2008-1989=19 ani de la „marele deranj”

Sa ma explic.Legat de expresia „marele deranj”,am auzit-o intr-o emisiune de TiVi ,dar nu mai stiu nici emisiunea nici interlocutorul titularului,cel care m-a facut sa ma prapadesc de ras si nu numai eu.Nu,nu comentez,ca „nu ma am” cu politica,dac-ar fi dupa mine as rade la toate ca la cea in care apare dl Stan,care ma amuza teribil si nu-l cred,ca altii,sarit de pe fix,sau plecat cu sorcova.Nu,deloc.Este un comediant de clasa….politica.Dar nici despre asta nu vreau sa dezvolt,ci despre aspectul acesta care se vede deja in titlu.Cine credeti ca s-a exprimat acum o jumatate de ora,cum ca …timpul de atunci pana acum ar fi ajuns la majorat?Ori majoratul,dupa domnia sa inseamna 19 ani,ori si el, ca si atatia altii (pe care i-am auzit anul trecut gresind perioada) nu ia in consideratie anul 2000.Adica,asta ar fi singura explicatie.Anul 2000,avand 3 zerouri,nu se numara la adunare si atunci ,desigur ies 18 ani.A,dar sa nu uit,persoana care s-a exprimat asa cum zisei mai devreme este persoana importanta mon cher,nu pot pentru ca sa spun,parol! Nomber one. 😛

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la 2008-1989=19 ani de la „marele deranj”

  1. Elisa zice:

    Ha ha ha…hai ca observara cei de la irealitatea si au consemnat greseala la stirile de la 21.Ma bucur 🙂

  2. ŞuKăRiT zice:

    Mă mir că a durat aşa de mult până să dea ştirea. Probabil că s-au mai uitat o dată pe sondaje şi-abia apoi i-au dat drumu’…. 🙂

    (Da’ ce-ai căutat Elizo acolo? Aşa-ţi trebuie, să afli ştirea, trei ore după mine… 😛 )

  3. Elisa zice:

    SuKaRiT,eu am auzit-o in direct ,in interventia ‘mnealui, aia trista 😛
    Eram curioasa daca remarca cineva ,ca anul trecut,…nzzz 😀

  4. ŞuKăRiT zice:

    Asta e Elizo, iar îi musai să-şi fac o mustrare… 😉
    Da-n gura lui ce căuţaşi să te uiţi, dragă? 😛

    Acum, pe bune. Eu nu am răbdarea să-l ascult (niciodată n-am avut-o!). Prefer să aud comentariile de după… :))

  5. Elisa zice:

    SuKaRiT,l-a plesneala,asa nu altfel si l-am prins cu ocaua mica.Deformatie profesionala,na si tu…ce vrei??Toata viata am vanat greselile altora hahahahah!La socoata ma refer 😀
    Tre sa-ti spun ca am o satisfactie dosebita cand il prind pe picior gresit si in loc sa faca el HA HA HA HA HA…,fac eu hahahihihaha. 😛

  6. ŞuKăRiT zice:

    Deci şi tu o simţi? Asta… satisfacţia. 😛

    P.S. Da’ azi, l-ai ascultat? Io da, că n-am mai înjurat de mult şi era vremea. =))

  7. Elisa zice:

    Azi televizorul a stat toata ziua pe travel&living 🙂
    Deci,ce-a zis?

  8. zinca beiu zice:

    La multi ani, Romania! La multi ani,Ardeal !

  9. g1b2i3 zice:

    Draga elisa,nu am vazut nici emisiunea,nici n-am citit stirea cu pricina!
    pentru mine ,aproape toti sun la fel,adica ii doare in paispe de noi si nu-si doresc decat puterea.
    Am trecut pe la tine sa-ti spun La multi ani de Ziua Romaniei,Ziua Unirii!
    la multi ani si prietenilor tai si tuturor romanilor de toate etniile.
    Gabi.

  10. Elisa zice:

    Zinca,
    adica La multi ani Romania cu tot cu Ardeal!
    🙂
    La multi ani tuturor celor care simt romaneste !

  11. Elisa zice:

    Gabi,
    cata dreptate ai!
    La multi ani tuturor!
    Multumesc. 🙂

Lasă un răspuns

