Premiile Fara Cangur

Nominalizari:

1.Cel mai bun blog dintre blogurile de elita:Suntem Ingeri-Laura

2.Cel mai documentat blog: g1b2i3-Gabi,my heart to your heart

3.Cel mai amuzant blogger:Groparu,Nascut din spermatozoizi campioni

4.Blogul care exprima, cel mai mult ,sensibilitatea: Blue Cafe,Windwhisperer

5.Cel mai reusit blog care aduna spirite si suflete din diaspora:SEX-TETE, V2Valmont

6.Cel mai cuminte blog:Blogul Oanei

7.Cel mai prietenos blog:Ciupercutza’s blog

8.Blogul cu cea mai mare utilitate:Isabellelorelai’s blog

9.Cel mai ancorat in realitate blog:AnaAyana

10.Blogul cu cea mai buna ilustrare a textului prin imagine:Pescarusul Argintiu,Coltul liric

11.Cel mai sufletist blog:SCLIPIRI DE CRISTAL

12.Cel mai expresiv blog:Moshe&Mordechai

13.Cel mai complex blog personal:SFINXUL

14.Cel mai avangardist blog: NENEA COSMOS

15.Cea mai de aur steluta din blogosfera:Starsgates,Copiii mari si mici

16.Cea mai suava blogerita din cate stiu: Floris-JURNAL DE VIATA

17.Cel mai revolutionar blogger:MESTERULMANOLE’S WEBLOG

18.Cel mai bun observator dintre bloggeri:Chinezu-Picatura chinezeasca

18.Cel mai gustos blog:Maya’s world

19. Cel mai verde,galben,rosu,albastru si viu blog:elisagradinameadevis

20.Blogul cu cele mai frumoase poze cu flori si natura: Elisa gradina mea de vis

21.Cel mai povestitor blogger : DONO,Gunoaiele din mintea mea

22.Cel mai scurt si cuprinzator blog:Neuronu

23.Cel mai bun blog de fantasy:Oana Stoica Mujea

24.Cea mai credincioasa blogerita ,care ne invata credinta:Lialorena,Florile,pasiunea mea

25.Cel mai implicat blogger in viata adevarata,cu speranta de a schimba lumea in bine: Bucurenci.ro

26.Cel mai bonom dintre bloggeri:Vlad Petreanu.Amar de zi

27.Cel mai bun cititor dintre cei fara bloguri:Gina,CELLA,Zinca,SuKaRiT,The Judge.

28. Cel mai profesionist blog online: MANAFU

Acest articol a fost publicat în bloggerind și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

34 de răspunsuri la Premiile Fara Cangur

  1. Laura zice:

    Multumesc frumos, Elisa. Mi-ai adus soarele in casa cand afara e-ntuneric 🙂 Te pup!

  2. Elisa zice:

    Draga mea,asa cum am mai spus,blogul tau cuprinde ,din punctul meu de vedere,tot ceea ce si-ar putea dori cineva de la viata….adica,un trai intr-o tara mediteraneana,vacante calatorite in toata lumea,arta consumata la ea acasa,adica in muzee,pasiuni exprimate la cote maxime si multa, multa sensibilitate in descrierea vietii.Sa fii sanatoasa Laura si sa te bucuri de tot ce esti,de tot ce ai.Te pup si eu. 🙂

  3. starsgates zice:

    Eliza, 15 este ziua mea de naştere.:)
    Mulţumesc ptr. nominalizare.:)
    Se pare că stelele îmi poartă noroc.:)

  4. Elisa zice:

    Star,
    nici nu vreau sa-mi imaginez cum arata lumea mea virtuala fara steaua ce esti si ai rasarit si pentru mine .Mult noroc,steluta norocoasa! Te imbratisez,dar…arsh!!! 😆

  5. Elisa zice:

    15?Deci esti Steluta lui…Cate coincidente atatea semne ale Lui de a ramane anonim 🙂

  6. starsgates zice:

    Nuuuu, altă lună, nu chiar a lui.:)))

  7. and the Oscar goes toooo :):)
    Elisa , te tii de povesti 🙂 asta-i Oscarul Tau :):)
    pupici mii :):)
    si gradina Elisei?? hmmm la un concurs de flori !!:) la primavara:):)
    toate cele bune din ” inghetatul” Maryland 😦
    xxxx, j.

