Pussycat Dolss


Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Pussycat Dolss

  1. g1b2i3 zice:

    Frumoase si talentate sunt fetele astea. 🙂

  2. Elisa zice:

    Gabi,
    eu le-am vazut aseara la showul lui Leno,nici nu stiam de ele,dar mi-a placut si le-am cautat.Din pacate melodia pe care au cantat-o acolo nu am regasit-o in nici unul din clipuri,dar seamana cu cea dim al doilea.
    Gabi,tu la 5 erai pe net,iar eu la 4 nu puteam sa adorm…groaznic! 😛

Lasă un răspuns

