Multumesc

s6307151-mica Pentru ca Renate,draga de ea, mi-a facut asa o surpriza placuta si cu manutele,talentul si inspiratia ei a reusit sa ma faca sa ma gandesc zilnic la ea,asa cum si ea se gandeste la Romania,la Timisoara,la casa ei ,la Acasa ei de aici,zilnic si poate ca si mai des,eu vreau sa-i arat ,asa, ca pentru mine conteaza numai ca ea ma cauta pe blog si imi admira munca din gradina si rezultatele ei.Dar conteaza ca eu sunt importanta pentru ea,desi nu ne-am cunoscut face to face,conteaza ca cineva ma are in suflet si-n gand.Iti multumesc draga Renate si tare-as vrea sa-ti pot si eu trimite un cos cu fructe si legume proaspete din gradina mea.

s6307152-mica

s6307154-mica

Iti multumesc draga Renate si-ti doresc sanatate in toate zilele din calendarul tau/meu,tie si familiei tale si prietenilor tai,deasemenea si prietenei tale insanatosire totala si viata lunga!

Te imbratisez cu drag si AN NOU FERICIT!

Acest articol a fost publicat în Anul Nou, Daruri din suflet, flori și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Multumesc

  1. paul zice:

    Nu pot citi nici macar ce scriu dar,cred ca ai marit caracterele literelor atat de mult incat pe monitorul meu nu se mai pot citi frazele ci, doar franturi din litere pe orizontala. sper ca acest lucru sa se intample doar la mine. Pescarusul mi-a spus ca a reusit astazi sa intre la tine. Vad c-am reusit si eu,dar nu pot citi in acest mod postarea ta si nici ceea ce scriu eu. La postarea ta din 30 dec.(si nu 29 dec.08-deci am nimerit la tine si nu la altcineva)totul este ok!
    O seara placuta Elisa

  2. Elisa zice:

    Paul,
    pe bara de butoane,la wiew->zoom->reset,cred incearca asa ca la tine e problema,uita-te si tu ca lumea vede ce scriu si-mi comenteaza…
    Multumesc si eu iti doresc la fel 🙂

  3. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,ai o prietena minunata ca si tine.
    Eu am intrat usor pe blogul tau,dar sunt in mare graba din motive …tehnice. 🙂
    Sanatate si tie si celor dragi!

  4. Elisa zice:

    Gabi,
    draga mea si tu ai motive tehnice pe bloguri?Cum vezi la mine,marit exagerat sau normal?Sper ca numai Paul are probleme din astea si sper sa si le rezolve.
    Multumesc ca ti-ai facut timp sa treci pe la mine,stiu cat de ocupata esti.. 🙂

  5. Mandru si chipes calendar! 🙂
    Sa-l stapanesti sanatoasa, sa-ti faca zilele senine si de neuitat, draga Elisa!
    Toate cele bune pentru Renate!

  6. Elisa zice:

    Cora,e facut de ea pentru mine si asta e tot.Eu doar bifez trecerea zilelor si cand sunt zile in care cand bifez nu-mi amintesc nimic important atunci ma duc si caut un film. 😉
    Multumesc,Renate sper ca se uita aici,sper sa si scrie ceva. 🙂

  7. paul zice:

    Alta viata!
    Multumesc Pescarusule pentru ca ai preluat mesajul Elizei catre mine!
    Multumesc Elisa pentru rabdarea de care ai dat dovada dandu-mi sfaturi ce sa fac!
    Mi-am amintit ca,intr-o seara, vroiam sa maresc rezolutia literelor de pe monitor,intrand la”Setari” s.a.m.d.
    Anum totul este perfect si culmea,atat de mic,incat a trebuit sa-mi pun ochelarii:))))))))))))

  8. Elisa zice:

    Paul,
    deci ai rezolvat asa cu zoom?Altadata cand mai ai probleme asemanatoare da-i restart computerului,stii de unde,de la Shut Down unde alegi optiunea Restart.
    Ma bucur .Sa stii ca la editare ii dau la dimensiunea caracterelor A2 si pe pagina aia e scris mare,cand insa public,desi am salvat inainte,iese asa…iar altadata iese scrisul normal asa ca la acest post.Incurcate sunt caile….internetului 🙂

  9. paul zice:

    Da,Elisa,am rezolvat,cu multe peripetii si insistente. Recunosc,un merit aparte l-ai avut si tu.
    Ai dreptate cand spui ce incurcate sunt aceste cai, mai ales pentru novici ca mine:).
    O noapte linistita

  10. Elisa zice:

    Paul,
    las’ca nici eu nu-s mai priceputa,dar si cand stiu ceva,nu pot sa tin numai pentru mine.. hahaha!
    Toate bune! 🙂

Lasă un răspuns

