Cu-cu

Un cuc sau o cuca m-a vizitat astazi toata dimineata.Ma uit in monitor si vad pe geam cum se hraneste cu macesele mele uscate,pe care nu le-am cules,ci doar le-am mancat atunci,din mers,cand aveau pasta aceea dulce acrisoara.Imi place sa las asa fructe pentru pasari,struguri pentru vrabii si am mai vazut si alte pasarele,pitigoi…Abia astept sa se incalzeasca vremea ca sa fac casute pentru pasari.

s6308049-micas6308050-micas6308051-micas6308052-mica

s6308064-micas6308065-mica

Asa era pasarea pe care-am vazut-o si a venit de mai multe ori,era si cu maceasa-n cioc,insa cand m-am apropiat mai mult de fereastra a observat miscarea si zbura,dar revenea sa manance.

Cucul (Cuculus canorus)

Cucul (Cuculus canorus)

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Cu-cu

  1. SuKaRiT zice:

    Io aştept să-mi cânte guguştiucu, să văd de-oi trece peste an, ori ba… 😛

  2. CELLA zice:

    măi, zice sor’mea să te întreb : tu eşti sigură că era cuc(ă), nu de alta da’ … cuci în februarie ?
    poate imita careva cu talent cu-cu, că-i criză şi voia mîncare şi cazare(cuib) … mîţa vecină ce păzeşte, ori ai „scos lanţul” ? 😆

  3. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    nu gugustiucul iti spune.Gugustiuc=turturea…Cucu iti spune,doar daca-l intrebi,dar io…nu-l! 😛

  4. Elisa zice:

    Ma duc sa caut o poza sa vaz daca seamana.In orice caz,turturea nu era ca era mai mica pasarea si era cenusie si avea si niste picatele pe burta,ca pichitele(bibilici)si ciocul altfel decat la turturea..adica mai lung.De cantat n-o cantat,ca atunci nu mai incapea indoiala… 🙂

  5. CELLA zice:

    gata, ne-ai convins şi te credem pe cuvînt 😆
    dac-o faci să cucălească eşti tare
    ne-aşteaptă vremuri grele dacă umblă cucii de nebuni în februarie, io caut pe net să mă informez că problema tinde să devină economică 😉
    în altă ordine de idei 😉 … mă depăşeşti la făcut fotografii prin plasa de la fereastră; io n-am reuşit să-mi fotografiez neam ciocănitoarea, cum dau perdeaua la o parte cum zbrrrrrr
    da-s tenace, o „prind” io 😆
    parcă suntem d-alea din filmele englezeşti … ornitoloage nu altceva 😆

  6. Elisa zice:

    Ai o ciocanitoare?! Si la mine la marul din curte vine,dar vara.
    Si anul trecut au venit devreme calatoarele,asa ca poate stiu ele ce stiu…A propos,cucul este migratoare? Ia sa caut 🙂 😛
    Da,bre,ai vazut cum ma incurca plasa…??? 😆

  7. Elisa zice:

    Cucul . Soseşte devreme din ţările calde, îşi depune ouăle în cuibul altor păsări. Cântă toată primăvara, strigându-şi numele. Şi despre el există foarte multe legende.
    El pleaca de la noi din tara in plina vara, dupa hramul Sf Ilie.

    Deci,poate ,nu??vine devreme si pleaca tot devreme….

  8. CELLA zice:

    ha, ha, ha … Domnişoara Cucu ar crăpa de invidie … io am dat în mintea cucilor migratori
    http://www.lumea-copiilor.ro/animale/cucii/cucii.php
    şi da, AM ciocănitoare !!!
    vine regulat să-mi deparaziteze mărul de la fereastră, îi o frumuseţe şi plasa aia mă încurcă răuuuuuuu la fotografiat 😆
    suntem belea, ce să-ţi zic, cred că se prăpădesc de rîs cititorii întîmplători, da nici capul nu mă doare, îmi văd de cucuciocă ale mele, fiecare cu stolul lui ( de păsărici 😉 ), noi să fim sănătoase

  9. Elisa zice:

    Vai ,CELLA draga,ce dor mi-ai facut de vara,soare,flori si pasari,miresme si triluri si eu …tolanita intr-un hamac leganandu-ma,sau nu.
    Tre sa-mi iau hamac,neaparat 😆 😛

  10. SuKaRiT zice:

    Adică să mă las io pe ciripitu’ cucului?! Nici vorbă, Eliso! La atitudinea socio-cuibărească de care dă dovadă, nu prezintă credibilitate, zău. Tot pe zisa guguştiucului mă duc. Îi prietenos, aduce dor de ducă şi, după cum (mă) vezi, nu m-o minţit niciodată… 😛

  11. Elisa zice:

    …si-s in pereche,niciodata singuri.Avem si aici,erau mai multe perechi insa motanii aia de soi i-au vanat,speriat si-au cam plecat in alte curti.Mai vad o pereche si pe aici.Asa deci,iarasi dor de duca? Stiu cum e.Pe mine cand ma apuca cfr scrie pe mine hahaha 🙂

  12. Victoria zice:

    Tare frumos ar fi daca ar fi fost cuc.Asta ar insemna ca vine primavara si ca am scapat de frig.Dar uite ce zic astia pe la stiri,ca vineri alta ninsoare.Of…of.
    Minunate pozele.Mie mi-o crapat de longevitate aparatu’ digital.Acu’ mai fac poze doar cu camera video si cu telefonul.Si ies oribil.Daca misca cucu oleaca,s-a dus poza mea.Poate prind si eu ciocanitoarea mea.Ca am una care deja a venit pe aici.Ciocane pe la pranz in parul din spatele casei.

  13. zinca beiu zice:

    La noi in oras sunt mai mult ciori. La propriu!

  14. Elisa zice:

    Zinca,
    ciorile cauta de mancare pe la tomberoane stiu cum este prin cartierele de blocuri, asa e si aici.Apropos de ciori odata,demult,crescand pui de gaina sub un tarc metalic pe care-l ridicam si sprijineam intr-o parte,pentru a iesi si intra sa manance puii,am prins vreo 7 ciori inauntru,la mancarea puilor si am agatat vreo 2 de picioare in pom,chiar deasupra tarcului cu pui.Ei,vreau sa-ti spun ca dupa 24 de ore ,cand le-am dat drumu ,in fundul gradinii,au taiat-o fara sa se uite napoi,mai pe jos,mai in aripi,dar erau bine merci.Insa,de atunci,ciori prin curte n-am mai vazut…au invatat o lectie.In cele 24 de ore am avut invazie de ciori prin preajma,croncaneau disperate sa le ajute pe surate…
    Gandeste-te ca ele traiesc cateva sute de ani 😦

  15. Elisa zice:

    Victoria,arata-mi si mie unde pui tu poze,teeee rooog… 😛 nu stii ca ma omor dupa poze?
    Sa ai bafta la prinderea ciocanitorii..in chip 🙂

Lasă un răspuns

