A doua iarna din iarna aceasta

s6307988-micas6307987-mica1s6307984-mica

Iar alunul a facut doar turturi

s6307990-mica

s6307989-mica

s6307995-micas6308001-micaAschiuta,fericit sa ma vada si sa-l mangai,sare cat il tine…lantul.

s6307981-micaFac pasi prin zapada pufoasa si urme neimportante si efemere,caci ninge intruna…

In acest timp ,in casa,semintele germineaza,iar unele chiar ies la lumina,grabite sa fie vazute…sa vada si ele,pentru intaia data din viata lor,cum este lumea.

s6308010-micaSe nasc plantele.Sa traiasca!

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta, Rasaduri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la A doua iarna din iarna aceasta

  1. Victoria zice:

    Of,la fel este si la mine.Acum am iesit putin afara si ninge marunt si des,iar in gradina aproape ca nu se mai vede spanacul meu frumos,care abia scosese si el la lumina inca 2 frunzulite pe langa celelalte 2 care le avea deja din Noiembrie.Ma incurajez singura ca mai este putin si scapam de iarna.

  2. he he he , Elisa, ti-a venit a doua iarna intr-o ..joi :):)

  3. Laura zice:

    Ce frumos e!… Oameni de zapada, oameni de zapada! Dupa cum vezi, eu am ramas la obsesia mea…

    PS: He, he, zici ca am scris posturi pretentioase… 🙂

  4. SuKaRiT zice:

    E aceeaşi iarnă dragă, numa’ s-o jucat o ţârucă cu credulii… Ce-şi mai râde după albu-i voal! 😛

  5. Pacat de ghioceii infloriti…si de zambilele, lalelele date…
    Dar macar la tine e iarna, e zapada care le acopera, aici…zapada fuse de 1 mm…vantul si gerul le-a terminat…

  6. Elisa zice:

    Manole,
    nu vor pati nimica cele iesite deja.Intr-un an a venit un inghet, dupa ce lalelele aveau frunze de 20 cm si inceput de boboci de flori si tot n-au avut nimic…au inflorit cand le-a venit vremea.Dar cand statea zapada pe florile pomilor..la 1 mai era odata…?Asa este natura,iti da,iti da, te bucura,te bucura si din cand in cand isi ia revansa 😆

  7. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    uite un iubitor de iarna si de frumusetile ei…Sunt sigura ca peisajele pe care le vezi tu zi de zi,acum iarna, sunt cam ca cele de le vad io pe displayul ce mi l-au adus copiii sa-i insotesc in vacanta lor… Superb!

  8. Elisa zice:

    Laura,
    cum mi-ar sta mie sa m-apuc sa fac om de zapada,hmm?Dar chiar nu mi-ar pasa daca as avea vreme,chiar as face,insa pe aici pe strada noastra toti copiii nostrii sunt plecati si nici nepotii nu-s fav veacul pe aici,asa ca…va trebui sa-mi iau inima-n dinti si sa-mi spun tare…fac mos de zapada pentru Laura!!! 😆

  9. Elisa zice:

    Windy,
    asa este,joi venise,acum 9 zile si vad c-o tine,ca doar suntem la munte,nu?Dar eu nu ma necajesc de asta fiindca este mult mai rau(de fapt acum e bine) sa vina a doua iarna prin martie-aprilie cand deja pomii au flori,sau boboci…:)

  10. Elisa zice:

    Victoria,
    stai linistita ca vine ea si primavara si atunci sa vezi cum ne vom plange de atata treaba!!Iar cele semanate in toamna eu zic ca nu are rost sa le iei la consum pana nu-s calumea…adica sa aiba salata capatana,ca varza,iar spanacul multe frunze pe fir.Altfel facem numai paguba 🙂

  11. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,la tine e iarna iarna. Si la noi a nins mai mult ca altadata si nici n-am mai iesit din casa de cateva zile.Socrela mai sta la noi si saptamana asta,dar eu imi vad de ale mele,ca doar blogging-ul „serviciul ” meu.
    Aschiuta nu ingheata cand e tare ger?Nu-l lasi in casa?Am vazut ca e legat de lant,ce greu ii este unui catel sa fie legat.
    Mi-a placut iarna de la tine de-acasa…e asa alba si curata ca-n poveste 🙂

