LA MULTI ANI COSMIN,DRAGUL NOSTRU COPIL!

LA   MULTI  ANI !

COPIL IUBIT

AZI E TIMPUL POTRIVIT

SA-TI SPUNEM  CAT TE IUBIM

SI, LA VOI, CAT NE GANDIM.

VREAU SA SIMTI, DE ZIUA TA

CA-TI SUNTEM  ALATUREA

SI-TI URAM, LA MASA TA,

LA MULTI ANI  CU SANATATE

NOROC  CA SA AI IN TOATE

ZILE BUNE FERICITE

SPERANTE,VISE IMPLINITE

INCHIN PAHARUL

SI-NGHIT EU AMARUL

TIE ITI DORESC

DULCELE FIRESC

ANI MULTI  INAINTE

SI SA FII CUMINTE

PE ANDREEA  TA

S-O IUBESTI, AS VREA

SI SA FITI VOIOSI

DRAGILOR FRUMOSI!

CU BRATE DESCHISE

LA MINE IN VISE

STRANG COPILUL DRAG

CHIAR DE NU-I IN PRAG

Tata si cu mama azi si totdeauna  cu voi  impreuna.

0201.jpg image by maravenezuela

pentrutinemic.jpg image by maravenezuela

purple-5.gif image by maravenezuela

LA  MULTI  ANI!

Acest articol a fost publicat în Daruri din suflet, Sarbatorim și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la LA MULTI ANI COSMIN,DRAGUL NOSTRU COPIL!

  1. La multi ani, Elisa! Sa a traiasca baiatul! Sa fiti sanatosi si multa iubire va doresc! 🙂

  2. floris zice:

    La multi ani,Elisa!Sa iti traiasca si sa fie fericit si sanatos!Si voi ,mama si tata,pe langa el,chiar daca e departe.

  3. CELLA zice:

    LA MULŢI ANI !
    sănătate multă,căldură să-ţi aline dorul şi,dacă se poate şi-o vrea Domnul,nepoţi şă vă umple casa şi sufletele

  4. Laura zice:

    La multi ani!
    Numai bucurii sa aiba in viata si sa i se implineasca toate dorintele 🙂
    Elisa, te pup!

  5. Elisa zice:

    Multumesc tare mult pentru urarile voastre,dragelor…o sa vada si el caci i-am dat linkul.Am vorbit,l-am auzit,maine vorbim pe net,am gatit mancarea lui preferata,i-am pus clinchetul paharelor in microfon si glasul lui vesel si binedispus m-a facut sa-mi termin plansul si sa trec mai departe.Va multumesc din suflet! 🙂

    CELLA,sa te auda Dumnezeu!Este un rost pe care nu-l stiu …inca,dar mai sper ca se vor maturiza si ei.. 🙂
    Manole,de iubire nu ducem lipsa,dar se pare ca…cateodata,mai trebuieste si altceva 🙂
    Floris,multumesc si cat as vrea sa te vad si pe tine cu bucurii de la copii.Te pup. 🙂
    Laura,si tie la fel draga mea si numai bine tuturor! 🙂

  6. zinca beiu zice:

    Elisa, draga mea, sa-ti traiasca baiatul, sa fie sanatos, sa se bucure de tot ce-i frumos in aceasta lume.Stiu ca priviti amandoi acelasi cer, va incalzeste acelasi soare si va uda aceeasi ploaie
    Stii ce le spun eu baietilor mei? Ca sunt foarte fericita ca i-am cunoscut si ca cea mai mare parte a vietii mele i-am avut tovarasi de drum, in aceasta extraordinara calatorie.Nu-i asa ca-i simti respiratia,undeva langa umarul tau?
    Si acum sa ne asezam la masa, ca vorbiram destul.Pofta mare, fetelor!

  7. starsgates zice:

    MULTA FERICIRE SI IUBIRE IN JURUL COPILULUI VOSTRU!
    LA MULTI ANI!

  8. LA MULTI ANI luminosi, fericiti, plini de binecuvantare divina!
    Sa va bucurati impreuna de toate implinirile savarsite si care vor urma, pentru ca sufletele voastre sa cante refrenul duios al intelegerii si armoniei!
    Petrecere frumoasa, sunt cu gandul si inima alaturi de voi! 🙂

  9. Elisa zice:

    Zinca.
    ..si daca ma asez cu fata pe directia NordVest-SudEst,catre SE vad pana la ei 😆
    Draga mea,citindu-te mi-au dat lacrimile,dar de data asta de bucurie pentru ceea ce mi-ai spus tu.Si daca erau pe aproape nu-l auzeam atat de des si de mult si tot nu puteam trai in casa cu el,ca deja si-a ales alt drum.doar ca aveam eu unde sa hoinaresc cate o data pe luna,ca-mi placea sa umblu hai-hui,mai ales acum ca nu mai am treaba …organizata.Tu esti mai norocoasa,ca ei ,copiii tai si-au gasit un viitor acolo langa tine si va ajutati reciproc.Si va vedeti mai des.Sa-ti traiasca si sa fie sanatosi,asta-i cel mai important lucru pentru noi parintii,oriunde ar fi sa-si traiasca viata.
    Multumesc si da,poftiti la masa…cu ce-ncepem?Un cocktaill? 🙂

  10. Elisa zice:

    Srarsgates,
    Multa fericire si viata frumoasa si copiilor tai!Multumesc frumos,asa sa fie! 🙂