  8. floris zice:

    in prima faza am ramasa cu gura deschisa,in a doua am rosit,in a treia m-am fastacit si balbait incercand sa iti vorbesc…….Multumesc mult dar chiar …………
    Multumesc.O duminica frumoasa si linistita.
    Aici a nins …..

  9. Elisa zice:

    Starsgates,
    de acum am la cine ma gandi in fiecare 15-a lunii 😉

  10. Elisa zice:

    Windy,
    nu-i al meu, concursul este initiat de o doamna, pe nume Lucia Verona,eu doar am facut alte categorii 😛 si nominalizarile mele.Mai departe nici nu stiu cum se face,se voteaza si …complicat pentru mine ,insa sper sa-mi spuna si mie cineva,care stie.Te imbratisez ca deobicei si-ti doresc multa caldura…in suflet.Pa! 🙂

  11. Elisa zice:

    Floris 🙂 🙂 🙂 chiar asa?

  12. floris zice:

    Da Elisa.Chiar asa.
    imi cer scuze dar s-a strecurat un „nu” in plus
    -in treia m-am fastacit…..
    nu am observat ca nu am sters tot din exprimarea initiala.
    Oboseala bat-o vina.

  13. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,multumesc mult.Doar acum am vazut ca sunt nominalizata si eu.ma simt o persoana importanta printre atatia bloggeri de succes. 🙂
    Toate cele bune,
    Gabi.

  14. ŞuKăRiT zice:

    Eliso, îţi dai sama ce zarvă s-o iscat prin bătătură cu nominalizarea asta (mulţam, chiar nu mă aşteptam!). Se răsfoiesc cataloage, se caută designer-i (numa’ ăia mai cunoscuţi) să-mi croiască costumu’ (şi alte ţoale) pe măsura evenimentului. (Musai să învăţ umblatu’ în pantofi italieni?)
    Mă duc să văz dacă-i musai să mă-nvăţ şi cu beutura, să nu dau greş… Că nu-i de ici-de colo, păşitul pe covoru’ roşu… 😀

  15. CELLA zice:

    Merci Eliza 😆 voi,cei cu bloguri minunate îmi înseninaţi momentele de relaxare,vă mulţumesc tuturor şi fiecăruia în parte;

    găseşti toate informaţiile despre concurs pe blogul iniţiatoarei
    nu-ţi dau link că intră automat la spam în ultima vreme cam orice comentariu cu link 😉
    blogul este
    LUCIA VERONA – Blog,ca să fiu tendy –

  16. zinca beiu zice:

    Elisa, draga mea, iti multumesc pentru nominalizare.Toata viata mi-a placut sa citesc, am inceput cu carti si continui cu bloguri,ha,ha,ha…Dar numai cateva mi-s blocuri pe care le citesc cu inima.Am avut intotdeauna vocatia prieteniei, iata, si cea virtuala mi-a adus multe bucurii.
    Clasamentul tau este foarte obiectiv, documentat si curajos.Felicitari.

  17. Elisa zice:

    Floris,
    am rezolvat,nu te necaji draga mea 🙂 😀

  18. Elisa zice:

    Gabi,
    mi-ai adus aminte de exprimarea sefului statului,cam asa: „..de la cel mai important om,presedintele tarii si pana la cel mai neinsemnat om…”
    Draga mea,eu cred ca oamenii sunt toti insemnati,fie si numai pentru ca au un nume,iar modestia ta te onoreaza.Esti tare Gabi draga,esti buna in ceea ce faci si ca sa o creada si spuna si altii mai intai trebuie sa o crezi tu.Eu te pup,in semn de felicitare. 🙂