  12. Elisa zice:

    Gabi,
    sper ca soacra ta sa te rasfete,sa-ti faca toate poftele,placinte si ce stie dumneaei mai bine 🙂
    Nu,nu-i este frig fiindca are blana haha,iar lantul desigur ca nu-i place,insa cat era dezlegat mi-a stricat toate florile astea care apar primavara devreme…ghicei,primule,viorele,narcise,batatorind straturile.Avem in plan sa facem o curte pentru ei trei si sa-i lasam pe toti dezlegati acolo,doar sa vine vreme buna de lucrat afara.Si mie mi-e mila de el,mai ales,ca-i asa de mic,totusi zilnic le da drumul si-i plimba prin gradini,ei zburda si sotul meu ia aer si face miscare.Am vazut,parca si la Deva este iarna cu viscolit zapada,ceva…sau ma insel? Te pup si-ti doresc liniste si pace si o sa-ti trimit mail cu o intrebare tehnica. 🙂

  13. Laura zice:

    Multumesc Elisa! 🙂 Stii cum se zice, intentia conteaza 🙂

  14. Elisa zice:

    Duminica faina draga Laura.Te pup. 🙂

  15. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,ai dreptate.Ai mei au rugat-o sa faca cozonac,gogosi si langosi.
    Gogosi si langosi mai fac si eu,dar ca bunica niciodata. 🙂
    Abia astept sa va faceti curtea pentru catei sa nu mai fie legati in lanturi.Mi-e mila de ei. 😦
    Duminica placuta!

  16. Elisa zice:

    Gabi,
    hai sa-ti zic ceva..toti cainii astia ai nostrii au fost vagabonzi,au venit la noi slabi,numai oase si blana,infometati si cel mare ,lupu,era si schiop.Au venit pe rand,caci deodata nu i-ar fi luat nimeni si le-am pus in fata blidul cu mancare.Stii ce le da sotul meu??mancare gatita din oase de pasare,din care lumea care n-are ce face isi face ciorbe,multe oase si multa ciorba primesc seara,cu o paine taiata in ea,dupa plimbarea zilnica pe campul din spatele gradinii.Apoi drifood for dogs,mancare uscata pentru caini din carne de vita,dimineata si laptele,aproape tot laptele merge la ei,ca eu uit de mine.
    Asa ca nu-ti mai fie ,draga mea,mila de ei,ca-s ingrijiti si-s niste caini norocosi pentru ca ii si iubim.Nu ma intreba cat costa toate astea,doar ca un sac de 10 kg nu ajunge o luna.Si nu mai pun la socoteala doftorul,ca-s dusi la veterinar,of course…HA HA HA,imi vine sa si rad gandindu-ma ca daca ar manca fructe si legume ar mai fi o treaba,dar…

    Duminica placuta si tie si sanatate si soacrei..sa tot ai o soacra care face cozonaci! 🙂

  17. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,poate ti s-a parut ca-s rautacioasa,asa mi se intampla de multe ori,adica dau cu bat-n balta. 😦
    Stiu ca-i iubesti pe cei trei catelusi ai vostri si pentru ca sunt asa de ingrijiti si iubiti de voi,asta spune ce suflet mare aveti.
    Ce-ti spun acuma ar putea sa-mi atraga antipatii,dar cred ca bietele animalute fara stapan au nevoie de iubirea si ingrijirea noastra mai mult decat unii oameni.oamenii pot spune ce necazuri si probleme au si intotdeauna sunt ajutati,dar ele,animalutele?cand vad sau aud cu ce cruzime sunt omorate sau chinuite animalutele,nu numai cele fara stapan,mi se rupe inima.ce vina au ele ca au ajuns pe strada?Cine le-a aruncat?oamenii.de aceea ar trebui obligati toti sa-si sterilizeze animalutele.In multe localitati se face asta in mod gratuit cu ajutorul asociatiilor de protectia animalelor si a primariilor.

  18. Elisa zice:

    Gabi,
    nu,nu te-am perceput deloc rautacioasa ci miloasa,normal.Ai perfecta dreptate,eu chiar ii urasc pe oamenii care bat animalele,caii in speta,asa cum am vazut la televizor.Sunt perfect de acord cu tine,trebuie sterilizate si nu omorati puisorii mici,mici 😦 Cateaua noastra primeste anticonceptionale de 2 ori pe an,e si asta o solutie,caci castrarea ar face-o grasa si ..si asa abia se misca,ea este cea mai in varsta dintre ei..are vreo 8 ani.Aceea alba cu blana scurta a venit in iarna 2002 si cred ca era puiandra.Ma rog,stai linistita ca la vara ii vei vedea liberi sarind pe un gard inconjurator :).Am de gand sa facem si colivii pentru pasari,la atatia pomi cati avem….Ei,ce zici…ma ierti ca-i tin in lanturi…deocamdata? 🙂 😛

Lasă un răspuns

