Golden Skate Awards 2008

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Golden Skate Awards 2008

  1. ŞuKăRiT zice:

    Bine că mi-ai amintit că-i vremea sporturilor de iarnă, Elizo.
    Io, cu biatloniştii şi acarii, defilez… Am uitat de ei, prins în nebunia asta naţională. (Mă rog, n-am fost decât vreun sfert… Restul, băieţi deştepţi! Şi mult mai calmi ca noi acuma. 😛 )

  2. gina zice:

    Noroc cu tine, desi e sportul care imi place cel mai mult l-am ratat de data asta, uitandu-ma la alte prostii. 😦
    PS Lia care te-a vizitat e cea pe care o cunosc si eu? De Cri mai stii ceva?
    Te pup,

  3. ŞuKăRiT zice:

    …Icarii, dragă. 😀
    Nu ştiu cum o ajuns a-ul ăla acolo, că io nu-s de vină, tare atent am fost… 😛

  4. Laura zice:

    Uite inca o bucurie a iernii. O sa incerc sa vad si eu niste patinaj daca tot e iarna 🙂

  5. floris zice:

    Mereu asociez patinajul artistic cu sarbatorile de iarna.Poate pentru ca pe vremea aia,de sarbatori ,era la Tv patinaj artistic?
    Poate.
    Au inceput competitiile ?
    Inseamna ca trebuie sa incep curatenia .

  6. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    asta si intentionam,sa admiram ceea ce este de admirat …. 🙂

  7. Elisa zice:

    Gina,
    nu,Lia din blogroll de la mine nu este doamna pe care o cunoastem, virtual, noi doua,dar merita sa dai click sa o cunosti.Cu CRI mai vorbeam pe ucenicul.Sper sa ii fie bine.Imi spunea ca nu reuseste sa posteze pe noul blog 😦
    Te pup si eu si …un Mos Nicolae pe sufletul tau! 🙂

  8. Elisa zice:

    Floris,
    nu cred ca au inceput competitiile.Ceea ce am pus eu in videoclip am urmarit cu o seara inainte ,pe euro sport si era ceremonie de premiere a ilustrilor patinatori premiati de curand, cu aur, in competitiile trecute,decernarea aurului pe gheata.Mi s-a parut minunat si v-am oferit si voua putin din spectacol. 🙂

  9. Elisa zice:

    Laura,
    pe langa sport este si arta care implica multa simtire si care ne imbogateste emotional. 🙂

  10. Elisa zice:

    SuKaRiT,cine nu greseste,ca …cica este omeneste 🙂

    Si zici ca ti-ai gasit schiurile? 😉

    Frumoase sporturile de iarna si numai sa le privesti,daramite…. 🙂

  11. gina zice:

    Campionatele de patinaj artistic se tineau aproximativ ca si acum adica la sfarsitul lunii ianuarie si in martie cel mondial. Le urmaream cu placere desi nu se dadea atat de mult ca acum, se transmiteau numai grupele „bune” si premierea. Mi-l amintesc pe dl „senator” cum descria pt. romanasi costumele patinatorilor pt. ca nu aveam televiziune color 🙂
    Ironia sortii: eu nu am avut patinoar in orasul natal dar am patinat aproape 8 ani iarna pe unde apucam, baietii mei au patinoar dar nu au pus patinele niciodata 😉

  12. Elisa zice:

    Gina,
    transmisii cum facea dl „senator” nu o sa mai vedem/auzim noi de la noul lui loc de „performanta”,asa ca ramanem sa ne amintim si sa regretam ca tinerii de acum nu au apucat sa fi vazut.Dee..,se pare ca si pe el il toropeste….somnul hahahahaha

    Acum ,pe euro sport, este biatlon feminin.SuKaRiT,iti dau legatura 😉

  13. Laura zice:

    Pe mine m-a imbogatit doar cu cateva vanatai in partea dorsala cand eram mica si ma credeam mare patinatoare pe gheata pe care nimeream. Da, imi place mult sa privesc patinajul pe gheata, are un numitor comun cu baletul si dupa balet sunt inebunita 🙂

  14. ŞuKăRiT zice:

    Mulţam, Eliso! Am preluat legătura, da’ mult prea târziu. Nu-i bai, mă uit la reluare… 😛

  15. Elisa zice:

    Laura,pai vezi?..Lasa tu vanataile,ca alea sunt ale copilariei 😛 Uitandu-te din clip in clip se vede cat de maiastra-i Sasha Cohen.Una dintre spiralele ei a fost numita spirala Sasha Cohen 🙂
    Ai dreptate ca-i balet pe gheata,patinajul artistic. 🙂

  16. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    🙂 🙂 servici usor si weekend placut!

  17. the judge zice:

    salut elisa!

    ai facut deja de casa noua? 😯

  18. Elisa draga mea, sa aveti parte de un Mos Nicolae darnic, sfatos si intelept! 🙂
    Daca aveti in familie pe cineva drag purtand numele Sfantului Nicolae, sa va traiasca multi ani si sa petreceti impreuna, cu multa voie buna! 🙂
    Te sarut cu drag,
    Cora

  19. hello all !
    Elisa , asa de usor pare pe ecran :):)
    dar cata munca si determinare !!
    O ” pregatim” pentru olimpicele de iarna de la Whistler , Vancouver !!! avem fete superbe si grozave !
    zi buna:) si nu uitati sa va curatati pantofiorii, cizmulitele or papucii :):)deseara!
    xx,j.

  20. Elisa zice:

    The judge,
    mutarea a fost de musai si nu m-am obisnuit inca.Mi-am pierdut puterea pe care mi-o dadea gradina mea(…si pusa pe blog).Sunt cam in aer, asa ca si Romania conturata intr-un nor. 😦
    Multumesc pentru vizita 🙂 Te salut si eu 🙂

  21. Elisa zice:

    Windwhisperer,
    ma bucur ca am vazut-o intamplator si ca o pot admira .Ce bine ca exista youtub! 🙂
    Sa-ti aduca Mosul tot ce iti doresti si sa ai Sarbatori fericite!Te imbratisez draga mea. 🙂

  22. Elisa zice:

    Pescarus drag,Cora…te-am gasit la spam,acum si vreau sa-ti multumesc pentru urari,le redirectionez spre toti Nicolaii si Nicoletele cu mult drag si tie iti doresc sa ai parte de un Mos bogat si spiritual,sa aiba umor si sa-ti faca bucurii.Te pup si eu. 🙂

  23. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,nu m-am mai uitat de mult timp la patinaj artistic.
    Pe vremea cealalta,concursurile de patinaj artistic de la TV erau printre cele mai frumoase emisiuni.
    Am trecut sa-ti urez un Mos Nicolae minunat! 🙂

  24. Elisa zice:

    Multumesc Gabi! Si eu iti doresc tie! 🙂

Lasă un răspuns

