Evolutie rasaduri

ARDEI

-semanat in 17 februarie

s6307881-mica

SI INCEP SA RASARA AZI,26 FEBR.

s6308132-mica Jumatatea de ladita, care-a fost sub calorifer sunt rasarite,celelalte mai intarzie.Ca sa vezi ce importanta are caldura!Dar eu nu speram sa rasara asa curand.

–––––––––––––––––––––––––––––––

VINETE

I-PANA CORBULUI

SEMANATE IN 9 FEBR.

s6307740-mica1

RASARIT IN 19 FEBR,

s6307952-mica1

ASA ARATA ACUM LA 26 FEBR.

s6308136-mica

–––––––––––––––––––––––––––––––-

II.BLACK BEAUTY

SEMANAT LA 16 FEBR

RASARIT LA 25 FEBR.

s6308138-mica1

–––––––––––––––––––––––––––––––

III.VINETE ALBE ROTUNDE

SEMANAT  17 FEBR.

RASARIT 26 FEBR.

s6308143-mica

–––––––––––––––––––––––––––––––-

IV.VINETE LUIZA

s6308141-mica

AU RASARIT CU SAMANTA-N CAP.

–––––––––––––––––––––––––––––––

VARZA BRUXELLES

SEMANATA- 16 FEBR.

RASARITA LA 3 ZILE

ASA ARATA LA 26 FEBR.

s6308137-mica

–––––––––––––––––––

FLORI

CREASTA COCOSULUI

SEMANAT- 17 FEBR,

RASARIT –25 FEBR.

s6308139-mica

Celelalte flori au rasarit anemic,am repetat insamantarea.

Acest articol a fost publicat în flori, legume, Rasaduri, utile și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Evolutie rasaduri

  1. SuKaRiT zice:

    Dacă-i iute, iute iute… 😛

  2. Elisa zice:

    E si iute,dar si gras si de toate soiurilii 😀
    uITE,CE IUTE MI-O RASARIT! 😉

  3. starsgates zice:

    Şi ce faci cu ele, dacă-tot aşa frig?:(

  4. Elisa zice:

    Starsgates,
    pai cresc in casa la caldura pana cand vine caldura afara,adica aprilie.O sa vezi ce fac cu ele asa cum am facut de zeci de ani de cand imi fac singura rasaduri din semintele de soiri faine.Tu nu ai vazut blogul meu de anul trecut?Doar ca era doar din 27 martie si pana cand mi-am luat camera…dar poti vedea rasadurile mele acolo…
    In orice caz legumele infloresc la 3 luni de la semanare,asa ca in mai,cand le voi pune in gradina,vor avea si niscaiva flori 🙂

  5. Victoria zice:

    sunt minunate,sper sa am si eu in curand asa plantute in cutii.Eu o sa le repic in solar,ca intr-o saptamana e gata,asa ca atunci cand or sa creasca destul le voi duce acolo.
    Azi am facut si curatenie in gradina si am mai aranjat niste razoare.Doar doar o veni primavara odata.
    Azi a fost o vreme superba.

  6. Victoria zice:

    Ma duc la mine sa pun niste poze cu ce am facut azi.

  7. Victoria zice:

    Dupa cum vezi,tot pe aici sunt.Imi place tare mult sa iti privesc pozele si sa citesc ce scrii.
    Azi am pus arpagic pe cele trei razoare aranjate ieri.
    Maine nu cred ca mai fac ceva in gradina caci sotul pleaca la Bucuresti,iar eu stau cu baiatul meu frumos.
    Asa ca sigur te voi vizita si maine.

