Cam asta e

s6307403-micas6307404-mica1s6307405-mica

Craciunitei ii merge bine de vreme ce ii cresc frunze noi,iar cele vechi se inrosesc,ca la-nceputul” infloririi”.Ii place acolo pe fereastra,nu uit s-o ud zilnic.Imi place de ea ca nu face mofturi,ne intelegem de minune,iar ea ma rasplateste pentru niciun efort.Ce bine-ar fi sa fie si oamenii asa!

s6307411-mica1s6307412-mica1s6307409-mica

Iar orhideea mova este multumita si ea de mine,a rezistat prostiei mele de a le tine 3 zile la rece,15 grade,ca asa scria pe biletul expeditorului.Cea galbena,care a suferit de pe urma ..neadaptarii la vitregiile la care am supus-o,dupa 2 saptamani, creste radacina.Ceea ce se vede prin ghiveci, alb-galbui este mugur de radacina.Din acest motiv, pe forumul Orhideelor, m-a botezat Muguras.  😛 Dragut,nu?

s6307414-micaIn acelasi timp,daca orhideelor nu le prea place umiditatea si patul, pe care am intentionat sa le umezesc mereu, nu este propriu,iata ca avem verde in el,caci incoltise busuiocul.

s6307413-micaMinunata asta este adorabila,dar nu mincinoasa.Si unde mai pui ca imi place, de mor, culoarea.

Cam astea sunt noutatile.Nu,nu singurele,dar celelalte…altadata.

Vacanta placuta dragilor…care sunteti in vacanta!

Acest articol a fost publicat în flori, Observatii curente din viata și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Cam asta e

  1. Elisa zice:

    Starsgates,
    am vrut sa scriu asta la tine si nu m-a lasat,zicea ceva de HTML,deci incerc aici:

    Daca cumva nu ai glumit 😉 iata
    MATRIARH’AT n. Perioadă istorică în dezvoltarea orânduirii comunei primitive, în care apartenenţa etnică se stabilea pe linia maternă si în care femeii îi revenea rolul principal în viaţa economică si socială. [Sil. -tri-ar-] /<fr. matriarcat, germ. Matriarchat
    Sursă : NODEX (342466) – siveco
    si inca
    1.
    MATRIARH’AT s.n. Denumire a perioadei comunei primitive, caracterizată prin stabilirea apartenenţei la gintă pe linia descendenţei materne. [Pr.: -tri-ar-] – Din fr. matriarcat, germ. Matriarchat.
    Sursă : DEX’98 (23433)

  2. Invizibilul zice:

    ultima poza imi place enorm … e superba!
    imi place tare mult si culoarea! 😉

  3. floris zice:

    Aseara am pus si eu un coment.Acum ma bucur ca atunci mi-a dar eroare..Ca tare trist mai era.Dar a ramas esenta acelui mesaj in mintea mea.M-am simtit tare bine in gradinuta virtuala.Si ieri si azi…

  4. Elisa zice:

    Invizibilul,
    este,la mine,o regula ca, atunci cand ma laud cu ceva(si de aia nici nu o fac decat cand uit regula),sa se produca o mica tragedie cu obiectul laudei.Asa ca aseara,dupa ce postasem floarea mununata,dand din maini intr-o explicatie,atinsei floarea si a cazut intai pe fotoliu si apoi pe jos.S-au rupt doar 2 flori,cele mai mari :(((((
    Bine-ai venit pe aici . 🙂

  5. Elisa zice:

    Floris,
    ce spui??Face blogul figuri?Imi pare rau ca n-a trecut,ca sa vezi ce-ti raspundeam eu,de iti trecea toata supararea.Te pup. 🙂

  6. floris zice:

    NUUUUUUU.Nu blogul mi-a facut figuri ci netul.Am scris,am dat ok si……..netul a zis.”NEeeeeeeeee.Prea trist si pea transparent.Nu trimit”.Si nu a trimis.A fost imediat dupa ce pusesem urarile pentru Gabi.Imi pare rau de orhideea ta.O sa isi refaca florile.Am vazut la Cora pamant special pentru orhidee.

  7. Elisa zice:

    Floris,
    ale mele au substrat din coji de pin,ca asa trebuie,asa le-am luat,asa ca dpadv suntem pe fagas.O sa mai faca alte flori,sper si eu,dar acum le are pe astea,deocamdata si …date pe jos de neatentia mea.Ma rog,nu mai fac o tragedie din toate cele,doar ca mi-as da cu capu’ de pereti…dac-as putea 😆
    Mai,dar cu mine de ce nu vorbeste netul??ca nu mi-ar trece atunci nici mie tampeniile pe care le scriu cateodata… 🙂

Lasă un răspuns