  19. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    in tine mi-e toata baza ca o se te pui la shtaif,patru ace,gucci armani ,versace si…neaparat sa vezi cum pasesti,insa cel mai important este asta 😀 ,nu-i asa?
    O pup pe doamna Olteanca si vreau s-o vad la bratul tau…neaparat 😛

  20. Elisa zice:

    CELLA,sunt onorata de prezenta ta pe blogul meu,asa cum sunt onorata de prezenta tuturor celor care-mi calca pragul gradinii si ma tin de vorba.Te pup si-ti doresc multa sanatate.
    Am fost la doamna Lucia,am scris un comentariu,mai mult nu stiu ce sa fac…:) Multam ca mi-ai spus.

  21. Elisa zice:

    Zinca,
    eu iti multumesc ca vii pe la mine si comentariile tale categorice si la locul lor,exprimand simpatie si prietenie,dar si rigoare(pe alte bloguri,unde e de-a serioaselea hahaha) ma fac sa te astept cu drag,oricat de lunga ar fi asteptarea.Iti doresc citire faina,cu satisfactii intelectuale meritate!Te imbratisez. 🙂

  22. CELLA zice:

    😆 tu ţi-ai făcut „treaba” 😉
    acolo-i JURIU nu glumă , adună părerile tuturor şi hotărăsc conform celor mai subiective , vesele,simpatice,piloase etc. criterii 😆
    este cel mai simpatic vot din cîte-am întîlnit în scurta mea experienţă virtuală ;
    sunt acolo criteriile ( am rîs sănătos citindu-le,d-aia m-am şi exprimat ) şi cred că-i cea mai TARE „întrecere” , o adevărată gură de oxigen printe-atîtea „lepşe” ( nu le sufăr 😛 )

  23. Elisa zice:

    Aha,deci un simplu comentariu in care am …anuntat si eu ca particip…e deajuns?Poate trebuia sa fac un copy-paste la comentariile de acolo,dar n-am facut 🙂
    Recunosc ca-s de groaza in privinta regulamentelor..nu pot sa le mai citesc(sunt full de regulamente cu reminiscente 😦 ),nici ale functionarii vreunui aparat nu mai pot sa le citesc,insa ceva ,ceva tot am retinut despre acest concurs,ceva in genul spuselor tale si …zau ca-mi place 🙂 Multumesc CELLA.

  24. CELLA zice:

    ţi-aş da eu link dar ,mai nou, se duc în neant 😉 toate comentariile la care pun (indiferent de blog) regulamentul ăla chiar merită citit,îi bestial de simpatic :ol:
    vezi că s-a decretat referendum, acuma-i momentul 😉
    tu încearcă să-i dai link Luciei,poate reuşeşti,oricum nu m-am distrat demult aşa bine;oricum eu te-am nominalizat la o categorie şi ai ieşit la alta , cred că nu-ţi ştiu ambele bloguri,ia problema de păr 😛
    TE PUP ŞI TE SUSŢIN ! – aşa premiu merită orice „efort”, nu capeţi în fiecare zi semnătură direct din mîna scriitorului … şi ce scriitor(are); hai hărniceşte … la referendum cu noi 😆

  25. ŞuKăRiT zice:

    “..de la cel mai important om,presedintele tarii si pana la cel mai neinsemnat om…”
    Eliso, exact cuvintele astea mi-au stricat atunci ziua. Crede-mă, aproape că mă durea inima şi mă întrebam dacă a mai observat cineva cum îşi împarte şeful Statului, concetăţenii în „eu” şi „neînsemnaţi”. Mulţumesc!

  26. Elisa zice:

    CELLA,
    m-am dus cu tot cu nominalizarile,sper ca ..distractia sa fie mare 🙂 😛 ,insa n-am gasit decat comentariile la acel post.Pune draga mea un link,ca-l gasesc eu daca nu-l lasa ei sa treaca…te rooog!! Multumesc.

