Marea revansare

s6306430-mica

Au trecut zece zile de cand multimi de oameni se straduiesc sa gaseasca/nimereasca un premier din cei trei prezumtivi de dupa alegeri,s-au facut scenarii in care intrau si alti posibili,dupa parerile lor,dar nimeni ,n-am auzit sa se fi gandit ,nici chiar eu,caci pe vremea aia nu eram in tara (hahahahah…m-am scos ), la ceea ce era de asteptat, cunoscandu-l pe jucator.Oare de ce nu s-a gandit nimeni ca este imperios necesar ca base sa se revanseze pentru gestul pe care l-a facut ,de voie de nevoie,atunci in 2004,stolo?Pai nu era normal sa-l rasplateasca ? desi mie nu mi se pare stolo mai putin bolnav acum decat atunci cand l-a facut pe sefu sa planga,trecand un pas inapoi,atunci la  prezidentiale.Era atat de evident ca asta trebuie sa se intample si cu toate astea toata lumea mai spera ca premierul va fi ales/pus cu mare responsabilitate.Asa facem mereu,la fiecare alegeri speram ca va fi altfel,ca se va schimba radical atitudinea politicienilor,seriozitatea lor si responsabilitatea acestora fata de cei pe care ar trebui sa-i slujeasca sa fie lege.Speram si cu asta ramanem,ba inca in plus cu caterinca facuta pe la toate televiziunile,unde apar in direct  si-si dau arama pe fata,caci am invatat sa citim pe fetele lor si sub masca cuvintelor putine cu care-si umplu discursurile.

Dragilor,nu puneti la suflet.Acest aspect al vietii noastre,politica,trebuie sa nu fie luat in serios,asa cum ei insisi,politicienii,o fac.Circul continua…papusarul si marioneta lui sunt la posturi  🙂 .

Acest articol a fost publicat în Opinii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Marea revansare

  1. Ma, da ce rochita rosie si frumusica ti-ai pus! Sa fie cu noroc! 🙂

  2. elisa, te-ai gatit pentru Craciun :):) frumos !!
    pe sambat te poftesc la targuieli , cu mine !!! sa vedem ce alegem 🙂
    xx j.

  3. g1b2i3 zice:

    Draga elisa,exact ca si tine am gandit si eu.Trebuia sa se revanseze fata de Stolo.
    Nu am uitat acele momente,nici altele tot ce am trait inainte si dupa…
    Sunt cu totii la fel,scuze,mai sunt si cateva exceptii.Pacat ca exceptiile nu prea sunt auzite,vazute,cunoscute!
    Sincera sa fiu,ma simt inselata,sunt dezamagita si sper sa apuc pensia!
    O zi minunata! 🙂

  4. ŞuKăRiT zice:

    Să nu pun la suflet? Uşor de spus, greu de făcut, Elizo!
    Mi-s tot în draci de când i-am văzut pe grăsanii din spatele lui Geoană, rânjind satisfăcuţi. Şi tot în draci oi fi până şi-o aminti careva că voinţa ălora, a grăsanilor care-şi revendică ciolane, nu e una cu a milioanelor care i-au votat cu un singur scop. Cel puţin ăsta a fost al meu: să i-o tragă Păpuşarului! Cu vârf, îndesat şi continuu… până pricepe draq ceva. 😉

  5. the judge zice:

    se indoieste cineva de calitatile profesionale ale lui stolo? eu nu. are experienta, nimeni nu poate spune ca nu are. a facut greseli in trecut, sa speram ca a invatat din ele. si poate ca ma insel, poate ca n-o sa fie un premier bun. da-l incolo si pe asta. 😆 dar macar n-o sa mai avem balacareala aia tragi-comica presedinte-premier. cu telefoane in direct, cu jigniri mai mult sau mai putin mascate, facute public, live. in privinta asta macar, sper sa fie liniste. pentru ca eram de rasul lumii…

  6. the judge@ stai ca n-au inceput. mai lasa-i o taraca! 🙂

  7. ŞuKăRiT zice:

    Am aruncat o privire în grădina Alicei. Frumoasă grădină!
    Da’ tu, Elizo, cum ai dat de ea?!

  8. Elisa zice:

    Buna dragilor!Asta-i momentul meu de respiro,pe la 4 pm am tihna sa citesc cu atentie si sa raspund bunavointei voastre de a ma vizita.Va multumesc va astept cu mare drag intotdeauna …si ma bucur mult.

