Anul Nou.

As vrea sa zbor,Oceanul il privesc cu dor,Cand dedesubt este doar nor,Iar eu ma simt un fulg usor.As vrea sa zbor prin Univers,Sa vad ce-n minte intuiesc,De cer s-atarn si sa privesc,Pamantul,ca un corp ceresc.As vrea sa zbor in lung si-n lat,Sa vad Pamantul cum nu-i plat,Si din rotundul lui ceresc Sa prind ideea,sa cioplesc.As vrea in lume sa colind Si peste tot eu sa ma plimb,S-adun in minte si trairi,S-ajunga, o viata de iubiri.

Acest articol a fost publicat în Anul Nou, Uncategorized, zicerea Elisei și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Anul Nou.

  1. g1b2i3 zice:

    Elisa,daca vrei cu adevarat sa zbori,vei zbura.Eu am reusit.chiar in noaptea de Anul nou am „zburat” prin lume,am ajuns si in Univers si am vazut asteroizi de diferite forme,mai mici si mai mari.
    deasupra pamantului am vazut multe luminite de toate culorile si o multime de oameni veseli.
    dar am vazut si oameni tristi pentru care Anul Nou le-a adus lacrimi.

  2. Sibilla zice:

    Zboară sestro !!!
    La Mulţi Ani !!!

  3. Elisa zice:

    Gabi,
    am cam obosit””sa-mi tot imaginez,ca pana la urma nu mai fac diferenta intre realitate si fictiune 🙂

  4. Elisa zice:

    😛 😛 Drago,abia cand am vazut comentariul tau mi-am dat seama si m-a umflat rasul.Deci ,asa….zboara puiule,zboara! 😆

  5. Elisa zice:

    Gabi,poza din Antet se leaga de postarea de azi,nu-i intamplatoare,chiar mi-e dor sa calatoresc,dar nu cu tramvaiul 😆

  6. v2valmont zice:

    La multi ani don’soara! Vaz ca ti-ai zugravit proaspat casa ca pentru un an nou. Bucurii si sanatate si-o gradina cu de toate!

  7. CELLA zice:

    „De boala de care sufăr
    Nu se moare,
    Ci se trăieşte –
    Substanţa ei este chiar eternitatea,
    Un fel de cancer al timpului
    Înmulţindu-se din sine fără oprire.
    Eo boală impecabilă,
    O suferinţă perpetuă ca o vocală de sticlă
    Laminată-n văzduhul asurzitor,
    O cădere
    Căreia , numai pentru că e fără sfîrşit ,
    I s-a spus zbor ” ( A.B. ) 😆

  8. g1b2i3 zice:

    Draga elisa,mie-mi place sa zbor.sa-ti spun ce am refuzat.Fiul meu cel mare ne-a invitata intro excursie la venetia pe trei zile.Superoferta.de cand lucreaza a fost plecat cu bani putini in italia,Anglia,iar in februarie este o oferta buna pentru Venetia.El plateste totul si l-am refuzat.
    Pe curand!acum astept sa vina la noi prietena mea din clasa intai cu sotul si finul ei de vreo 4-5 ani ai carui parinti sunt la munca in Italia si-l creste ea.Stii ce mult o iubeste prichindelul? 🙂

  9. Cristal zice:

    Reteta de Anul Nou: 😆
    Se ia binecuvantare, se adauga un strop de soare si pulbere de stele si se amesteca intre ele.
    Se mai pune bunatate si sanatate , iar iubire…cat cuprinde!
    La Multi Ani ELISA !!! 😛

  10. Elisa zice:

    V2V,
    lasa gradina sa doarma,gradina-mi trebuie mie acum?! 😉 Multam ,oricum si tie la fel.
    Da,la noi asa-i moda,sa ne innoim la Anul Nou 🙂

  11. Elisa zice:

    CELLA,
    nu despre acel zbor am vrut sa spun,ci despre unul real,la 11 mii de metri :)))))))
    A.B. emana ,cateodata,prea multa sensibilitate si ma copleseste.

