Ninge frumos

s6306988-mica

Zapada asternuta straluceste cristalin,eu scot nasul (si camera)doar pe trepte,in spatele usii intredeschise,insa dupa ce l-am vazut pe catel…

s6306970-mica A venit la mine,mi-a intins in semn de ..servus,labuta,dar nu sta sa-l ating,ca are memorie buna  🙂

s6306978-mica

s6306976-mica

Asa imi arata ca el e stapanul,dar uitati-va ce smecher e…cu coada ochiului…nu-i scapa nimic  😉

s6306980-micaZapada s-a depus….eu intru in casa,ca-i cald si bine.Ma uit la papucii astia,de la mosu meu.Cica ar fi cazul….

s6306969-micaParca scrie pe ei sa nu ma astept la nimic,ceea ce si fac,din fire.

Ma uit la craciunita si vad ca-i merge bine.Lumea ma cauta  cu aceste cuvinte…sa nu se ofileasca,sau …sa nu-i cada frunzele ,asa ca o arat si spun ca o ud din 2 in 2 zile,deasupra,incet,pana ajunge apa in farfurioara si sta pe pervazul ferestrei,la 24 de grade,ca-i caloriferul sub pervaz.

UPDATE: CORECTEZ,TEMPERATURA ESTE DE 21 DE GRADE C.

s6306985-mica

s6306964-micaCuloarea este mult mai rosie decat se vede,probabil ca aparatul meu …e bolnav.

s6306963-micaInsa frunzele sunt verzi asa ca la-nceput.

Dragilor,am primit atatea urari de Sarbatori,de la voi si va multumesc din toata inima.Va doresc asemenea si voua si sa nu uitati nicio clipa ca atunci cand nu te astepti de la altii la nimic,cand resursele sunt in tine,cand chiar vrei sa fii fericit,poti.Va pup (doar pe cei care vreti  😉  ) si va imbratisez cu mare drag,va astept mereu sa-mi tineti companie.Voi sunteti florile mele de iarna (sper ca ati vazut cum am evitat sa spun…de gheata  ) si ,chiar daca nu va stiu chipurile,va vad zambetele, de fiecare data, cand va citesc randurile.

LA MULTI ANI!

Acest articol a fost publicat în Daruri din suflet, flori și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Ninge frumos

  1. gina zice:

    Draga Elisa,
    Sarbatori fericite in continuare, La multi ani! Un an bun cu sanatate si bucurii iti doresc la fel si celor dragi tie.
    Cu musafiri, vizite si toata „nebunia” abia acum am reusit sa „prind” loc la calc. Noroc cu sarbatorile ca mai stau pt. ca treaba ar fi si acum, nu se termina niciodata.
    Acum am citit cu drag tot ce-ai scris zilele astea, si trebuie sa recunosc ca desi nu am postat m-am gandit la tine 🙂
    Te imbratisez si te pup.

  2. paul zice:

    Da,frumos zis,am intins obrazul…,am simtit caldura ….lor! Merci! Distractie placuta incontinuare!

  3. v2valmont zice:

    Elisa
    Draguto, aici a inceput un fel de ninsoare, peste zapada plouata si-nghetata din ajun. Eu, desi dimineata, mi-am tras un vin fiert si ma duc sa iau un curcan intrucit ciorba si piftia s-au terminat de-aseara. Asa ca azi ii voi arde o ciorba acra cu perisoare din piept de curcan si o piftie din aceiasi zburatoare. Pup you si La Multi Ani, tie si-alor tai.

