Coplesita de seminte

si mai sunt cele pregatite de mine,din produsele mele….

s6307850-micaAcum trebuie sa vad care necesita rasad,care nu ,plus ca ardeii si vinetele sunt primii la rand.O parte mi le-am cumparat eu,o alta parte mi le-a adus sora mea din America,iar cand m-am intors, sotul meu fusese la Plus unde,cica,gasise seminte sub 1 leu plicul,deci….logic, a luat.

s6307848-micaCredeti c-am rezistat tentatiei,mai ales ca astea de la Stars se numesc Luiza?Iar cele cu floricelele lor alaturi Black Beauty?

Unele,cand pleaca de acasa,uita ce-au lasat acolo,atunci cum sa nu uit eu ca acasa aveam Pana Corbului,hmm?Mai astept un sms pozitiv si ma apuc de treaba.

LE…si nu gasesc semintele de la rosiile astea,aduse de mine din America…

s6305061-micaAcest vreji de rosie l-am lasat intentionat necules sa se coaca bine si din primele 2,mari frumoase am luat seminte.Insa nu le gasesc  :(((((((  Astept sa vina al meu de la munca sa-mi dea cu ceva-n cap…poate ca-mi amintesc  :))))))

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta, Inmultirea plantelor, legume și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Coplesita de seminte

  1. floris zice:

    De seminte sau de sentimente?
    Eu sentimente am citit in prima faza.
    Spor la treaba.

  2. Elisa zice:

    Floris,
    primit sms.bucurat.copii ajunsi acasa lor.dor imens,nu mai e loc liber 🙂

  3. ghiocel07 zice:

    Cate seminte, cata recolta, cata poductie…. Spor la gradinarit si recolta buna.

  4. Elisa zice:

    Ghiocel07,multumesc.Asa sa fie! 🙂

  5. Victoria zice:

    Minunat.Si eu am doua pungi pline cu seminte.Una de anul trecut,cu ce am cumparat si ce am strans eu si a 2-a cu seminte cumparate acum 2 saptamani de la Hornbach si Real.Abia astept sa imi bag mainile in pamantul din gradina.Mai astept inca o saptamana sa treaca zapada asta.Sper ca doar atat va tine.
    Din pacate nu am loc in casa sa imi fac rasadnite.Asa ca voi astepta sa se duca zapada sa le fac afara.
    Ar fi primele rasadnite din viata mea.Sper sa imi iasa.

  6. Elisa zice:

    Draga mea,cred ca afara poti face doar sera deocamdata.Stii cum este o sera,pe gunoi sa tina caldura si cu geamuri pentru lumina.Pe la noi si rasadnitele din gradina nu se fac inainte de sfarsitul lui martie.Sigur ca la voi este clima mai blanda… 🙂

  7. Victoria zice:

    Da,mult mai blanda.Si sunt tare fericita pentru asta.Nu stiu ce ma faceam daca as fi stat mai la munte de ex.Eu iubesc caldura.
    Iar rasadnita o voi face dupa 1 Martie.Si asa o fac,pe gunoi de grajd.O las cateva zile sa fermenteze gunoiul si sa incalzeasca rasadnita,apoi incep sa pun semintele.Apoi invelesc si so;arul cu folie,caci mi-a facut sotul un solar mic de 10 m / 4 m.De ajuns pentru noi.

  8. Victoria zice:

    A ,si pana la rasadnita,daca trece zapada asta,imi pun cartofii in gradina.Si mai pun si niste mazare.Am mai pus eu mazare si acum o saptamana dar noi suntem mari devoratori de legume,asa ca mult nu este destul la categoria asta.

  9. Elisa zice:

    Ce fain!!Si mie mi-ar placea,dar dupa cum ti-am spus,vecinele mele care fac rasad in gradina au mult mai tarziu rosii si ardei decat mine care le fac in casa,asa ca …ceea ce mi-a iesit bine eu nu schimb. 🙂

  10. Elisa zice:

    Aha..ai vazut mazarea mea de la inceput pana la congelator?Este un post de curand,la categoria legume,sau inmultirea plantelor.. 🙂

  11. ba_laura zice:

    de fiecare data cand ies din magazin cu plasa plina de seminte ma jur: „a fost ultima data, nu mai iau!”
    cu proxima ocazie ma ratacesc din nou in raionul, cu scuza: „numa’ ma uit, nu iau nimica!”
    dupa care ies din magazin jurand ca de fiecare data: „a fost ultima, nu mai iau!”
    si uite-asa, mi-ar trebui un hectar de gradina ca sa pot insamanta tot ce-am strans in ultimii doi ani!

