Asta este!

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata, Opinii, Romania, utile și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Asta este!

  1. zinca beiu zice:

    Nu stiu ce se intampla ca n-am sonor la laptop, dar, inteleg ca ceea ce vad este istoria tarii mele, care se scrie cu sau fara voia noastra. Asta e , ai dreptate.” Nu sunt vremile supt om, ci e bietul om supt vremuri”(Miron Costin), pe care ar trebui sa-l recitim,din cand in cand.

  2. Elisa zice:

    BUNA TARA,REA CROIALA
    MAMA EI DE RANDUIALA
    AIA HOTI,ASTIA HOTI
    MAMA LOR LA TOTI!
    ………………VICTOR SOCACIU
    VIN AI NOSTII,PLEAC-AI NOSTRII
    NOI RAMANE TOT CA PROSTII
    AIA HOTI,ASTIA HOTI
    MAMA LOR DE HOTI

  3. Nu ne place ce se intampla in jurul nostru, e adevarat.
    De multe ori, avem impresia ca politicienii fac „mult zgomot pentru nimic”!
    Iar cei de rand plang resemnati si acriti de aceasta situatie perpetuata la nesfarsit, ca o telenovela ieftina si de calitate indoielnica.

  4. Elisa zice:

    Cora,parerea mea este ca ei politicienii nu fac nimic,deci zgomotul il face presa,iar ei isi vad de-ale lor,asa cum zice Victor, in adevaratele versuri.Daca vreodata am zis,sau zic ca mi-e rusine…asta nu din cauza saracilor si oamenilor simpli ci din cauza conducatorilor.Pe mine si pe multi altii nu ne reprezinta.Problema este ca uitandu-ne in urma nu sper la nimic bun nici in restul vietii mele,chiar daca asta ar mai dura si patru decenii.Imi pare rau…asta este! 😦

  5. Laura zice:

    Elisa, hai fa-mi tu un bine si recomanda-mi niste flori de apartament care infloresc cateva luni pe an ca vreau sa imi maresc gradina din apartament si nu stiu cu ce ca as vrea sa aduca un plus de culoare camerelor 🙂 Merci! Te pup! 🙂

  6. Elisa zice:

    Starsgates. 😦 dar nu ne lasam,ii injuram si ne vedem de treaba,mama lor de hoti! 😛

  7. Elisa zice:

    Laura,
    pai ce sa zic,draga mea,ti-as recomanda dac-as sti ce ai deja,insa eu m-as duce la florarie,la expozitii florale si as lua ce-i mai frumos si mai colorat,dar sa si infloreasca mereu.Uite,exista niste violete de Parma cu frunzele crete si florile de un indigo minunat..are sora mea,le tine pe pervazul ferestrei din birou,la lumina si infloresc tot timpul,dar le da ingrasamant.Acum,depinde si de ce spatiu
    ai,pentru flori mici sau mari?
    Azalea,Kholeria,Kalanchoe,Campanule,Gloxinia
    si un link sa vezi unele dintre ele

    http://www.businessvision.ro/produse.html

Lasă un răspuns

