Scuipatoarea

s6303367-mica

s6303365-mica

Noi asa-i spunem,scuipatoarea deoarece” scuipa” semintele cat mai departe de ea ca sa-si asigure urmasii.Am adus intr-un an,demult vreo cateva seminte din fata scolii mele si de atunci nu mai scap de ea.Bineinteles ca primavara-vara creste deasa peste tot,si-n pamant intelenit si-n pietrisul din spatele casei,o smulg,o las pe ici pe colo,prin jurul cainilor ca se face mare si le tine umbra,vara.Are doua culori,roz si ciclamen,iar tulpina ei si radacina sunt ca ale porumbului.Acolo unde am mai vazut-o era mult mai micuta,dar la noi creste cat pomii.

Acum mi-e dor si de ea,dar si de zorele.

s6303366-mica

s6303373-mica

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Scuipatoarea

  1. starsgates zice:

    Şi mie mi-e dor de primăvară, elisa.:)

  2. Elisa zice:

    La voi nu este floare/buruiana asta?Cum s-o fi numind?
    Las’ca vine ea si primavara..dar mai intai sa-mi seman io rasadurilii,hahahah..in februarie…

  3. starsgates zice:

    Ba da, am avut-o şi anul trecut în curte.
    Îi place la soare şi să aibă apă multă.
    Mie mi-e dragă.:)

  4. Laura zice:

    Imi plac mult zorelele si mai imi place stalpul din ultima poza 🙂 La noi nu e frig, dar eu sunt racita. M-am racit stand in casa. Ai mai auzit asa ceva?

  5. Elisa zice:

    Star,
    nu stii cum o cheama,pe floarea asta? 🙂

  6. starsgates zice:

    Îmi pare rău elisa că te dezamăgesc dar chiar nu ştiu.
    Ţin minte că am găsit câteva plante pe malul râului şi mi-au plăcut atât de mult florile ei care plutesc parcă în aer că le-am luat şi le-am plantat în curte.
    Şi de atunci vorba ta nu mai poţi scăpa de ele.:)

  7. Elisa zice:

    Poate ca ai doar rinita de la mirosuri,poate ca ti-ai pus prea mult deodorant,poate ca…sau ai luat un virus de la cei cu care te-ai intalnit,tot in casa.Acum ia-o cu 2 aspirine deodata,tratament shoc,ofrectie cu otet de mere,un ceai si la plapuma sa transpiri,iar maine …gata,vei fi bine.Hai,nu mai astepta,acum.Sanatate draga mea.Te pup. 🙂

  8. Elisa zice:

    Nu ma dezamagesti…am intrebat si eu,sa-i scriu, in titlu,numele :))))

  9. Alex Androne zice:

    Faine floricele, chiar daca unele sunt mai degraba buruieni. da, dar sunt buruieni cu flori frumoase! 🙂

    Am retinut din poza a 3-a locul cainelui. Bine batatorit! Am avut un caine mai nazdravan (acum am 10!!!)care era atat de energic, incat in jurul casutei lui facuse santz de la turele pe care le facea. Pt ca era si mare „amator de gaini”, l-am exilat la o vecina care nu are gaini! Si acolo face la fel.I-am zis „Bica zurbagiul”

    Am si eu o floare de-asta de care nu mai poti sa scapi. Popular i se spune „Luleaua turcului”, pt ca face flori portocalii ca niste gornite lunguiete. Se catara ca iedera si isi intinde o adevarata retea de radacini pana departe de tulpina ei. O adevarata pacoste pt restul florilor. O sa caut poze cu ea.

    Frumoasa gradina. Multa verdeata! Astept cu nerabdare primavara cu spectacolul ei de flori!

  10. Elisa zice:

    Alex,
    da,cainii,ca-s 3,acolo au teritoriu,in lant sunt 2 si cel mic liber.Am pus si poze cu ei,pe celalalt blog.Da,ai dreptate,foarte multa verdeata,care nu se vede in aceste poze,atat pe sus,vie si pomi,cat si pe jos.Vara este o splendoare,nu plec nicaieri de acasa vara,ca-mi ajunge ce avem aici.O sa vina si primavara… 🙂

Lasă un răspuns

