabi,
    multumesc,dar nu este cazul…sunt cam aceleasi poze ca si cele de pe celalalt blog,doar ca-s adunate intr-un singur loc.Mi-am facut si la photobuket cont ca sa pun poze cu lamaiul pe forumul unde am cerut metode de combatere a paduchilor testosi,insa am reusit sa pun doar o singura poza…acolo.E ceva care nu merge si n-am timp si nervi sa tot revin si sa incerc.
    Weekend placut draga mea. 🙂

  5. Elisa zice:

    Laura,
    nu-i bine sa dormi intre flori..poate fi fatal 🙂 Dar sunt frumoase ziua de privit…in direct 🙂

  6. Elisa zice:

    Victoria,
    bine ca ai net,ca..la un moment dat ma intrebam daca ai curent electric…
    Eu am crescut intr-o casa de pamant batut si n-aveam electricitate acolo,cu lampa ne…luminam 🙂 Erau anii 50,abia cand eram la liceu ne-am mutat in casa de caramida.Stiu insa ca o casa de chirpici(asa se chiama??ca la noi nu) este calduroasa iarna si racoroasa vara,asa cum este normal.

  7. Victoria zice:

    Ai dreptate penecolorate cu insecticidele.Iata ce am gasit eu acum pe net:
    Trebuiesc folosite seminte din soiuri romanesti, traditionale, si de cate ori apare o boala,se stropeste cu apa in care s-au pus la macerat anumite plante. La cartof, de exemplu, se adunam gandacii, nu se da cu solutie. In loc sa se dea cu ierbicid,se arde pamantul cu o flacara mica. Pentru musculite se pune busuioc si asta le tine departe. Ca sa scapam de rozatoare, se pun stalpisori, pe care se aseaza uliii. Toate solutiile sunt in natura, trebuie doar sa o lasi sa isi faca treaba. E mai ieftin – nu mai platesti pesticidele si, in plus, protejezi planta si pamantul, ca nu le mai otravesti.
    Ce nu stiu este ,insa,daca are cineva timp sa adune fiecare gandac in parte.
    Daca mai gasesc ceva va scriu.

  8. CELLA zice:

    Am şi eu flori de-astea … le cheamă Feri 😆 sunt superbe

  9. Elisa zice:

    CELLA,
    eu le-am gasit la search pe IMPATIENS,ca mi-am semanat impatiens si vroiam sa vad cum arata…Deci,zici ca-e Feri??ok 🙂

  10. starsgates zice:

    Ce pot să spun decât UAU!
    E frumos!

  11. CELLA zice:

    da, ale mele (că am două)îs Feri că toate florile care le primesc le „botez” cu numele celui/celei care mi le dăruieşte, mi se pare normal şi civilizat aşa, cînd vorbesc cu ele trebuie să mă adresez politicos că doar sunt fiinţe vii, dragele de ele 😆

  12. E foarte frumoasa Elisa! Vazandu-ti poza pusa…m-am gandit cat de dor imi e verde, de culoarea…de gradinuta mea, inflorita!

  13. Victoria zice:

    hehe,da Elisa am electricitate, si o sa pun in seara asta niste poze sa vezi cum a iesit interiorul casei.Nici nu zici ca mai este aceeasi.Pereti placati cu rigips,mobila moderna.Nici nu mai seamana cu ce era.Chiar vorbeam cu sotul meu ca,daca ar veni fostii proprietari,ar crede ca au gresit casa.
    Si eu am crescut verile la bunicii mei in Moldova(la vreo 3 km de granita) intr-o casa de chirpici(chiar asa ii spune) si am stat si eu la lampa cu petrol.Mai tarziu au bagat si electricitate.Dar nu am dus dorul niciodata electricitatii.Acolo mi-am trait adevarata copilarie,exact ca in povestirile lui Ion Creanga.

