Semanatul rasadurilor

Ardei,vinete si flori care necesita rasad.

s6307877-mica

s6307875-mica

s6307861-mica

La categoria „Inmultirea plantelor” am scris si cum pregatesc pamantul,cum il ud si cum nu.Atunci cand am semanat petuniile(care au rasarit partial) si o cutie cu vinete.Am procedat la fel si acum,doar ca pozele sunt inversate.Dupa ce le-am acoperit am asezat cutia sub calorifer si am acoperit pamantul cu ziare.Steguletele acelea sunt semnele,ca sa stiu ce se afla  pe fiecare rand sau semirand.

s6307859-micaAm mai semanat si flori,Lobelia,Creasta cocosului,Impatiens,Panselute albastre,vinete rotunde si albe…toate acestea in cutii de margarina,gaurite.

s6307860-mica

Am pus seminte la incoltit ca sa vad daca o sa rasara

s6307892-mica

si mi-au rasarit anemic petuniile,inca de cand eram eu plecata si stateau sub calorifer,asa ca s-au lungit ,insa nu ma asteptam sa rasara atat de curand,stiam ca au perioada mare de germinare.Oricum,ieri am mai gasit seminte de petunii si am semanat iarasi ,altele.Problema este ca trebuie verificat dupa o saptamana pot sa inceapa sa rasara.

s6307869-mica

Uaaaauuu…am gasit si semintele de rosii americane…Erau in cutia pe care scria Vinete albe…incepusem sa seman din ele in cutie,cand vad ca nu-s vinete si m-am bucurat tare mult,mai ales ca de dimineata,mi-am perdut ceva vreme alegand din samanta de la bulion,dupa cum le recunosteam pe cele mici.Per-ansamblu…sunt obosita,dar nu ma crede nimeni,asa ca o sa incep o cura de cruditati,cum altfel?

s6307888-micaAici sunt semintele de rosii pierdute,am scris pe cutie vinete pentru ca mi-era gandul la vinete,erau si ele pe acolo,la uscat si mi-am amintit chiar toata scena de atunci.

Maine o sa seman gogsarii si pe la sfarsitul lunii februarie,rosiile.

Acest articol a fost publicat în flori, Inmultirea plantelor, legume, Uncategorized, utile și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Semanatul rasadurilor

  1. CELLA zice:

    ELIZA
    FELICITĂRI !!!
    AI LUAT CANGURII , treci rapid la pupat :lol.

  2. Elisa zice:

    CELLA,
    multumesc frumos si-ti tin pumnii! Te pup si ma bucur tare mult,nici nu m-am asteptat… 🙂

  3. floris zice:

    Felicitari Elisa.
    Soer sa castige si Cella si Mesterul Manole.

    🙂

  4. floris zice:

    A castigat si Cella.
    🙂
    In sfarsit si ceva vesti bune azi.
    Felicitari Cella.

  5. Elisa zice:

    Felicitari CELLA!!Unde esti? te pup si eu 🙂

    Floris,multumesc frumos.Esti tu draguta,dar eu ma distrez de moooor,hahaha 😛

  6. CELLA zice:

    MULŢUMESC , hai să trăim şi să ne bucurăm
    eu am dus-o tot într-o bucurie de-o vreme
    sper să nu mă deochi singura 😆

  7. SuKaRiT zice:

    Unde-i premiu’? Să văd premiu’!
    Şi-apoi, felicitări! 😛

  8. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,abia astept sa-ti vad rasadurile puse in gradina cum rasar,apoi cum cresc si tot asa pana culegi roadele etc.
    Si florile din ghiveci abia astept sa le vad.
    Sper ca mai exist pana atunci.
    Acum am citit ca ma aflu printre premianti!
    Felicitari,Elisa!
    Felicitari,CELLA!
    Felicitari tuturor care au castigat la Fara canguri!
    Ma duc sa vad si eu care-s castigatorii. 🙂

  9. SuKaRiT zice:

    Sigur, felicitări şi ţie, CELLA… 😀

  10. gina zice:

    Va felicit si eu 🙂 sincer nu prea stiu eu ce-i cu cangurii astia care zburda pe aici, banuiesc ca e de bine; chiar daca premiul e probabil doar virtual atata timp cat e bucurie tot e un castig :))

  11. Elisa zice:

    CELLA,
    sa fii bucuroasa si fericita !Nu trebuie sa cautam motive pentru asta,trebuie doar sa se intample lucruri bune si sa stim sa nu le ocolim.Soarele topeste zapada si hraneste speranta.Te imbratisez 🙂

  12. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    cartea este premiul,cartea Luciei 🙂 cu autograf…de-ar ajunge si la mine 🙂

  13. Elisa zice:

    Draga Gabi,au inceput sa rasara…anemic,insa.Azi am scos la lumina si primele vinete semanate ,insa nu-mi place cum ies…pe rand 😦
    Multumesc frumos,eu ma bucur tare mult,simt ca-s utila si nu mi-e greu sa fac iar si iar… Te pup. 🙂

  14. Elisa zice:

    Gina,draga mea,sper ca te-ai uitat cu un etaj mai sus si acum stii despre ce-i vorba.Da,este importanta comunicarea,cunoasterea oamenilor pe care-i pretuiesti si bunele lor intentii.Este tonic,cel putin pentru mine… 🙂

  15. dani zice:

    ffffff bun

  16. Elisa zice:

    dani,
    a fost bun fiindca astea de aici au fost deja papate…hahahaha!

Lasă un răspuns