    Umblu prin mine
    Ca printr-un oras strain
    In care nu cunosc pe nimeni
    Seara mi-e teama pe strazi
    Si-n dupa-amieze ploioase
    Mi-e frig si urat.
    Nici o dorinta de-a calatori,
    Cand si numai trecerea drumului
    E aventura
    Nici o amintire din alte vieti
    Intrebarii
    „De ce-am fost adusa aici?” A.B. Calatorie
    🙂

  12. Elisa zice:

    Gabi,
    oare o sa ma ierti daca-ti spun,ca unei prietene,Fraierooooo!!!!Ma doare pe mine,dar probabil ca tu esti genul…closca,eu nuuuuu 😛 😛

  13. Elisa zice:

    Cristal,
    LA MULTI ANI ,DRAGA MEA! Ce bine ca esti!!!Si mai dai cate-un semn 🙂

  14. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,nu ma supar deloc. 🙂
    N-am mai fost in strainataturi si pentru mine e prea mult dupa atatia ani de stat acasa.In plus,n-as vrea sa creez neplaceri din cauza problemelor de sanatate.
    Nu e timpul pierdut.va fi o oferta si pentru Paris.
    Mai intai ar trebui sa incep sa fac miscare aici,apoi sa merg la Timisoara si de-acolo sa …zbor la Paris (cu avionul de data asta).

  15. Elisa zice:

    Gabi,
    pai asa sa faci.Iti doresc sa te mobilizezi cat mai repede.Si pe mine a cam pus stapanire sedentarismul,dar asta numai din cauza computerului(tre sa dau si io vina pe cineva,nu? ) Uite cum trage de mine sa mergem dupa fructe,sa dam o tura si eu abia …ma trezesc.Am nisip in ochi,mi-am propus sa-l incui vreo saptamana,dar m-am obisnuit sa-mi beau cafeluta aici.Dar si cand m-oi smulge…,nu ma mai vede nimeni pe blog,fac si eu revolutie,ca-i musai :))))))Pana atunci ma bucur cand deschid calcul. sa gasesc ori mesaje pe blog,ori offline-uri. 🙂 Te pup draga mea si-ti multumesc mult de tot.Multa sanatate si tot ce-ti doresti! 🙂

  16. CELLA zice:

    😉 am înţeles foarte bine 😆 … eram într-o”dispoziţie” aparte … atît
    era banal în starea pe care o aveam să-ţi spun doar atît : DA ! îmi plac la nebunie zborurile oriunde şi oricînd … într-o vreme faceam naveta cu avionul … ador aeroporturile ( şi gările ) şi emoţia intrării şi ieşirii „din nori” , planatul deasupra lor şi soarele văzut prin hublou , culorile … zonele de dedesupt … tot,tot …
    dac-aş mai putea , pă cum nu pot 😆 mi-aş lua brevet de zbor pe avioanele mici ori măcar pe planor 🙄 şi aş pleca de una singură … în explorare … dar cel mai tare mi-ar plăcea să zbor cu parapanta … aia senzaţie … ei , sunt sigură că-n fiecare există o scînteie de dorinţă … să zboare …
    şi … pentru a nu sări calul … revin pe pămînt … zbor ( cu avionul ) de fiecare dată cînd am ocazia … şi-mi place maxim … şi mi-e dor …

  17. Elisa zice:

    CELLA,
    …si cand accelereaza,inainte de a decola…am o senzatie atat de stranie,dar si placuta,astfel ca din clipa-n clipa imi zic…acum..acum…,acum se desprinde si e super!!
    ,,,si cand e noapte si vezi luminile din LA,care nu incep si nu se termina,nicaieri,din nordul lui pana dincolo de San Diego se vad constelatiile….de pe pamant…superba imagine…
    …si cand zbori in sensul de rotatie a Pamantului si nu se mai face intuneric si apusul….intarzie cu….zece ore si cand mie nu mi-e somn nicio clipa,nu dorm deloc si nici rau nu ma simt…Ha???Stuardeza trebuia sa ma fac,daca n-am avut si io un unchi care sa-mi lase o avere inestimabilaaaa 😉 😛

  18. g1b2i3 zice:

    Am venit din nou la tine. 🙂
    Da,asa am sa fac.Incep cu iesitul din casa,intai in jurul blocului,apoi la alimentara,prin oras,apoi la Timisoara si cand gaseste fiul meu oferte din alea super-ieftine,voi zbura cu avionul la Paris!
    Nici nu-ti vine sa crezi ca ieftine sunt aceste mici excursii-nici 100 de euro cu cazare la Hostel,transport cu avionul.
    Fiul meu cel mare e mai econom si-si strange bani pentru ca-si doreste sa vada cat mai multe locuri.

    O duminica placuta si cat mai multe calatorii (nu virtuale). 🙂

  19. Elisa zice:

    Gabi,
    te pup si ma bucura ce-mi spui.Gandul meu este la o calatorie mai lunga,peste oceane,la copii.
    Multumesc Gabi. 🙂 Duminica faina si tie!Eu am iesit azi la achizitie de fructe,piata era goala ,asa ca am mers la Plus,unde am gasit tot ce-am vrut,proaspat si nu ramasite. 🙂

Lasă un răspuns

