Lumina-n intuneric

Clepsidra

Unde se duce noaptea-n dimineaţă ?
Şi tot aşa, lumina piere-n ceaţa.
Un zgomot se destramă în tăcere,
Durerea doare mult până când piere.
În ce se schimbă dragostea rotundă,
Perfectă ca o sferă din jumătăţi de undă ?
Şi cu bătăi de inimi cu rimă îmbrăţişată
La unison în gânduri crezând că…niciodată.

Cum stabileşti o dungă la capătul vederii
Între ce e şi nu e şi finele durerii ?
Unde e gata spaţiul,cu ce este plin golul ?
Cum să-ntelegem oare că ne-am adus obolul ?
Cât de scurt este timpul şi cât de lungă viaţa?
Şi cum trecerea vremii ne tot scurtează aţa?

Cât de uşor e greul când ştii că eşti iubit?

Şi cât de greu uşorul când totul s-a sfârşit.

Acest articol a fost publicat în zicerea Elisei și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Lumina-n intuneric

  1. CELLA zice:

    spune cine 😆
    că-mi „pică” tare bine, h-abar n-ai tu

  2. CELLA zice:

    cine-a zis zicerea asta, dacă tu … m-ai lovit maxim, adică îmi place multttttttttttt
    şi clepsidrele, multttttttt 😆

  3. Elisa zice:

    CELLA,daca zicea altcineva as fi scris,nu?Logic.
    Asa mi-a venit de asnoapte …insomnie,ce vrei??Pe penuria asta de efort fizic…ce sa fac si eu?! 😉

  4. SuKaRiT zice:

    Mă alătur Cellei şi întreb… Cine?
    Concret, lapidar şi plin de tristeţe. Frumos! 😀

  5. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    pai nu scriam eu autorul??Nu asa facui cand recitam ceva pe blog?Iaca..CELLA mi-a dat ideea si-am scris asa:zicerea Elisei 😆

  6. gina zice:

    Foarte frumos… nu am cuvinte …si mie mi-a picat bine fara sa ma intristeze (sunt destul de trista zilele astea, lunile astea, sper ca nu anul asta) pot sa spun ca m-a luminat 🙂

  7. Elisa zice:

    Gina,
    pe mine tristetea ma tine minute…acum sunt trista de tristetea ta,dar fiind o stare atat de fireasca nu-mi fac griji ci doar astept sa treaca.Ninge.Realitatea ma trezeste…astept laptarul sa-i platesc laptele si plec sa platesc facrurilii 😛 vezi Gina,deja m-am inveselit 😀 Ce bine ca neaua e alba!!!!! 😉

  8. gina zice:

    Elisa, la mine e soare afara, ar trebui sa ma bine dispuna… dar ne-a afectat criza atat de mult la serv. incat zilele intreprinderii sunt numarate. La varsta mea optimismul e cam anemic asa ca iti dai seama care e situatia. Dar cum intodeauna se poate si mai rau ma multumesc doar cu acesr rau „mic” sper eu..
    Te pup

  9. Elisa zice:

    Doamne-ajuta sa fie bine! Si eu te pup 🙂

Lasă un răspuns

