Thanksgivingul meu

Aceasta este ziua in care ma inchin Lui si ii multumesc pentru tot ce mi-a dat,pentru ca nimic nu mi-a luat,pentru ca suntem sanatosi,pentru ca avem copii buni si iubitori,pentru ca ne sunt sanatosi toti ai nostrii,familie,rude,prieteni si cunostinte.Aceasta este ziua cand spun,mai mult si mai mult,mai mult decat in fiecare seara, la culcare,mai mult decat cand ma rog la biserica,sau acasa,MULTUMESCU-TI TIE DOAMNE CA AI AVUT GRIJA DE NOI,SLAVA TIE DOAMNE,CA MARE-I PUTEREA TA!

Multumesc ca imi dai rabdare si nu intru in disperare,ca nu ai pus in mine nici lacomie,nici parvenire,nici invidie,nici uratenie sufleteasca,nici ipocrizie si nici perfidie,multumesc ca mi-ai fost alaturi,ca mi-ai venit in ajutor atunci cand mi-a fost greu si mi-ai aratat ca lumea este mica,in sens bun si ca lumea este mare tot in sens bun,ca eu sunt doar o idee,ca nimic nu se intampla pentru mine si ,pe de alta parte,m-ai invatat sa cred ca toate sunt pentru mine si astfel m-am bucurat de tot ce mi-ai dat.Cateodata sunt fericita  cand ma gandesc ca tot ce ai creat Tu este perfect si cred ca toate sunt special pentru mine,altadata sunt trista, fiindca nemultumirile momentului ma orbesc.

Stiu ca existi,mi-ai dovedit-o de atatea ori,m-ai salvat de la moarte, efectiv,in ultima clipa,cand ti-am spus Doamne,nu vreau sa mor acum si tu ,prin Ingerul Tau,ai rasucit doar de volan,mi-ai pus doar treptele sub talpi,m-ai trezit din gandul in care eram scufundata si m-ai facut atenta .

Multumesc pentru roadele bogate din gradina mea,caci mai mult decat am avut si ne-ai dat anul acesta nu poate fi,cu atat mai mult ca a fost seceta o mare parte din vara,multumesc Doamne si nu ma lasa,urmeaza o perioada grea pentru mine,intalnirea si apoi despartirea…Fa, Doamne, sa mai pot rade iar,ca atunci… si sa vada in mine sprijinul moral de care ei au nevoie,nu ma lasa, Doamne, prada lacrimilor,te rog, Doamne!

Multumesc Doamne pentru prietenii pe care ii simt,ii vad sau nu,dar ii stiu si ii indragesc,multumesc ca m-ai facut buna,desi numai Tu stii asta,multumesc si lasa-mi simtul ratiunii,dar si al umorului,tine-ma Doamne ,asa cum sunt,in viata.

MULTUMESC, DOAMNE, CA EXISTI!

s6302775

Acest articol a fost publicat în 2008, Anul Nou și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Thanksgivingul meu

  1. CELLA zice:

    LA MULŢI ANI !!!

  2. floris zice:

    Multumesc ca mi-ai permis sa ma rog cu tine.Sa fie primit si de folos.AMIN
    ma plec si sarut mana.
    LA MULTI ANI!

  3. Elisa zice:

    LA MULTI ANI CELLA!si UN AN NOU FERICIT,CU BUCURII MARI SI MICI SI CU SANATATE!
    Multumesc pentru urari.Te imbratisez. 🙂

  4. Elisa zice:

    Multumesc ,Floris,ca esti aproape de mine.Sa fie un an bun pentru toata lumea! Te pup. ::)

  5. zinca beiu zice:

    Ce ciudat ! Rugaciunea ta e si a mea.
    ” Vom trai,unchiule Vania.Vom trai un sir lung, lung de zile, de seinesfarsite; vom indura cu rabdare incercarile pe care ni le va trimite soarta…”
    Cu acest fragment antologic din Cehov, ma despart de anul vechi care stiu ca este o conventie si astept aceasta noapte propice pentru cele ale spiritului(chiar acum , pe TVR cultural este un splendid concert, de la Petra).La multi ani, draga Elisa si bucura-te de zilele minunate care vor veni, alaturi de copilul tau.Multumim, Doamne, ca ne pastrezi memoria si imaginatia!

  6. Elisa zice:

    Zinca,multumesc tare mult.Ma bucur ca mi-ai spus,sper sa nu fie doar sfarsitul…concertului 🙂

  7. Elisa zice:

    Da,lipseste Pavaroti,din pacate… 😦

  8. gina zice:

    La multi ani draga Elisa, sanatate si bucuriii tie si tuturor celor dragi tie.
    Am incercat sa postez si pe bloguletul tau proaspat desprafuit dar n-am reusit. Sper ca aici nu vor fi probleme 🙂 Te imbratisez cu drag, la buna „vedere” in 2009!

  9. Elisa zice:

    Gina,La multi ani!Iti doresc multa sanatate,noroc in tot ce faci si speri si UN AN NOU FERICIT! Tie si familiei tale,toate bune!Te imbratisez si eu si sa ne vedem curand. 🙂 Te pup draga mea Gina. 🙂

  10. Elisa zice:

    Mai incearca dincolo,cred ca si-a revenit…nici eu nu am reusit din prima… 😛

  11. Rodica zice:

    Niciodata nu am citit o rugaciune de multumire asa frumoasa 🙂

  12. Elisa zice:

    Rodica,
    iti multumesc tare mult si pentru faptul ca mi-ai amintit de …mine.Cateodata,citind ce-am scris canndva,ma intreb daca am scris eu sau mi-a soptit Ingerul in ceafa si eu doar tastam.Mi s-a intamplat asta de multe ori.Mi-am facut mea culpa pentru faptul ca ma impiedicasem in nimicuri suparatoare, atat de tare pana la a nu mai vedea esenta..esentialul.Multumesc ca mi-ai amintit.Bine-ai venit ! 🙂

Lasă un răspuns

