Reclama trasnet

LE..PREMIILE OSCAR PE HBO LA 8 pm

Se referă la bărbaţi  şi eu am tradus-o aşa:

Tataie…ia artrostop ca să te poţi juca şotron 😆

https://i0.wp.com/metropotam.ro/mediaserver/0/M/realsotron.jpg

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Reclama trasnet

  1. Draga mea, ca tot e Dragobetele, sa modificam un pic textul reclamei: „Tataie, ia artrostop ca sa poti tine pasul la sotronul iubirii!” 🙂
    Sa fii iubita si daruita cu tot ce e mai frumos!
    Din partea mea, cu mult drag, un zambet parfumat pus in culori de petale!
    http://foto.cere.ro/album-foto-Frezia+-+floare+a+primaverii-22940.html

  2. Elisa zice:

    Uite ca mi-a iesit….ce ma bucur! Toate florile pentru tine Pescarusule drag si sa te bucuri de toate zilele!Te imbratisez 🙂

  3. Splendid covor batut cu flori gingase si pline de viata, ca tine, Elisa, iti multumesc si te imbratisez si eu, strans! 🙂
    Se pare ca mie nu mi-a reusit trimiterea la acel link, am verificat acum si parca nu e cum trebuie…
    Sper sa ma ierti, promit sa ma revansez cat de repede 😉

  4. SuKaRiT zice:

    Bine c-ai specificat că-i „tataie”. Numa’ un el şi numa’ dacă-i cu minţile un picuţ scăldate… Altfel, unde-ai văzut tu Elizo un fecior (care se respectă) să sară-n şotron, ha? 😛

  5. Elisa zice:

    Cavalere,
    e reclama frate,tocmai il vazui pe tataie zbenguindu-se-n pasi incrucisati si-am ras de m-am prapadit.La A3, daca o prinzi,reclama, poate-mi confirmi 😛

  6. Elisa zice:

    Pescarus,
    cum sa nu,se vede tot albumul ,daca vrei,cu frezii.Vroiai doar o imagine? 😉 acuma ce faci,mi le iei inapoi 😦
    Glumesc 😛

  7. SuKaRiT zice:

    Adică-i cu minţile scăldate… Ok. :))

  8. Elisa zice:

    Nu,eu nu pe el il ridiculizez…ai inteles gresit 😦 El,saracu si-o luat niste parale si s-a vazut mai sprinten.Autorul reclamei este bestial 😆

  9. Elisa, draga mea, daca e tot albumul, cu atat mai bine!
    Eu alesesem un buchetel viu colorat, dar daca s-a deschis tot magazinul, sa mearga rapido spre tine! 🙂
    Imbratisari, fara suparari 😉

  10. SuKaRiT zice:

    Eliso, Eliso, tu vorbeai la propriu, io la figurat…. =))

  11. Elisa zice:

    Da mai,dar eu radeam de autorul reclamei nu de bietul tataie…
    A,,,stai asa, ca si tu tot la autor…te referi 😆

  12. SuKaRiT zice:

    =))
    Vezi că te-ai prins? 😛

  13. Elisa zice:

    🙂 😛 😀
    ‘neaţa !

Lasă un răspuns

