Primavara,Copii,Pomi,Soare si Cer Senin.

s6300166-mica1

s6300169-mica

s6300189-mica

s6300190-mica

s6300159-mica

s6300155-mica

s6300480-mica

s6300481-mica

Acest articol a fost publicat în Calatorii, flori, pomi, Sarbatorim și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Primavara,Copii,Pomi,Soare si Cer Senin.

  1. Sigur, stiu ca la tine in suflet este sarbatoare, draga mea! 🙂
    Copacii tai infloriti sunt adevarate MIRESE, zambesc in soare!
    M-am linistit acum, ei sunt dovada vie ca esti bine!

  2. Elisa, ti-am adus dar de versuri semnate Walt Withman, „Zile senine”… special pentru tine:

    „Nu printr-o mare iubire,
    Nu prin bogăţie, prin onoruri din anii maturităţii,
    prin victorii în politică sau în război,
    Vei avea zile senine.
    Dar, pe măsură ce viaţa se duce şi toate
    furtunoasele pasiuni se potolesc,
    Pe măsură ce splendide, vaporoase, tăcute
    culori acoperă cerul de seară,
    Pe măsură ce blândeţea, liniştea şi bogăţia
    spiritului, ca un aer proaspăt şi îmbălsămat,
    îţi umplu viaţa,
    Pe măsură ce zilele se îmbracă în lumini patinate
    şi merele coapte atârnă, obosite şi
    leneşe, pe crengi,
    Sosesc cele mai liniştite şi mai fericite
    zile dintre toate,
    Liniştitele şi fericitele zile senine.”

    Te sarut cu drag! 🙂

  3. Lia zice:

    Ma uit cu drag la asa minunatie de pomi infloriti. Nu mai e mult si-i vom vedea iar asa, cu ajutorul Domnului.
    Te imbratisez cu drag.

  4. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,iti multumesc pentru minunatiile de-aici.
    Chiar daca am avut ce astepta pana sa le vad,a meritat.M-am trezit visand la zile mai bune si senine. 🙂
    Gabi.

  5. ŞuKăRiT zice:

    Pe cine vrei să păcăleşti Elizo? Frumoşii ăştia-s din alte ţări, mai calde, aşa-i?
    Dacă nu, mare greşală or făcut dumnealor că s-au grăbit să ia în serios câteva zile mai molcuţe… 😛

  6. Elisa zice:

    Pomii infloriti sunt ai mei,din gradina mea de vis,dar din alt timp (SuKaRiT,nu vreau sa pacalesc pe nimeni 🙂 ) si exprima starea mea sufleteasca din aceste zile,saptamani in care sunt bucuroasa.Multumesc voua si ma bucur mai mult ca v-am produs si voua placere,bucurie,speranta .Stati asa…nu mai este mult,ghioceii sunt deschisi demult ;)Va imbratisez 🙂

Lasă un răspuns

