Primii colindatori

Acest articol a fost publicat în Daruri din suflet și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Primii colindatori

  1. g1b2i3 zice:

    Multumesc ca mi-ai adus aminte de perioada cand preferatele mele erau desenele animate! 🙂

  2. Elisa zice:

    Gabi,
    asa-mi place clipul asta!!Sper ca te-a amuzat si pe tine,dar totodata el ne face sa intelegem spiritul Craciunului. 🙂

  3. g1b2i3 zice:

    Elisa,iti admiram indemanarea la facutul sarmalelor si am vazut ca mi-ai raspuns.Am sa adaug filmuletul pe lista mea. 🙂
    Noapte buna!

  4. Elisa zice:

    Noapte buna draga mea! Multumesc pentru companie,in seara asta si…mereu.Maine sa ai o zi frumoasa, ca de sarbatoare.La multi ani fiului tau! 🙂

  5. zinca beiu zice:

    Ani de zile am citit in preajma Craciunului ” Poveste de Craciun” de Charles Dickens.
    Acum am senzatia ca ne indepartam tot ma imult de semnificaria Craciunului. Si colindele s-au demonetizat.Aici auzi colinde treizeci de zile din an in toate magazinele, in metrou, pe scarile blocurilor. Deja nu ma mai emotioneaza. A devenit o marfa, ca mai toate…

  6. Elisa zice:

    Zinca,
    pai eu de ce crezi c-am ascultat ieri doar colindatori funny?Si-mi plac desenele astea ale lui Disney,adica personajele…. 😛
    La noi ,in public,nicaieri n-am auzit colinde si nici nu mai ies ,asa ca ascult cu placere doar ce-mi aleg eu. 🙂

  7. CELLA zice:

    nici nu ştii ce stare minunată mi-ai creat … şi „recunosc în direct” nu mai pot cu jingăbelele care mă sufocă , efectiv , oriunde aş fi 😆
    ce farmec aveau şi ce stare-mi dădeau colindele … odatăăăăăăăăă
    sunt defectă ? 😉

  8. paul zice:


    Sarbatorile de Craciun sa va aduca bucurie, sanatate si fericire alaturi de cei dragi.
    Craciun Fericit!

  9. paul zice:


    Ati daruiesc acest colind,poate astfel, vei indulci gustul prietenelor tale pentru acele colinzi ce merg la suflet, Craciun fericit tuturor!

  10. starsgates zice:

    Şi tu Elisa?:))))
    Sărbători fericite alături de cei dragi.:)

  11. Elisa zice:

    Dragilor,astept sa vina DHL sa-mi preia pachetul,am zis ca astept de la 10 in sus,fara sa ma gandesc ca asta poate fi si deseara,deci sunt batuta in cuie,desi mai am ceva pe afara de facut…
    Paul,ascultam colinde,da…trebaluind prin bucatarie eu ascult colinde si asta ma si motiveaza,ma si bucura.Multumesc mult,iar la colectia ta de colinde,pe care am vazut-o,ma intorc pe seara.
    CELLA,Zinca,Gabi,Srarsgates,Manole,Paul si …lume draga,va doresc buna dispozitie in timpul pregatirilor de orice fel,dar mai ales sufletesti.Va pup si ..sa va iasa delicioase preparatele(ca mie daca nu-mi iese ceva..sunt bosumflata,oleaca 🙂 ).
    La treaba cu mine! 😛

  12. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,mi-am facut timp sa trec pe la tine sa-ti urez Craciun fericit!

  13. Sibilla zice:

    Sărbători Fericite cu bucurii şi împliniri de suflet, sănătate !

    respecte şi preţuire, Elisa,
    Sibilla

  14. floris zice:

    Sarbatori fericite,Elisa sanatate si pe cei dragi aproape.PEntru ca distantele sunt relative.

  15. Elisa zice:

    Gabi,
    multumesc si iti doresc si eu multa sanatate,voie buna si o seara de colinde de vis!
    Craciun Fericit draga mea! 🙂

  16. Elisa zice:

    Sibilla,
    multam drago,din suflet iti urez si eu La Multi Ani de Sfintele Sarbatori!Craciun Fericit!Nasterea Domnului sa-ti aduca bucurie si liniste sufleteasca! 🙂

  17. Elisa zice:

    Floris,
    Sarbatori fericite si cu veselie,cu cei aproape si cu cei departe,cu cei dragi!
    Craciun Fericit,draga mea! 🙂

Lasă un răspuns