  14. Elisa zice:

    Victoria,am postat la tine..m-ai omorat cu harnicia voastra 😉 La noi azi a nins ca de babe,zapada este in strat gros in gradina…poate vin la tine cand culegi 😛

  15. Victoria zice:

    Te astept cu mult drag Elisa.
    Nu ma mai satur de munca in gradina.Cand o sa termine sotul solarul pun iar poze.Mai are putin.Cam bate vantul si merge mai greu cu intinsul foliei,dar se descurca ei.A venit si un vecin sa il ajute.
    Eu imi fac planuri de bataie pentru maine.Sa mai pun cartofi,sa fac gropile pentru rasadnite…..

  16. Elisa zice:

    Victoria,
    am vazut ce-ati muncit ieri si-am ramas inmarmurita…la propriu .Felicitari!Si stii ceva?S-ar putea sa nu te cred ca nu aveti experienta,ca nu ati mai lucrat in gradina pana aici… 😉 Glumesc.

  17. Victoria zice:

    hehe,am uimit un sat intreg.Toata lumea care trece pe aici se uita in gradina mea.
    Si eu am trecut azi cu masina prin sat(ca m-am dus pana la magazin) si am mers incet ca sa vad ce au mai facut oamenii de aici( cei cu „ştate”
    vechi in ale gradinaritului) si am ramas surprinsa sa vad ca in curti zac aceleasi gunoaie de asta iarna.
    Cred ca in tot satul , numai noi si prietenii nostri am inceput sa ne ocupam cum trebuie de gradini.
    Sunt tare mandra de rezultatele muncii noastre.
    Iti multumesc.

  18. Elisa zice:

    Poate caldura din inima ta va topi si zapada de la noi.. 🙂
    Stii ceva…sa porti martisorul primit, catva timp, in piept si sa-l legi in pomul care vrei sa rodeasca…eu asa am facut si de atunci,marul din curte nu se mai opreste din a ne darui florile lui minunate si merele,bineinteles…insa,multa vreme,inainte de a lega martisorul,nu rodea.La fel si ciresiul…ma crezi? 🙂

  19. Victoria zice:

    aaa,si apropo de experienta…am invatat de pe internet.Cu 2 ani in urma nu stiam mai nimic despre cum se cultiva legumele.
    Dar eu intotdeauna am spus ca omul cat traieste e dator sa invete.Si,ca si tine,sa impartaseasca si altora ceea ce a invatat sa faca bine.

  20. Elisa zice:

    Manole,
    asa este.Si eu abia astept sa vad verde si galben si toporasi si….offf,mai este pana atunci,dar nu ma plang decat de sedentarism 🙂
    Iti doresc o primavara frumoasa 🙂

  21. Victoria zice:

    Sa stii ca asa am sa fac.Chiar ieri am auzit asta la TV si ma gandeam sa fac.O sa il leg de piersic,caci i-au cazut repede si alea cateva piersici pe care le-a facut anul trecut.
    Chiar te cred,sa stii.

  22. Elisa zice:

    Ai auzit asta la tv?Cred c-am mai spus chestia asta si anul trecut,pe blogul celalalt. 🙂

  23. Victoria zice:

    Da Elisa.Pe Antena 1 parca,la stirile de dimineata.

  24. maryanne zice:

    eu las panselutele sa se scuture singure in gradina si toamna tarziu cand eu iesit noile plantute le replantez acolo unde vreau si primavara devreme ince sa infloreaca.Cand la piata ies comerciantii cu panselute ,ale mele sunt inflorite de mult timp si sunt mari si sanatoase.La fel se intampla si cu petuniile pe care le adun toamna si le presar peste ghivecele cu alte flori ,cum ar fi leandrul,sau maslinul,sau indiferent ce alt ghiveci care ,peste iarna sta la caldura in casa.prin februarie ,acele seminte rasar si functie de cum cresc la scot si le pun separat in alte ghivece,si la inceputul lui mai incep sa infloresca.In timp am observat si eu toate astea.Regina noptii,la fel iese singura.

