Deci nu…

Nu ma mai votati la roblogfest ca nu stiu nici cum sa pun un banner pe blog,asa ca m-am inervat rau de tot,am intrebat acolo,la sectiunea juriu si nimeni nu-mi raspunde.Primesc in imbox intrebarile altora insa raspunsul asteptat de mine…nu.Ma rog,ce sa caut io acolo,cand tehnica blogaritului n-o voi stapanii nici in alte zece vieti de…mai apoi!?Vad ca si altii,intreaba cum este cu votarea caci,teoretic azi incepe,dar practic nu se poate.Chiar imi vine sa plang cand vad atata indiferenta…eu nu inteleg asa viata,eu spun tot ce stiu in ceea ce ma pricep,cat de cat,as da si sufletul din mine sa spun altora,sa faca si ei, sa se bucure si ei si mie nu-mi spune nimeni cand pun o intrebare… 😦

Am plecat.Ma duc in bucatarie,acolo stiu cum se face una,alta si nu mai astept de la nimeni nimic.Oricum,deviza mea este sa nu te astepti la nimic bun…dar asta ca sa te bucuri cand ti se intampla.

Acest articol a fost publicat în bloggerind și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Deci nu…

  1. CELLA zice:

    Eliza, nu-ţi pune mintea „ăia”
    am avut o discuţie ieri cu cineva pe tema asta şi mi-a zis „să-i dau în măsele lor”; 😆
    consideră că eu te-am votat, pentru mine TU eşti importantă aşa cum eşti, lasă-i să se premieze ăia, ei între ei, acolo-i pe bază de răşini 😉
    mai propun pentru umplutura pe unii şi alţii să nu-i acuze habar n-am cine că se votează între ei
    probabil îi în joc mălai virtual pentru publicitate sau cine ştie ce … what ever, lasă că avem noi alte motive de bucurii, ale noastre … părerea mea-i să nu intri în hore răşinoase, fereşte-te singură de supărări şi mizerii virtuale că-n zona aia colcăie
    o zi senină … la mine-i soare şi-s încîntată 😆

  2. Elisa zice:

    Da,CELLA,dar io ma distram ca doar nu crezi ca si asteptam sa castig ceva….Imi place sa ma amuz din orice dar tot atat ma necajesc si cand nu stiu ceva si singura nu pot .Nu ma supar pt acel concurs ci pt ca din cate site-uri in care spune cum sa pui un banner pe blog..n-am inteles de nicio culoare,nimic.Poate ca vreau si eu sa-mi mai decorez blogul,ma joc eu asa si-mi place,insa nu stiu cum se face.Pe celalalt blog ,ai vazut,punea din cand in cand cate-o poza cu flori,mai schimbam cate ceva,dar aici…habar n-am cum se face si cei care au in wordpress ori nu stiu nici ei,ori nu ma baga-n sama 😦
    Draga mea si la mine este soare cu dinti…am fost afara in pijamale sa fac poze cu promoroaca..hahahaha… 😛

  3. tivodar zice:

    🙂 intrucat am constatat o surprinzatoare legatura cu blogul tau, zic sa raspund si sa ajut. nu scriu PENTRU cineva anume, dar la insistentele cuiva am inscris insula mea in Roblogfest si.. cine stie ce se intampla.

    de votat se voteaza abia de astazi, 25 februarie. ca sa iti pui bannerul acela, procedezi asa: intri la panoul tau de control, cauti Appearance – Widgets si selectezi de acolo widget-ul „text”.
    odata selectat, el iti va aparea in casuta, in dreapta ecranului. deschide-l si vei vedea un spatiu gol. acolo da paste urmatorului cod:

    iata si rezolvarea. spor. daca nu te descurci… happy to help.

  4. tivodar zice:

    hmm..se pare ca nu a afisat codul bannerului. nu-i nimic, il gasesti aici: http://roblogfest.ro/competition/f47537f92c3ac7b38348a3f4a8c4f8e2/

  5. Elisa zice:

    tivodar,
    multumesc mult de tot 🙂 As vrea sa-l asez sus,nu la coada…se poate schimba ordinea?
    Thx Mi-ai adus un zambet,ca si CELLA,dealtfel. 😛

  6. gina zice:

    Draga Eliza nu te intrista, cica e un concurs irelevant, premiile pe voturi le iau spamerii iar premiile juriului sunt date cu precadere alora care au multi vizitatori (adica celor care spameaza Google)Am cerut si eu „ajutorul” in fam. dar intre timp ti-a explicat tivodar si nu a mai fost nevoie. Nu fii necajita ca oricum stii mult mai mult decat altii:) Si oricum toata viata invatam, uneori de la cei mai tineri 🙂

  7. tivodar zice:

    din pacate n-ai cum muta bannerul sus in site…ti-ai putea schimba, temporar, motto-ul site-ului pentru a atrage atentia ca se poate vota. cum spunea si gina, nu-i cazul sa te stresezi. daca am acceptat sa intru in concurs, am facut-o doar pentru ca asta e o ocazie sa fiu citit si de alte persoane decat cele care m-ar vizita in mod normal. nu-mi fac iluzii ca voi castiga ceva – de altfel, criteriile de filtrare sunt aiurea. la categoria „blog de muzica”, de pilda, sunt acceptate tot felul de porcarii unde unii si altii isi dau cu parerea despre cat de naspa canta X sau y, dar insula mea nu a fost acceptata, desi exista categoria „my ghosts” unde mi-am postat… chiar propriile cantece. weird, huh?

    succes. >:D<

  8. Elisa zice:

    tivodar,
    tu esti? 🙂 esti la mine in blogroll de cand m-am uitat in top 100…is an island.
    Asa este,te mai gaseste lume noua si poate cu aceeasi pasiune.Eu insami tanjesc dupa comunicare cu cineva care are aceeasi pasiune ca si mine,plantele si florile,pomii si intretinerea lor.Multumesc din suflet. 🙂

  9. tivodar zice:

    da. eu sunt… dar s anu devenim offtopic:P
    spor la „concurs” si… ne citim 😉

  10. Elisa zice:

    cred ca inca n-au „instalat”sistemul de votare.Multumesc. Si tie, mult succes! 🙂

  11. SuKaRiT zice:

    Am votat pe mai mulţi acolo, la categorii diferite, da’ nu cred că s-o pus la număr. 😛
    M-am retras mintenaş cum „gardianu'” o început să mă întrebe de… „sănătate”. 🙂

  12. Elisa zice:

    Cavalere,
    m-ai votat? 🙂
    Sper ca si pe mine…Multam fain. 🙂
    Am vas’t si io ca nu poti 2 la aceeasi categorie,sau profil,iar daca te faci ca pleci si te reintorci sa votezi pe altcineva…nu se pune 😀

Lasă un răspuns

