Sunt o floarea soarelui

I am a
Sunflower


What Flower
Are You?

Tocmai am completat un formular ca sa-mi arate ce floare sunt eu si am ramas uimita sa aflu ce stiam…ca-s  o  flor  del  sol.

linkul este acesta: http://www.thisgardenisillegal.com/flower-quiz

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Sunt o floarea soarelui

  1. starsgates zice:

    vezi, de aia te iubim, ptr că iubim floarea soarelui.:)

  2. Elisa zice:

    Am gresit la paste am uitat sa fac html si…am pierdut imaginea.Am reluat,dar poate am raspuns putin diferit,sunt multe intrebari si mi-a iesit altceva.Vreau floarea mea de soare…era asa de frumoasa!!!

  3. Elisa zice:

    Yeeeesssssss!!!Am reusit.. 🙂 🙂 🙂 Sunt o floarea soarelui adevarata,am repetat testul si eu doar bajbai in engleza…ha ha ha …ce ma bucur!!! 😛

  4. o sa fac si eu testul maine…ce credeti voi c-o sa iasa??? 😀

  5. HAHAHAHAHAHAHAHA! N-am avut rabdare….iote!
    Ca sa vezi…cica You Are a Snapdragon…pot sa jur ca …pe romaneste: Gura Leului! :))))))))))))))))

  6. zinca beiu zice:

    Si mie mi-a iesit tot floarea soarelui.Nu-i de mirare: iubesc aceasta floare, la fel culoarea galbena.

  7. Mai bine aveam rabdare…ca sa inteleg toate cuvintele..
    L-am refacut…sigur cu dictionarul alaturi… m-a impiedicasem la cateva cuvinte, inca de aseara…normal ca ce-mi trebuie in bucatarie…e o cratita buna, ca as vrea sa ma retrag…intr-un conac…etc… asa ca… 😀
    Sun flower!

  8. Elisa zice:

    Nici n-am facut bine ochi si ce sa vaz?Un lan intreg de floarea soarelui, in zare. 😆
    Dar…nu ma tineti de vorba ca am treaba ….sa ma uit dupa Soare 😀
    Buna dimineata! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  9. Pingback: o floare… « Mesterulmanole’s Weblog

  10. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,am venit la tine sa vad ce test ai facut.E altul si-l voi face.Poate vrei sa-ti faci si testul de la Mary Grey ca sa afli mai multe despre tine. 😛
    http://www.paintingx.com/en/

  11. the judge zice:

    Daffodil… o fi zambila? ha ha ha

    dragut, eliso, foarte dragut!

  12. Wow, ce vad eu aici ? 🙂
    Niste doamne dragalase impodobite cu coronite de floarea-soarelui, cat de bine va sta!
    Credeati ca eu voi rata aceasta ocazie de a face testul? Nici vorba, mintenas in aceasta seara mi se va reconfirma un lucru deja stiut: certitudinea ca sunt o floare a soarelui cu plete blond-aurii! 😉
    Elisa draga mea, puzderie de sarutari alearga catre tine!!!

  13. Elisa zice:

    The judge,
    nu rade ca mirosul zambilei este chiar barbatesc. :)Da ce culoare era roz,alba sau albastra?Ca si albastru are nuantele lui…la zambile 😉

  14. Elisa zice:

    Gabi draga o sa ma distrez nitel mai tarziu cu testele..acum ma grabesc sa raspund dragilor de voi ca am umblat prin pustii toata ziulica (la noi e vorba aia:…duca-se pe pustii!!! ceva ce nu-ti place 🙂 )

  15. Elisa zice:

    Cora,
    abia astept sa vad ce rasare din mijlocul lanului… 🙂
    Multumesc, Pescarusule Argintiu si te astept cu confirmarea.Te imbratisez.
    Iti doresc o saptamana frumoasa prin Bucurestiul impodobit stralucitor si argintiu,desigur. 🙂

  16. the judge zice:

    galbena! era galbena. si zau ca nu e culoarea mea favorita.

  17. Elisa zice:

    The judge,
    n-am auzit/vazut zambila galbena…dar cu hibridizarile astea…o fi 😉
    Nu,la zambila nici nu se potriveste galbenul,dar la trandafiiiir…ei,ce zici? 😛

  18. the judge zice:

    cam asa ceva arata…poate ca nu e zambila, ce stiu eu? 😆

  19. Elisa zice:

    Oooo….!!!Pai asta este o narcisa speciala,care la mine in Banat se numeste duda gramafonului,deci sigur nu-i zambila 🙂

    uite zambile
    http://foto.cere.ro/album-foto-Zambilele+cele+mai+frumos+mirositoare+flori+ale+lui+Martie-21950.html

  20. the judge zice:

    aaaa. asa e! nu e zambila, e NARCISA! zarnacadea, pe moldoveneste 😆

  21. the judge zice:

    duda gramafonului? ha ha ha

    sunt o duda! 😆

  22. Elisa zice:

    duda gramafonului=palnia gramafonului,caci seamana cu o palnie,mai ales la extremitati 😀
    Ei,deci esti si tu galben ca…soarele…he he 🙂

Lasă un răspuns