  25. Elisa zice:

    Da,Maryanne,asa-i si la mine rasar asa doar ca eu nu le mai mut,raman acolo.De ex in ghiveciul cu palmierul am demult inflorite niste regine,in schimb prin gradi nu am vazut inca,ca-s prea dese toate si am aruncat semintele cand era pamantul la vedere.
    Despre panselute,mi-a spus gradinarul de la care le-am cumparat astatoamna ,pe acelea de sub cires,care acum sunt in forma,ca trebuiesc polenizate artificial,una de la alta,cu un betigas cu vata ,ca altfel din semintele lor ies din acelea mici,anul viitor.Dar,desi stiu,nu m-am ocupat inca de chestia asta si stii de ce??un plic cu seminte era 1 leu,parca…doar ca trebuiesc semanate toamna si nu primavara,ca sa avem flori dinvreme.Te imbratisez si spor la treaba astazi.Unde stai,prin ce zona aproximativ??La mine ploua azi si stau in casa,citesc. 🙂

  26. maryanne zice:

    eu stau in delta,mai exact la Murighiol.Dar albinele ce fac?Polenizeaza ele,asa cred ,deoarece au crescut mari si inalte,nu mici.tot in albumul meu se vad.Ma refer la panselute.

  27. Elisa zice:

    Draga,ma refeream la floare nu laplanta…floarea cica va fi de calitate,ca stii cum ies panselutele anul urmator de la sine…cu flori mici,mai mici decat parintii lor.Asa mi-a explicat mie un gradinar de la care am cumparat panselutele de sub cires,asta toamna…insa crede-ma ca nu mi-am facut timp sa lepolenizez artificial,doar la vinete mai fac asta…

  28. lumi_lumi zice:

    ELISA,draga mea ai dreptate din nou…:), am citit ce ai postat pe 7 mai in legatura cu panselutele(despre faptul k in urmatorul an vor inflori mici de tot)…asa e… anul trecut, am plantat pansele si nu stiam despre chestia aia cu polenizarea artificiala,iar anul acesta m-am pomenit cu o tufa de panselute cu niste flori mici de tot si nu stiam ce sunt..:))))) am crezut k am o specie nou de floare..te imbratisez cu drag

  29. Elisa zice:

    lumi_lumi,
    multumesc si te pup si eu 🙂

  30. manea iuliana zice:

    CUM SA POLENIZEZI ARTIFICIAL

  31. Elisa zice:

    Iuliana,
    draga….am scris cum se face chiar la aceste comentarii,putin mai sus la 7 mai ora 10:43 😀

  32. manea_iliana zice:

    multumesc nu am fost chiar atenta cand am citit. am un bebelusa de 10 luni cam nazdravana.a cui este sera ?> ee super ca am vazut costa pe putin cateva sute milioane. am si eu solarii cu legume. si as dori sa populez cu flori dar COSTA FFFMULT si mie teama . oricum ma bucur de raspuns

  33. Elisa zice:

    Sub titlu scrie si este link catre proprietarul serei.
    Eu am simtit nevoia de flori in februarie si de aceea am postat-o.
    Te inteleg ca n-ai timp,totusi,faptul de a intreba inainte de a te informa ,chiar pe acea pagina, mi se pare mie sau este un picut de superficialitate? 😉
    Sanatate bebelusului si sa creasca mare! 🙂

  34. LORENA zice:

    FELICITARI DE O MIE DE ORI

  35. Elisa zice:

    LORENA,
    SERELE NU-S ALE MELE,LE-AM POSTAT IARNA CA SA NE BUCURAM DE FLORI PROASPETE…

  36. dutu chinde zice:

    ce material este cel mai bun si mai ieftin decat sticla dubla (termapan ) la o sera ?

  37. dutu chinde zice:

    ce material este cel mai bun si mai ieftin decat sticla dubla (termopan ) la o sera ?. in afara de folie . ma gandeam la o sera sa o pot si incalzi si sa nu pierd din caldura si bine luminata .

  38. dutu chinde zice:

    dati un raspuns baga idul dutuchinde.Ok?

  39. Elisa zice:

    dutu,
    nu stiu raspunsul fiindca eu nu am sere,eu doar am postat pe timp de iarna ca sa ne inveselim cu florile de acolo.

  40. violeta zice:

    sunt foarte frumoase

  41. leta zice:

    imi plac foarte mult un adevarat paradis felicitari

Lasă un răspuns

