O micuta calatorie

Vroiam sa spun doar mica,dar am evitat.Eh,am scris atata ca sa nu va plictisiti fara mine,o vreme,nu stiu cat,insa socotind ca rasadurile de flori din 6 febr. trebuie urmarite sa nu se usuce,etc si ca Cyclamele le ud doar eu si trebuiesc udata cel mai rar la 2 zile.. ar trebui sa ma intorc repede.Totusi,inainte de sambata seara nu.

S-auzim de bine si ramaneti sanatosi/ase!Pa! 🙂  🙂  🙂  🙂

Acest articol a fost publicat în Calatorii și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la O micuta calatorie

  1. Elisa zice:

    V-am lasat si de mancare si de baut si…mai este si frigiderul plin cu sarmale,cu ciorbita de scarita,nah acuma daca nu va ajunge mai sunt multe prin camara si pivnita.A…bine ca mi-am amintit sa iau niste zaibar cu mine,ha ha ha .Va pup si sa fiti cuminti,sa nu va bateti,sa va iubiti ,dar nu ca fratii,ca stiu eu frati care… :)))))
    CIAO!!!

  2. floris zice:

    Drum bun ,Elisa.
    Sa te intorci sanatoasa.

  3. Drum bun, sa te intorci sanatoasa.
    Unde ziceai ca meri? 😛

  4. CELLA zice:

    pup Eliza 😆 , eu mă înţeleg ca surorile că-i minunat aşa 😉
    ai grijă de tine şi de „flori”

  5. ŞuKăRiT zice:

    D-apoi nu ştiu zău ce-o fost în mintea ta Eliso! Frigideru’ ţi s-o dezgheţat şi de-ar fi băgat la făcut gheaţă tot degeaba dacă nu-i ceva de animal pe-acolo… O pulpă, o spată, ceva costiţe, neşte maioş? Nici urmă! De verdeţuri în blid nu duc doru’ da? (că are Olteanca grijă să mi se aplece de-atâta furajat!)
    Cât despre beutură… Să strici tu merele!Oţet?! Neee! 😛

    P.S. Să te distrezi pe-acolo pe unde te duci… Să te întorci cu bine! Da?! 😀

  6. Elisa zice:

    Hello! Va pupicesc si ne revedem curand.Am intrat crezand ca trebuie sa fac curat,insa vad ca nu era nevoie(crizele acelei persoane care bantuie cu strigaturi pe bloguri sunt periodice si sper ca intervalul sa fie cat perioada de injumatatire a radiului,hahahaha).
    Nu disperati…ma intorc curand si o sa va apara din nou dispozitia,buna dispozitie.Pa!

  7. ŞuKăRiT zice:

    Pa… Dar nu prea sta, da?! 🙂

  8. Elisa zice:

    Cavelere…am zis.Sambata sunt acasa.Copiii mei pleaca dimineata spre Roma,unde vor vizita 2 zile una…alta,apoi mai departe spre est…sud-est.Doamne-ajuta sa ajunga, acasa la ei, cu bine. 🙂

  9. ŞuKăRiT zice:

    😀

  10. gina zice:

    Te asteptam cu drag, sa ne povestesti cum a fost 😀

  11. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,am citit ca si tu ai fost vizitata de…
    Imi pare rau.
    Iti doresc calatorie placuta si distractie cat cuprinde.de flori avem noi grija,iar de mancarea din frigider si din camara ma ocup eu,nu stii ca-s haplea?
    Te astept cu dor!
    Gabi.
    http://www.riversongs.com/cards/friendships.html

  12. Elisa zice:

    Gabi,
    iata-ma-s! 🙂 Dar unde credeai tu ca ma duc sa ma dustrez…cat cuprinde?Hm?Cuiva cu inima mai slaba nu i-as recomanda sa se dixtreze””” asa ca mine, 😆

  13. Elisa zice:

    Gina,
    m-ai nimerit…eu si ..povestitul la cum a fost!Inca sunt tensionata,mai avem de trecut hopul cel mare,asa ca…Doamne-ajuta! 🙂

  14. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,credeam ca ai plecat la Timisoara,inseamna ca am gresit.
    Sper ca esti bine si tu si ai tai,iti doresc un weekend minunat.
    Pe curand!
    Gabi.

  15. Elisa zice:

    Gabi,
    m-am intors 🙂

Lasă un răspuns