  4. Elisa zice:

    Gina,
    ma bucur ca ai aparut ca-mi faceam griji.Stiu ca esti ocupata tare si te inteleg,caci si eu,desi m-am gandit,n-am sunat la preietena mea,la niciuna dintre ele ,dar am aflat pe alte cai ca-s bine si m-am linistit.
    Te imbratisez si-ti doresc tot ce-ti doresti si tu,sa va fie bine si multa sanatate!.Pa pa! 🙂

  5. Elisa zice:

    Paul,
    uite,acum nu pot sa spun Paul fara sa ma gandesc la Timisoara.Sarbatori fericite si tie si voua!Multumesc frumos. 🙂

  6. Elisa zice:

    Vel,
    asa…una dupa alta?nu-i prea mult?Au uscat tot musafirii?!Mda,doar ciorba acra merge dupa ….,insa eu din curcan am facut supa si friptura la cuptor..si sunt…yammmyyy.
    Pe A1 este o comedie,cu accent pe primul e,cu mister Bean,o prinzi?

  7. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,acum am mai mult timp si am trecut pe la tine sa vad ce mai povestesti.Ca intotdeauna m-ai facut sa ma simt bine la tine acasa si in gradina cu catelul si zapada alba si pufoasa.
    Papucii tai de casa de la Mos Craciun sunt foarte veseli;cred ca cu ei vei intineri pe zi ce trece. 🙂
    Florile tale mi-au zambit si ele si mi-au soptit ce mult le iubesti.
    Am avut musafiri zilele acestea,iar ieri a plecat baiatul meu cel mare la Timisoara cu Larisa lui si parintii ei care au trecut pe la noi.Sunt niste oameni minunati.
    Elisa,o zi senina si multe bucurii.

  8. Elisa zice:

    Gabi,
    draga mea,cat ma bucur pentru tine!!Sa le dea Dumnezeu sanatate si sa fie fericiti,ca atunci esti si tu.A propos de papuci,am trecut de la rosu la roz,deci cat de curand vor fi…albi 😆 Albul,cica,este culoarea zodiei mele si da,imi place cel mai mult.Desi nu este culoare,ci este un amestec de culori,asa cum sunt si eu un amestec de sentimente.Te pup. 🙂

  9. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,parca nu-mi vine a crede ca ne mai putem bucura …Si totusi e adevarat,nu visez.
    Cred ca papucii de casa de la Mos Craciun sunt foarte caldurosi si au ceva alb,culoarea zodiei tale.
    Multumesc pentru gandurile de bine pe care mi le-ai transmis si la fel iti doresc si eu.Multe bucurii alaturi de cei dragi.
    Ce frig e la noi.Cand ma gandesc ca in Fagaras e mult mai frig ma apuca clantanitul dintilor. 🙂

  10. Elisa zice:

    Gabi,
    dar de ce sa nu putem,hmm?Nu ti-am spus ca totul sta in noi,ca noi putem face ca lumea sa fie asa cum vrem,adica frumoasa?!Cu ajutorul Lui Dumnezeu,fireste si nu contenesc sa ma rog sa ne fereasca de rau,sa ne aiba in grija Lui si mai mult si mai mult pe copiii nostri sa-i apere de rele.Doamne-ajuta! 🙂
    Draga mea,sotul meu,ca doar el iese afara,zice ca-s -6 grade acum,la pranz,iar dimineata au fost -13,dar la noi asta nu-i tare frig,mai ales ca-i soare…
    Am avut – 35 intr-o iarna,nu demult….ala ger!! 😛

  11. Elisa draga mea, chiar daca sosesc la tine mai tarziu, cand aud deja zurgalaii saniutei ce aduce cu ea Noul An 2009, sa stii ca te-am purtat in suflet, cu lumina si bunatatea ta, de acest sfant Craciun.
    Mangai cu privirea Craciunitele tale superb hranite in spiritul dragostei si sufletul imi zambeste mai cald, inflorind! 🙂
    LA MULTI ANI luminati si binecuvantati, impodobiti de cununa florilor dalbe, alaturi de toti cei dragi ai tai, de pretutindeni!

  12. Elisa zice:

    Multumesc Cora!Iti doresc din tot sufletul mult bine si tot ce-ti doresti . 🙂

Lasă un răspuns