  12. Elisa zice:

    😆 ba_laura,te inteleg perfect hahaha La mine este plin pe sub calorifere,prin camerele calduroase si uite ca acum aflu de la al meu ca inca mai trebuie sa seman ,asa cum a dedus el ca trebuie,sa nu acopar semintele de flori,alea mici,mici… :)Noroc ca seminte,din unele specii, mai am.
    Bine-ai venit in gradina mea de iarna…ca vine ea si primavara…odata si-odata 🙂

  13. ba_laura zice:

    si uite cum uit politetea-n pod…
    sunt ba_laura de la cluj, gradinaroaica incepatoare (dar foarte indarjita!),care isi doreste ca intr-o buna zi sa chiar stie ce face in gradina!
    citind paginile tale (pe care le-am nimerit precum orbul braila) ma simt foarte acasa… pozele si explicatiile tale confirma si ordoneaza mare parte din talmes-balmesul din capul meu…
    saru’mana conita, sa nu cumva sa te lasi de blog!

  14. Elisa zice:

    Ba-laurita draga…mi-ai adus un zambet in dimineata asta si-mi place cum si in ce fel pui problema 😉 Eu nu ma las de blog,dar nici tu sa nu uiti sa ma faci sa zambesc.Sa-ti dee Domnul mult noroc si sa te bucuri de aceasta pasiune,caci ce-i altceva?!!! 🙂

  15. Victoria zice:

    C a tare bine zici ba_laura draga.Si eu am inceput sa uit ca mai este si acum ,iarna,treaba prin casa,de cand am descoperit gradina Elisei.Mare noroc avem ca a inventat Dumnezeu Elise care sa ne lumineze.Caci in carti nu gasesti mai nimic decat prostii despre solutii chimice si cantitati cu care sa stropesti continuu ,pentru ca intr-un final sa nu iti mai dai seama ce mananci.
    Si eu tot incepatoare sunt si deja am in urma un an de tentative esuate in ale cultivatului.
    Tare mult m-ar ajuta,Elisa,daca mi-ai spune cum se numesc stiintific(sau cum scrie la carte,habar n-am) capsunii tai care rodesc pana in Noiembrie.Ca tare mi-ar place si mie sa gasesc pe undeva.Si poate ne spui si noua cum ii ingrijesti,mai ca pentru incepatori asa.Si,mai ales de unde iei tu seminte de fasole pastai galbena lata,ca de anul trecut tot caut si nimic(Eu stau in Buc).
    Ca tare ne mai place cu usturoi mult si rosii coapte.

  16. Elisa zice:

    Victoria,
    capsunii care rodesc toata vara se numesc remontanti.Asa este si lamaiul,are si flori si fructe coapte in acelasi timp.Eu ii am de la o colega care i-a mutat.Atunci cand ii mutam,cam la 3 ani,raman foarte multi si nu mai stiu pe unde sa-i pun.Asta o sa se intample printre primele lucrari din gradina,cand voi muta si zmeura si se planteaza cate unul la 15 cm pe rand si 20 intre randuri,ca sa putem intra printre ei si sa-i prasim,culege,etc.Mai multe despre capsune vei gasi aici,insa n-am idee de unde se pot achizitiona.Si apropos de asta nu te sfatuiesc sa dai o gramnmada de bani pe aia de import,cataratori,mai bine cauta din astia ca ai mei si daca nu gasesti pe aproape va trebui sa-ti trimit eu atunci cand ii voi scoate si muta pe ai mei

    http://elisagradinameadevis.blogspot.com/2008/05/din-nou-capsuneledespre-cultivarea-lui.html

Lasă un răspuns

