La Multi Ani Romania,oriunde ai fi!

s6300190-mica

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la La Multi Ani Romania,oriunde ai fi!

  1. starsgates zice:

    la multi ani, draga elisa!

  2. La multi ani, romance si romani! La multi ani Elisa!

  3. Laura zice:

    La multi ani Elisa! La multi ani tuturor romanilor! 🙂

  4. floris zice:

    La multi ani,Elisa!La multi ani ,tuturor!

  5. Elisa zice:

    Starsgates,
    La Multi Ani !Ma prind cu voi in Hora Unirii si va imbratisez apoi. 🙂

  6. Elisa zice:

    Manole,
    La Multi Ani!Te pup pe simtirea ta de romanca. 🙂

  7. Elisa zice:

    Laura,
    La Multi Ani!Nici eu nu ma simt …mai acasa…decat tine.Te imbratisez cu drag. 🙂

  8. Elisa zice:

    Floris,
    La Multi Ani!Tuturor!

    Multumesc voua pentru urari si va doesc o zi de petrecere,sau de relaxare,sau de colindat prin lume, virtual,asa cum fac eu.Va imbratisez.
    Cu drag,Elisa. 🙂

  9. Lia zice:

    La multi ani tuturor romanilor!
    Noi de obicei arboram un steag in fata casei de 1 decembrie, asa am facut de cativa ani de cand ne-am mutat aici.
    Anul trecut, cand a venit noaptea cineva a vrut sa il fure… va dati seama, sa fure un amarat de steag. Tare rusinos, mai ales ca sotul meu a iesit afara si a apucat sa vada persoana… cineva cunoscut, de pe langa noi.
    Anul acesta nu am mai pus steagul, nu de alta, dar noi avem un rottweiler urias.

  10. Elisa zice:

    Lia,
    sa inteleg ca va este teama pentru pielea hotului? hahahaha…,
    La multi ani! ..si lui,ca se pare ca-s majoritari 😆

  11. La multi ani buni , Romanie !!

  12. Elisa zice:

    Windwhisperer,te imbratisez si LA MULTI ANI!

  13. Laura zice:

    Elisa, acasa te simti acolo unde ti-e inima. Ca suntem romani ne-o spune pasaportul, nu-i de ales prea mult.

  14. Laura zice:

    Elisa, la tine, nu la mine ai scris ca nici tu nu te simti mai acasa decat mine. Uita-te mai sus 🙂

    Te pup si somn usor!

  15. Elisa zice:

    Te pup Laura! Sa-ti fie bine,draga mea! Noapte buna! 🙂

  16. Elisa, simtitoare…simtitoare…da’ aveam(noi, toti!) a doua zi…niste capete mari de bulgari….cu cefe cu tot! :)))))))))

  17. gina zice:

    Intodeauna sunt trista de Ziua Romaniei poate pentru ca imi doresc din tot sufletul tot ce-i mai bun pentru ea si imi dau seama ca e o utopie. La aceasta tristete mai contribuie si faptul ca nu „se simte” ca e ziua Romaniei, se gasesc destui caposi sa „lucreze” pe 1 Decembrie sa aiba timp mai mult sa bea si sa trandaveasca de „sarbautorile ” de iarna, vremea care nu ne ajuta ca pe americani, canadieni sau francezi, de exemplu , sa sarbatorim si sa fim fericiti ca suntem romani. 19 de 1 Decembrie care au fost ori prilej de campanii electorale, ori pomene cu fasole cu costita , palide parade militare, si mai nou numaratoarea voturilor si facerea guvernelor. Asa ca ziua Romaniei a trecut pe locul doi, unde nu, s-a dansat, s-au invartit mamaligi si cantat intr-un anume fel ( pe care nu vreau sa-l comentez) Imnul.
    La unele televiziuni prezentatoarele s-au impodobit cu ii si floricele dar tot telenovele ne-au fost „servite” sau in cel mai bun caz un meci de fotbal 🙂
    Asa ca a mai trecut o zi „cetoasa” a Romaniei, eu ii urez La Buni Ani !

  18. Gina, curios cum in tara asta …nu a inventat inca, cum trebuie sa sarbatorim ziua asta…e curios ca hora romaneasca…nu are nico valoare in fata unei parade inutile…si tot asa..
    Cine stie, poate om percepe candva ce inseamana cu adevarat ca esti in tara ta!

  19. Elisa zice:

    Manole, eh…,nu chiar toti.De exemplu noi nici n-am dus tuica la cazan,ori de la must… 🙂 😀
    Important este ca nu ati fost singuri si ca v-ati simtit bine. 🙂

  20. Elisa zice:

    Gina,subscriu.Dupa 89 politicienii ne-au luat tot ce ne-a mai ramas dupa ce aialalti ne luasera aproape tot.Trandafirii erau florile mele preferate si mi le-a confiscat o anumita categorie”””,culoarea preferata mi-a confiscat-o alta categorie”””,pusca si cureaua lata mi-au confiscat-o cei care-au ramas si-o tarau dupa ei ca o dara de fum dupa microbuzul electoral,ziua nationala pana in 89 era o cacealma cu isurectie cu tot,iar acum ziua de 1 decembrie,asa cum spui tu,noi multimile,nu putem vedea in ea decat politichie,fiindca ei se folosesc de ea,ca si de noi ca si de tara asta necajita.Niste rai si niste fameni,i-e rusine omenirii sa le zica si lor oameni…
    Draga Gina,trebuie sa ne obisnuim sa-i ignoram si vom reusi asta doar cand nu ne vom mai uita la ei,deloc,deci la TiVi…Eu asa fac, mare parte a timpului,ca trebuie sa echilibrez balanta familiala….altfel ne vom cotonogi noi intre noi,hahahaha

  21. ŞuKăRiT zice:

    No, acuma că nu mă mai clatin pe picioare m-am dumirit, că era cam ceaţă la mansarda mea.
    Adică de-aia m-am îmbetat io, ieri… 😛

  22. ŞuKăRiT zice:

    P.S. I-am urat ieri României, la Mărita în Castel!
    (Printre sticle scumpe… Nu, că erau cu apă! 🙂 )

  23. Elisa zice:

    😛 😛 😀 deci (se zice ca suntem in epoca DECIului hahahah),acum m-ai inteles?Ma bucur Cavalere,ca suntem de aceeasi parte a baricadei.Bricada intre noi cu noi si…ei cu ei, 😆

Lasă un răspuns