    Manole,nu-i rochita ci costumas de craciunita,hahahaha…rosu cu alb,you see?
    Am simtit nevoia sa modific ceva si doar atat stiu,ca sa pun poze pe acest blog…habar n-am,pe margini zic,asa ca dincolo… 😦

  9. Elisa zice:

    Windwhisperer,
    hai ca viu…,ca tot e sania la mine si avem si zapada,pe munti…,se vede de aici de la mine. 🙂

  10. Elisa zice:

    Gabi,
    uite-te la mine si vezi ca politicienii astia mai reusesc doar sa ma amuze,sa rad chiar in hohote de exprimarile lor….aiuristice.N-au ei legatura cu pensia ta si ajungerea la ea.Si sa stii ca important nu este sa ajungi ci sa mergi inspre….,continuarea cred c-o sti si tu.
    Toate bune Gabi draga,noi sa fim sanatosi. 🙂

  11. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    idealistule,chiar crezi ca in tara asta va fi vreodata altfel??Oricine-ar fi acolo sus nu vor arunca cu privirea in jos,asta-i sigur. 😦

    Gradinile le-am gasit la Lialorena din blogroll.Ea are multe si din toata lumea,iar eu am luat cateva mai aproape de mine.Cea din Australia,a Alicei, este deosebita,dar si cea din Toronto si din Florida….Acolo ideea de gradina este putin altfel decat la mine,nu vei gasi legume si zarzavaturi ci numai flori,pomi,arbori si arbusti.O minunatie 🙂

  12. Elisa zice:

    The judge,
    stolo nu mai este ce-a fost acum jde ani,a trecut printr-o pareza,a imbatranit,nu are autoritate ca sa conduca un guvern,iar toate astea, precum si altele, il recomanda””” jucatorului..De fapt daca ramane asa,este pentru a fi un singur conducator la cele doua institutii si pentru a castiga, tot el, inca un mandat.
    Si stii ceva??Balicareala aia putea fi ,dar nu numai ca au intretinut-o cei din media ci poate ca au si provocat-o tot ei.Parerea mea este ca media e prima putere in stat,la noi desigur…. 😀

  13. Elisa draga mea, am indragit tot mai putin circul ca mijloc de divertisment, pe masura ce m-am indepartat de copilarie, considerand ca e departe de profunzimea actului artistic, mizand doar pe efemere speculatii emotionale.
    Cu atat mai putin suport circul politic care ni se serveste de aproape 2 saptamani, din preajma alegerilor 😦
    Cu Stolo sau fara Stolo, problemele grave ale tarii vor ramane la fel, iar jucatorul din varful gramezii se va crede cel mai rupt din soare, ca si pana acum.
    Asa ca sa fim noi sanatosi si fericiti, chiar daca ne incapatanam sa ramanem mai saraci cu duhul! 🙂

  14. Laura zice:

    Ce cutu dragut! 🙂

  15. Laura zice:

    Ah, si imi place noua hainuta a blogului 🙂

  16. zinca beiu zice:

    Sigur, l-a pus pentru ca e cel mai usor de manevrat.
    Ne asteapta un spectacol epopeic! De fapt, nu-i nimic nou.Se repeta istoria sub ochii nostri.Sa vedem si noi,pe viu, o alta fata a „monstruoasei coalitii”, pe invers, de data asta.

  17. Elisa zice:

    Cora,
    raul din afara mea pe care eu nu-l pot schimba,dar care ma afecteaza,il privesc cu detasare,ba chiar pot face haz de el,deci nu ma enerveaza.Asa am invatat eu sa-mi traiesc viata asta unica printre balariile politice si nu numai…. 🙂 Weekend placut si buna dispozitie iti doresc,draga mea. 🙂

  18. Elisa zice:

    Laura,
    cutu este simpatic foc,asa micut cum este face toata galagia din curte 😉
    Deocamdata imi mai place si mie…. 😀

  19. Elisa zice:

    Zinca,
    mda…,asta-i spectacolul asta privim,nu-i asa?Important este ca la iesirea din sala sa uitam tot. 😀
    Zinca…,ce dor mi-a fost de tine!!! 🙂

Lasă un răspuns

