Descoperirea

s6305324-mica

s6304973-mica

s6300939-mica

Azi dimineata sotul meu a fost genial  😉  .Mi-a spus ca el crede cum ca semintele acelea mici,mici,cum ar fi de petunii,de panselute si altele la fel nu se acopera cu pamant.De unde stii, l-am intrebat eu.Cica, stie din experienta de rasarire a petuniilor sub ferestre,acolo unde se scutura toata vara si toamna si rasar primavara…acolo nimeni nu le acopera.Corect …si eu seman regina noptii imprastiind semintele peste tot si nimeni nu  acopera si eu stiam asta.L-am intrebat ca de ce nu mi-a zis mai demult,acum semanasem deja toate florile astea cu seminte mici,le acoperisem ca si pe celelalte.Asa face el…imi spune doar cand este prea tarziu.Zice ca acum si-a amintit si el cand vazu ca firicelele subtiri de tulpinite ale plantutelor se lasa la pamant.Probabil,fiind prea firave,pamantul le topeste.,le digera,le dizolva.

Deci,daca nu ati semanat inca aceste flori, in cutii prin casa,puteti incerca asa,sa nu le acoperiti,dar sa nu neteziti pamantul ci sa-l lasati asa cu usoare… munti si vai.Usoare,adica asa cum se aseaza el cand se scutura cutia si nu nivelat cu palma.

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta, Inmultirea plantelor și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Descoperirea

  1. g1b2i3 zice:

    Uite-asa mai invata omul.Bine ca si-a amintit sotul tau.
    Iarasi ne-ai adus flori frumoase aici,mi-am amintit de muscatele curgatoare,da,am vazut si la noi in oras,dar si la ferestre,balcoane.
    Duminica luminoasa! 🙂

  2. Elisa zice:

    Gabi,am vrut sa-ti trimit mail si nu am reusit..zice error la send pe adresa ta de la comentariile de pe blogul meu.Este ceva tehnic de care tu stii precis.Da-mi tu mail pe adresa mea de google,este la profilul meu si apoi sa-ti dau in reply ce vreau sa-ti zic.Multumesc.Si tie la fel. 🙂

  3. g1b2i3 zice:

    Bine ,Elisa.Iti trimit e-mail.Sper ca nu patesc si eu ca tine.
    Mai vorbim! 🙂

  4. Elisa zice:

    Multam,Gabi. 🙂 A sosit 🙂

  5. Victoria zice:

    Buna seara.
    Of Doamne,cat iti multumesc.
    Hahahaha.Anul trecut am pus(direct in gradina,ceea ce era oricum gresit) seminte de Regina noptii.Dar le-am pus constiincios la 2-3 cm adancime.Ca sa fiu eu mai sigura.hihihi
    Si am asteptat…si am asteptat…si nimic.Regina mea nu a mai aparut.
    Noroc cu tine ,ca acum tocmai ce ma gandeam sa pun in casa intr-o cutie si ,normal,le-as fi acoperit…semintele.Deci iarasi le pierdeam.Multumesc ca existi.

  6. Elisa zice:

    Victoria,
    eu nu fac rasad pt regina noptii,o imprastii printre lalele si trandafiri si iese.Da,acum mai presar si eu seminte de panselute si alte flori,pe suprafata,in cutii,fara sa le acopar,doar voi stropi putin sa se fixeze…caci panselutele au iesit ff rar.Invatam din mers.Mai sunt atatea …pe care nu le stiu si bucuroasa voi impartasi tot ce stiu,caci asta este rostul meu in acest blog…sa aduc bucurie celor care intra.Te imbratisez si-ti doresc toate bune! 🙂

  7. Victoria zice:

    Multumesc.Semintele de Regina noptii le pui dupa indicatiile de pe plic?Adica in perioada care scrie acolo?

  8. Elisa zice:

    Draga mea,eu n-am plic cu seminte,le am de zeci de ani,strang vara semntele si ,cand este cald afara,cand pui in gradina celelalte de timpuriu,adica arpagicul,etc,atunci seman si regina.Anul trecut a rasarit din scuturarea semintelor.Dar ,in gradina,la soare rasare asa de la sine si o mut apoi unde vreau.Cum scrie pe plic??Cred ca-i bine sa faci cum scrie pe plic. 🙂

  9. Alina zice:

    Esti tare, mi-a placut f mult cum ai expus, cum ai muncit si ce ai obtinut. Probabil acum in aprilie ai de toate si sunt poate unele deja mutate in gradina. Eu m-am mutat de curand la curte si invat, invat. Nu pot sa fac mult, am 2 copii mici sub 3 ani si unul pe drum, dar citesc, imi place si cred ca asta o sa fac. Ce-ar fi sa vii acum cu noutati? cum arata rasadurile? ce faci mai departe? Sa diversifici? Mult succes, mult spor si mai ales muulta sanatate.

  10. Elisa zice:

    Alina,
    nu stiu la ce te referi cand zici „ce-ar fi sa vii acum cu noutati?” Pai tu de la acest post nu ai mers mai departe?Am aratat tot si cand am semanat ceva si cand a rasarit si evolutia rasadurilor ,iar daca cineva doreste(tu,adica) ceva ce eu am omis atunci ma intreaba la comentarii si eu raspund prompt. tot ce stiu,spun.So…ce sa diversific?concret,da-mi idei,de asta comunicam.Te astept cu drag si interes si scuza-ma…BINE-AI VENIT PE BLOGUL MEU! In zi de sarbatoare :).Sa-ti traiasca cei mici si voi pe langa ei sa-i cresteti mari,la curte… 🙂 Multumesc ca ai spart gheata si ai comentat.Ma bucur tare mult. 🙂

Lasă un răspuns