  8. Elisa zice:

    Am vazut gradina ta, de acum pozata,imi place foarte mult si vad ca intr-adevar la voi este cald si daca si pamantul este cald atunci merita sa pui deja in gradina.Ai multa treaba si cu un copilas asa mic,trebuie sa fii tot cu ochii dupa el.Ai gria prin gradini sa nu fie fantani descoperite…sa nu lasi copilasul singur nicio clipa,afara.Uite ca deja am devenit „soacra”..ca de asta ai tu nevoie acum…hahahaha

  9. Victoria zice:

    Sa stii ca sunt foarte atenta cu David.Cand am eu treaba sta tati cu el si invers.Nu il scapam nici o clipa din ochi.Este comoara noastra.
    In curte am un put care sta mereu acoperit,insa oricum sunt cu ochii pe el.Cei care au stat inainte aici au lasat un dezastru in urma,cuie si cioburi in toata gradina,gunoaie,si tot felul de lucruri aruncate.Nu au pus nimic in gradina vreo 3 ani cat au fost proprietari.A trebuit sa ducem 2 remorci mari pline la groapa de gunoi.Si inca mai gasesc cuie in pamant si cioburi.Deci sunt foarte atenta.
    Mi-a dat Dumnezeu cel mai bun si mai frumos copil pe care cineva il poate avea,atunci cand deja nu mai speram la nimic, asa ca eu sunt datoare sa il ocrotesc asa incat sa nu pateasca absolut nimic rau.

  10. Elisa zice:

    Victoria,
    sunt convinsa ca aveti grija.Eu doar stiind ca sunteti de curand la tara si poate necunoscand cum este pe acolo prin gradini…
    Va doresc tot binele din lume. 🙂 si sa vina vremea frumoasa,abia astept, si la mine. 🙂

  11. andreea zice:

    Incepand de anul trecut mi-am amenajat o gradinita de flori. Din pacate atunci nu eram destul de pregatita iar semintele de flori le-am pus direct in pamant, fara sa le pun in prealabil in ghivece.
    Acum as vrea sa pun semintele intr-un minisolar afara (facut din celofan). Credeti ca este tarziu daca ma ocup de asta azi? Oare imi vor creste plantele daca le tin afara?
    Toate cele bune

  12. Elisa zice:

    Andreea,mai intai depinde de zona unde locuiesti,apoi uite…daca esti in Ro ninge si lapoviteaza peste tot saptamana asta,iar celofanul ud se rupe,eu asa stiu.
    Semintele, ca sa germineze, au nevoie de 25-28 de grade Celsius,ceea ce afara nici vorba…
    Si eu pun semintele de flori direct in pamant,afara,cand pamantul va fi cald,poate in aprilie,doar cateva soiuri am facut rasad.
    In concluzie..ce rau a fost ca ai pus semintele direct in gradinuta?N-au rasarit,sau cum?Rasadul se face tocmai ca sa se asigure caldura necesara,ori daca nu este caldura se si putrezesc semintele afara puse acum in pamant ud si rece.Sper ca ti-am fost de folos.
    Pe de alta parte sa stii ca in cutii,cum am pus si eu,pe pervazele ferestrelor nu-i greu deloc si nu-i tarziu sa semeni si acum,dar in casa,nu afara. 🙂

  13. andreea zice:

    Multumesc pentru sfat, imi este foarte folositor. Eu sunt din dambovita, stau mai spre munte. Din pacate gradinita mea de flori este intr-un loc putin mai umbrit, iar florile pe care le-am pus anul trecut le-am cumparat de la practiker si nu mi-au rasarit toate, iar cele care au rasarit au fost cam amestecate. Anul asta sper sa am o gradina frumoasa.
    Va multumesc!

  14. Elisa zice:

    Andreea,iti doresc sa te bucuri de gradinuta ta cu flori si…ai dreptate,ca si eu am de toate,pomi,vie si flori si normal ca este si umbra,dar vara ea este binefacatoare dupa cum stii ca a fost canicula in ultimele veri.Doar ca pomii sa nu fie prea mari,iar daca sunt este bine sa le raresti ramurile,sa-i tundeti si atunci umbra nu-i prea deasa.Te mai astept si mai vorbim.Tot mai multa lune cu gradina intra aici si asta ma bucura nespus,desi pe prietenii cei vechi ii tin ascunsi la sufletul meu,chiar daca ei au uitat de gradinamea 😆

Lasă un răspuns

