Atentie!

Sus in dreapta este pagina mea de roblogfest.Dati click sa vedeti.As vrea sa-l pun la vedere…insa nu stiu cum,ce vreti…eu stiu cu astea,cu gradinile  🙂

VOTEZI la roblogfest 2009

UPDATE: Mai sunt 3 zile pentru nominalizari si inscrieri si abia apoi incepe votarea.Cand incepe votarea  va fi o casuta ,in dreptul fiecarui blog , in care se bifeaza .

LE primit mail de informare:

Votarea nu incepe decat pe data de 25. Dupa data de 25, oamenii care vor da click pe bannerul vostru vor fi redirectionati catre pagina de votare si vor putea vota. Pana atunci, rabdare. Atentie, veti putea fi votate doar la sectiunile vot public iar bannerul v-a fost pus la dispozitie pentru ca ati fost nominalizate sau v-ati nominalizat la cel putin o sectiune vot public.(roblogfest)

Acest articol a fost publicat în bloggerind și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Atentie!

  1. Elisa zice:

    Răspunsuri to “roblogfest”

    1.
    CELLA Says:

    februarie 20, 2009 at 1:58 pm e

    io am apăsat peste tot unde scrie apasă aici ca să mă votezi 😆
    poate dai şi tu nişte indicaţii clare că mă grăbesc şi nu îs sigură că făcui treabă ca lumea 😉
    trebuie să mă lighez ori ce ?
    fă un rezumat la chestiile cu votarea şi concursul cînd ai timp
    revin 😆
    2.
    Elisa Says:

    februarie 20, 2009 at 2:03 pm e

    CELLA,
    daca-ti spun ca nici eu nu stiu…ma crezi?Nu am gasit un buton pentru vot,desi eu m-am logat,ca sa ma inscriu…ma rog,la prima categorie eram inscrisa..din oficiu,habar n-am.Dar,poate ca citeste cine trebuie si ne lamureste(ca vad ca m-au vizitat… 🙂 )Multumesc mult de tot si te pup. 🙂

  2. Elisa zice:

    Am intrebat la comenduire,au intrebat si altii,insa nici raspunsurile nu stiu unde apar…Poate ca in 3 zile cat mai este timp,o sa ma dumiresc si eu 🙂

  3. Elisa, am fost si eu pe-acolo, am dat un tur rapid de orizont, te-am vazut la o categorie pe pozitia 389 si pe alta la pozitia a 3-a, dar n-am gasit si pace butonul de vot 😦
    Sper sa se clarifice in timp util detaliile tehnice.
    Mult succes, iti tin pumnii, vad ca se tot aduna participantii! 🙂

  4. Elisa zice:

    Cora,
    pozitiile sunt aleatorii,inca nu a inceput votarea,am scris un UPDATE,chiar aici.Incepe peste 3 zile,intre timp se mai fac inscrieri si nominalizari,ceea ce va doresc si voua.Multumesc draga mea si bine te-ai intors sanatoasa..(auzisem aseara ceva…) 🙂

Lasă un răspuns

