De dupa colţ


http://www.youtube.com/watch?v=VX3wR-EURiE

Acest articol a fost publicat în Daruri din suflet, primavara și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la De dupa colţ

  1. Elisa zice:

    O,ce pacat…era alta ,prima .Una nemaiauzita..o s-o mai caut si in alt loc,poate,poate…

  2. CELLA zice:

    suspinai dincolo 😉

  3. Elisa zice:

    am pus-o totusi si ca link,am ascultat-o/vazut-o de 5 ori :)Imi place de mor 😛

  4. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,daca tot veni vorba de primavara,uite ce am gasit in aceasta seara. 🙂
    cherry blossom time
    Somn usor,Elisa!

  5. Elisa zice:

    Gabi,
    multumesc frumos,dar flickr al meu l-ai vazut?? 🙂

  6. g1b2i3 zice:

    Elisa,nu l-am vazut,am fost in graba mare!ma uit acum!

Lasă un răspuns