  11. Elisa zice:

    Pescarus Argintiu,
    multumesc pentru urari si ..Doamne ajuta,asa sa fie!Si eu iti doresc tie si alor tai numai bine.Te imbratisez. 🙂

  12. zinca beiu zice:

    Bine, sa luam una mica pentru inceput. Si, dupa aia, mai vedem noi… Ca avem toata viata inainte, ha,ha,ha…

  13. Elisa zice:

    Zinca.
    acum ar merge si niste salata de vinete,fara maioneza,ca nu-i gretoasa 😀 si un snitel,ha??Ce zici? 🙂
    Manole,draga mea,te simt pe-aproape,am din alea…paranormale,hahahaha
    Ce-ti doreste inimioara?Ca platou-i fermecat…cum dispare o bucatica,apar in loc, zece… 😛

  14. floris zice:

    Elisa,vinetele sigur sunt de post?
    Parca ,parca as manca si eu.

  15. Elisa zice:

    Floris,
    doar am zis…eu nu le mai fac cu maioneza nici altfel..si stii ce bine stau cu colesterolul?!Deci,vinete,sare usturoi ceapa si ulei…foarte buuuune!!! 😛
    Te rog,pofteste si indrazneste 🙂

  16. Elisa zice:

    Da,ce ziceti de vin?him?ce culoare are!E cel de anul trecut ca la asta nou nu s-a umblat,inca… 🙂

  17. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,doar acum am reusit sa trec pe la tine.La multi ani cu sanatate si fericire baiatului tau!Sa fie iubit de sotia lui la fel de mult cum il iubiti si voi!
    Ii doresc tot binele din lume si voua asemenea.
    In 22 decembrie si baiatul meu cel mare implineste 25 de ani,iar mama,75.
    Vine acasa si-i voi face un tort daca vrea,sper sa vina si viitoarea mea nora.
    Inca odata,La multi ani! 🙂

  18. floris zice:

    Saru’mana ,saru’mana……mmmmmmmmmmmmmm ,tare bune au fost.

  19. Lia zice:

    La multi ani baiatului tau Elisa, Dumnezeu sa-l binecuvinteze pe el si sotia, si pe voi parintii lui, sa fiti o familie mare, fericita.

  20. Elisa zice:

    Gabi,
    La Multi Ani !Mi-ai adus aminte cum m-am dus cu tortul in bagaj,cu crema in borcan si ce succes a avut…,in 2005,era de ciocolata,asa cum il facea mama si ca ,dragu lu’mama,dupa liceu nu a mai fost acasa de ziua lui,am umblat noi dupa el,sa-i fim alaturi.Sa-ti traiasaca dragii tai copii si voi pe langa ei!Sa fii fericita!
    Multumesc din suflet. 🙂

  21. Elisa zice:

    Lia,
    Doamne ajuta!Multumesc. Si eu iti doresc tie multa fericire . 🙂

  22. Elisa zice:

    Floris,

    🙂 🙂 🙂 Multumesc de companie,te pup.

  23. ŞuKăRiT zice:

    LA MULŢI ANI! puiului tău, Elizo. 😀

  24. gina zice:

    Cu intarziere iti spun si eu sa va traiasca baiatul si sa aveti numai bucurii de la el. Felicitari ca stii sa-l sarbatoresti si in lipsa – cea fizica ma refer, ca altfel sunteti impreuna cu gandul si sufletul tot timpul.
    Eu am o ciudatenie: consider ca ziua de nastere e f. importanta pentru mama, asa mi se pare mie ca in ziua aceea ea e personajul principal, de fapt ea stie cel mai bine cum a fost si ce a trait, ea trebuie felicitata pentru ce a facut (daca a facut bine ) 🙂 Eu zic asa: toate zilele din an sunt ale mele, ziua de nastere i-o dedic mamei mele, de fapt ea isi aniverseaza „isprava”.

  25. marioara zice:

    Au fost deja urari de toate felurile … eu zic sa se dubleze macar. Si-as mai adauga inca sanatate si bucurie.
    Fiti iubiti!

  26. Elisa zice:

    SuKaRiT,multumesc mult de tot !Doresc copilului tau sanatate si La Multi Ani si voua asemenea. 🙂

  27. Elisa zice:

    Gina,doar am spus ca scriu pe blog pentru familia mea care va urma,asa sa ma ajuta Dumnezeu,deci…gata…astia au fost ai mei din prim plan si pe ei i-am sarbatorit cu voi pe blog.Mai departe,ca rang de rudenie si nu altfel sunt …cumnatul meu,nepotii de la sora mea si copiii lor si atat cu familia mea,familia mamei mele,de fapt.
    Intr-un fel ai dreptate cu sarbatoritul,caci mama e prima care hotaraste,dupa Dumnezeu,sa se nasca copilul.Totusi,ca deobicei cand este vorba de copii,mama trece pe planul doi. 🙂
    Multumesc tare mult pentru urari. Te pup. 🙂

  28. Elisa zice:

    Marioara,
    La multi ani este bine,cu sanatate este si mai bine,sa imbatraneasca dupa 80 de ani este excelent si sa fie fericit este tot ce ne dorim pentru cei dragi. 🙂
    Iti doresc si tie si copiilor tai Multi ani fericiti! Multumesc frumos. 🙂

Lasă un răspuns

