Ninge

s6306662-mica

s6306667-mica

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Ninge

  1. Laura zice:

    Brrrrr… dupa merii infloriti pe cerul senin a venit iarna cu zapada? Brrrrr… La mine e soare, intre 15 si 20 grade Celsius, etc. Tot de frig ne plangem si noi 🙂

  2. Eli, cred ca trebuie cu 20% in loc de 40%. Fa si asa o proba. 🙂

  3. ŞuKăRiT zice:

    Şi la noi, ninge!!! 😛

  4. Elisa zice:

    Laura,
    florile astea nu-ti plac?Am intuit si de aia am facut comparatia 😛 …si zici ca la 20 de grade ,la voi e frig?Hmm…. 🙂

  5. Elisa zice:

    Manole,
    pai nu le-am dimensionat la incarcare pe blog,ca asa am vrut sa fie mari,sa vad bine. 😉 Ce conteaza, este ca o poza mi-a luat, in loc de 1,5 Mb ,doar 0,3…,asa ca e bine. 🙂 Multumesc frumos. Pup.

  6. Elisa zice:

    Cavalere,
    daca trec muntii astia de-i vad io din balcon,o sa ajung la …muntii tai?Ha?Stai linistit ca oricum nu-i mai trec,nu i-am trecut nici cu trenul… 😛

  7. ŞuKăRiT zice:

    D-apoi prin orişicare parte ai lua-o Elizo, nu-i posibil să n-ajungi şi-n munţii mei!
    Ştii tu, toate drumurile duc la… :))

  8. floris zice:

    Zapada,zapada,dar doua ,trei flori colorate in gradina tot ai.
    Frumos si interesant contrast.

  9. Lia zice:

    Prima zapada… alba si pufoasa. E frumoasa dar e frig. Ai zis bine ca de-acum gradina ta doarme. Deja s-a invelit cu plapiumioara alba. Pe aici este doar un vant rece, taios – s-ar putea sa ajunga doi, trei fulgi si pe la noi.
    Bucura-te de frumusetea zapezii asa cum te-ai bucurat de soarele, verdeta si roadele de pana acum!

  10. uiuuuu , a venit balana!!
    Da, Doamne , iarna :):)
    http://de.youtube.com/watch?v=mCmCNArDMao
    si buna ziua mesteri mari si gospodari !!!
    j.

  11. Laura zice:

    Elisa, suntem noi mai frigurosi, dar ne tratam 🙂 Chestia e ca aici casele sunt tare prost facute de e mai frig in casa decat afara. Gresia de pe jos, peretii subtiri, multa sticla, etc. Dar ieri si azi au fost cred peste 20 grade si e soare si frumos. E vreme de plimbat, ceea ce am si facut ieri. Am facut peste 300 de poze in parc… o sa va arat si voua unele dintre ele in zilele urmatoare 🙂

  12. Elisa zice:

    SuKaRiT, Ave! 😆

  13. Elisa zice:

    Floris,
    acelea sunt petuniile,din fereastra, pe care sotul meu nu a vrut sa le …arunce,iar eu am facut poza din partea calda a geamului si asa au iesit si ele…in peisaj.
    Off topic,te astept cu intrebari 🙂 si o Duminica linistita si frumoasa iti doresc!

  14. Elisa zice:

    Lia,
    asa este,e frumoasa si zapada,dar eu o vad mai mult utila.Au fost ierni fara zapada,decat pe scurte perioade si s-a instalat seceta de cativa ani.Sincer,in gradina nu am ajuns cu piciorul,inca,dar maine voi escalada…nametii,hahahaha.
    Multumesc si da,ma bucur cand gasesc comentariile voastre 🙂

  15. Elisa zice:

    Windwhesperer,
    mi se pare mie sau tu esti la ecuator??Ca,intotdeauna ne place si ne dorim ceea ce nu avem,nu-i asa?
    Multumesc pentru videoclip,este intr-adevar superba….iarna 😆

  16. Elisa zice:

    Laura,
    acolo o sa aveti o iarna blanda,stiu cum este,ca-n California ca umblam in saboti iarna.He he…,m-am intors, in aprilie, gata bronzata…in dungi hahahahaha.. 🙂

  17. g1b2i3 zice:

    Elisa,abia asteptam sa vad poze cu gradina ta de vis acoperita cu zapada.Chiar ti-am raspuns la mine ca poate faci un omulet de zapda in gradina ta. 🙂
    O saptamana frumoasa,chiar daca e friguroasa!

  18. O saptamana cum ti-o doresti tu, Elisa draga! 🙂

  19. ŞuKăRiT zice:

    Nu-i de glumă… Brrr! Musai să fac pârtie până la uliţă. 🙂

  20. Elisa zice:

    Ei..,v-ati zgribulit destul??Pot sa schimb…atmosfera asta care-ti ingheata si maduva? 😆
    Gabi,multumesc si eu iti doresc deasemenea. 🙂
    Manole,sincer…nu prea imi mai doresc decat…buna dispozitie,asta presupunand si sanatate inclusiv(deci all inclusiv 😉 ),ceea ce-ti doresc si tie. Multumesc. 🙂
    SuKaRiT,da…schiuri ai? 😛

  21. ŞuKăRiT zice:

    Elizo, păi da’ cum?! Problemă-i… cum ajung la ele? 😛

  22. Elisa zice:

    Cavalere,sper ca pana acum ai reusit si esti inghetat bocna.Ori nu? 🙂

Lasă un răspuns