  27. Elisa zice:

    Cavalere,
    mai incape vorba c-ar fi cineva care n-a observat?!Poate surzii :((((
    Eu ma asteptam sa-l taxeze presa pentru aceasta atitudine de desconsiderare,chiar pe fata,sincer,asa cum le trosneste el pe toate…insa n-am vazut nimic in seara respectiva.
    Tinand seama ca eu il desconsider pe el la fel sau poate si mai mult…el si parerile lui nu conteaza,este totusi un alt dictator.
    Multumesc si ..o saptamana buna sa ai! 🙂

  28. Lia zice:

    Elisa multumesc pentru premiu. Nu prea stiu despre ce e vorba (ma refer la concursul doamnei Lucia Veroona), dar multumesc ca este de la tine si-l primesc cu mare placere.
    Saptamana in care am intrat doresc sa fie pentru tine si ai tai, una binecuvantata!

  29. CELLA zice:

    http://luciaverona.blogspot.com/2009/01/premiile-fr-canguri-juriul.html
    io încerc , ia d-aici 😆
    şi are complectare de juriu aici
    http://luciaverona.blogspot.com/2009/01/juriul-asa-cum-va-fi-el.html
    vorba lu’Ciutacu : ce dixtracţie ce mişteaux 😆

    l-am aprobat si nu stiu unde a plecat,ca nu-i in fata…,dar l-am vazut,asa ca-ti multumesc.

  30. Elisa zice:

    Lia,
    draga mea,nici eu n-am prea stiut cand am facut propunerile,am vazut si eu la Sibilla,la Cabi,la Floris si am vrut sa spun „la lume” ce simt si cred eu despre cat parcurg din blogosfera..0,001%,poate si mai putin. 🙂 Acum,ca am luat legatura cu doamna Lucia Verona,m-am dumirit(cat m-o dus capul 😦 )si am „expus” propunerile la domnia sa pe blog,la categoriile existente deja,dar si la cele initiate mai apoi.Lia,ai inteles ceva,ca eu is cam habauca de cap,abia ma cafelesc un pic si pe urma…la treaba cu mine! 🙂
    In orice caz,nominalizarile mele sunt o mare parte din sufletul meu si exprima relatia mea cu voi,cei care-mi faceti viata virtuala mai placuta.Te pup.

  31. Elisa draga mea, iarta-mi prezenta intarziata, dar acum am descoperit la ce dragalasa nominalizare m-ai incadrat, ar fi a patra dupa celelalte inaintate de dragele noastre prietene Sibilla, Mesterul Manole si Floris! 🙂
    Ma bucur ca am reusit sa te atrag „prin ceva”, de multe ori imaginile mi-au sarit in ajutor cand doream sa ilustrez mai expresiv un gand, o traire sau o idee.
    Tu ramai la loc de cinste cu cei doi copii ai tai virtuali, esti o prezenta singulara care trateaza atat de devotat si de consecvent mirajul naturii si al savuroaselor sale roade 🙂
    Am parcurs in lista ta de propuneri numai nume de referinta, deci sunt cu atat mai onorata.
    Te sarut cu multa caldura!

  32. Elisa zice:

    Pescarusule Argintiu,
    asta inseamna ca lumea apreciaza ceea ce faci, ca si mine dealtfel si te felicit din toata inima.Nici nu mai stiu cum ne-am intalnit noi dar stiu ca-mi place sa citesc si sa admir ceea ce te preocupa si mai mult,faptul ca tu arati partea buna a lucrurilor,de cele mai multe ori,ceea ce este tonic.Te pup si eu 🙂

  33. Hai sa-ti amintesc atunci, te-am intalnit in casuta dragei noastre prietene Sibilla, prin vara si apoi am fost martora la aniversarea minunata a zilei tale de nastere 🙂
    Asa este, eu prefer sa aleg de regula partea plina a paharului, neuitand insa nici o clipa ca exista mereu si cea goala…
    O seara de vis! 😉

  34. Elisa zice:

    Multumesc.Asa e.Asa sunt si eu si n-am nimic comun cu vaicarelile(dar asta nu inseamna ca la mine merg toate struna 😉 )
    Si tie la fel.Pa!

Lasă un răspuns

