Florile azi

s6307700mica

s6307716-mica

s6307707-mica

s6307711-mica

s6307703-mica

s6307712-mica

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Florile azi

  1. CRI zice:

    buna seara Elisa!
    am intrat sa vad ce mai faci tu si mai ales cum merg pregatirile de intimpinare a primaverii?
    vad ca deja ai inceput treaba si ma bucur sa privesc minunatele poze pe care le postezi .
    am o nedumerire, ai rasturnat prajitura aia ca eram curioasa sa o vad in forma finala ca sa nu mai spun ca mi-ai facut o pofta dar pt ca nu am toate ingredientele care-mi trebuie am sa ma multumesc sa fac miine doar un tiramisu ca pt ala am cu ce!
    despre mine pot sa-ti spun doar ca am mai terminat ieri o serie de fizioterapie si kineto si ma simt ceva mai bine, acum voi avea pauza 2 saptamini si apoi voi merge iar la centru de recuperare.
    in rest, toate bune, sint linistita si multumita de viata mea si nu imi doresc decit sa imi fie copila sanatoasa si fericita asa cum este acum.
    am avut o saptamina de vacanta si de luni incepe scoala iar, are numai note de fb si este cuminte si ascultatoare iar pentru asta pot sa spun ca ma felicit pentru felul cum am reusit sa gestionez perioada de criza si sa o readuc la capacitatea maxima a ei asa cum era inca de la gradi, dar nu pot ignora faptul ca la redresarea ei a avut si prezenta zilnica a tatalui sau un rol destul de important, dar numai eu stiu cit mi-am calcat pe inima pt asta si nu regret absolut de loc pt ca de ce sa nu recunosc ca si mie mi-a fost bine si am ,,inflorit,, si eu atit fizic cu citeva kg bune dar si psihic …dar asta e…copii nostrii sint mai presus de orice si pentru ei facem orice sa ii vedem multumiti si fericiti.
    cam asta ar fi pe scurt despre mine, ma bucur ca am reusit sa mai ajung in universul tau si sper ca mai vi si tu prin ,,sufragerie,, si mai citesti ce prostii mai debitez eu pe acolo.
    te pup si sa ne recitim cu bine!

  2. Elisa zice:

    CRI,
    draga mea,update la TIRAMISU si vezi ce-o iesit,ok?Chiar acum ma duc sa-l …rastorn ,hahahaha,in poza si sa-l tai. 😉
    Ma bucur pentru ce mi-ai spus si..pana la urma care-i sacrificiul tau hahahaha,daca te-ai si ingrasat si-ti merge si sufletul de mana cu psihicul,ha?!???Glumesc,stiu despre ce spui si te felicit si eu si te pup ca esti o copila cuminte si tu.Te mai astept(am crezut ca m-ai uitat…;) )

  3. bine ai venit , primavara:):)
    ai deja ghiocei?!?!?wowww

  4. Elisa zice:

    Bine-ai venit Windwhisperer! Din decembrie au aparut ghioceii la mine,din 19 decembrie i-am pozat si mi i-am facut cadou de ziua intalnirii,ultima si definitiva intalnire hahahahaha (s-o creada el! 😉 )
    Acum sunt in toata splendoarea lor,drept pentru care…haha…si-au ocupat locul pe frontispiciu 🙂

Lasă un răspuns

