Orhidee

Acest articol a fost publicat în Anul Nou, flori și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Orhidee

  1. Laura zice:

    Elisa, ai vazut ce orhidee frumoase si ca sa nu mai zic ce trandafiri portocalii superbi au avut la Concertul de Anul Nou din Viena de ieri?

  2. Elisa zice:

    Da Laura,si strelitia si pasiflora au fost…am incercat niste poze insa nu mi-au reusit .
    Da,scumpa mea,din tot concertul noi am remarcat florile… 😆 fiindca restul ori mi s-a parut deja vu,ori a fost sub asteptari.Vorbesc de a doua parte,din prima ora, adica de la 12;30,ca atunci ma trezii. 🙂 😛

  3. CELLA zice:

    mie mi-au plăcut margaretele şi macii ( uriaşi 😉 ) şi concertul a fost o încîntare la fel cum este la fiecare început de an !!!
    şi … anul ăsta s-a cîntat Hayden …
    auzi la ea … deja vu … păi tocmai ăsta-i CONCERTUL DE ANUL NOU AL FILARMONICII VIENEZE !!! un deja vu , mereu altul … începutul fiecărui an
    lasă , că dacă era A.Rubinstein poate nu aveai de cîrcotit … auzi la ea … sub aşteptări …
    chiar … ce aşteptări aveai şi ţi le-a înşelat ? sunt „foc” de curioasă 😉 😆

  4. Fetelor dragi, sunteti perfectioniste si cu mare dragoste de frumos!
    Eu n-am avut ragazul dorit sa privesc tot concertul din prima zi de Anul Nou de la Viena, dar ma bucur ca voi ati cules impresii la cald! 🙂
    Elisa draga mea, te sarut cu drag si vreau as stii ca indragesc mult orihdeea, aceasta speciala floare imperiala.

  5. Elisa zice:

    sau asta….

    Draga CELLA,nu mi-a inselat nimeni asteptarile,ori nu mai stii ca zic mereu asta..ca nu ma astept la nimic sa nu fiu dezamagita??! 😉
    Singura mea nemultumire era,atunci,ca stiam ca-i la ora 13 si nu la 12,asa ca ,din start am devenit…carcotasa 😀 😛

  6. Laura zice:

    Ce n-ai vazut? Dunarea albastra? A fost, la final, ca in fiecare an 🙂

  7. Elisa zice:

    Cora,draga Pescarus,sa stii ca luni „baga marfa” la florarie,aduce orhidee,asa ca…daca exista pe lume ceva care nu ma supara nici cand sunt eu bosumflata,astea-s florile.Te pup si eu. 🙂

  8. CELLA zice:

    nu ţi-a scăpat , chiar nu a fost
    PROGRAM 😆 :
    – 13 piese J.Strauss
    – 3 Joseph Haydn , Josef Strauss şi J.Hellmesberger şi …. MARŞUL !!!
    da’ am mai găsit păreri „dubitative” … mie oricum mi-a plăcut şi rămîn la părerea mea … este un eveniment minunat care marchează începutul de an , o tradiţie care nu trebuie ratată , indiferent de „evoluţia” în timp …
    eu … dacă nu mă satisface o interpretare ori alta sau lipsa unei „piese” … pun vinilul 😉

  9. Elisa zice:

    Laura,
    😆 e usor de vazut ca eu n-am prins nici inceputul,dar si sfarsitul l-am ratat… 😛
    asta e,ramane pe anul viitor 😀

  10. Elisa zice:

    Dragele mele,pun su eu vinilul ca de ce mi-oi fi luat colectia Classics forever? sau invers?
    Anul acesta incep cu concertele de pian,astea-s preferatele mele,dar asta pen’ca n-am prea ascultat Paganini… 🙂

  11. Elisa zice:

    CELLA,
    nu-s maci uriasi,aceea rosie,care seamana cu floarea de mac este pasiflora rosie,stiu fiindca are vecina mea in gradinuta ei…

    am vazut acum simfonia 45 Haydn si trebuie sa vedeti cum se termina ,in acest concert de Anul Nou ,foarte dragut,ramane dirijorul cu vioara solo..

  12. CELLA zice:

    😆 (şi) d-aia vin eu pe la tine aşa des , merci !

  13. Elisa zice:

    CELLA,
    si zici ca vii des? 😀
    Merci ca mi-ai dat programul concertului… 🙂

  14. Lia zice:

    Draga Elisa doresc sa ai un An Nou plin de binecuvantarea Domnului, caci acolo unde Domnul binecuvanteaza nu mai este nimic de adaugat.
    Te imbratisez cu drag.

  15. CELLA zice:

    oupsssss … am călcat vre-o floare ?
    n-am să mai vin atunci … ce-i des îi des …

  16. Elisa zice:

    CELLA,
    m-am mirat c-ai zis ca vii des,ceea ce mie nu mi se pare.Tu ce-ai inteles?Imi pare rau 😦 sincer.

  17. Elisa zice:

    Lia,
    multumesc frumos.Cata dreptate ai!
    An Nou Fericit si voua! 🙂

Lasă un răspuns

