Viseaza gradina din vis,caci iarna cea lunga deja ne-a atins

cala

Sunt coplesita si inca nu mi-am revenit,dar am ajuns aici,sa fac o proba,sa scriu si sa pun o poza,sa ma eliberez de stresul din ultimele doua zile,sa rad,sa zambesc sa ma bucur sa plang si sa-i multumesc din tot sufletul meu Cristalului de safir,de cuart alb-rozaliu,de rubin si de smarald…,cristale care-au insemnat si inseamna ceva in viata mea.Multumesc Cristal!M-ai facut fericita,caci nici nu ma gandeam sa-mi faca mie cineva un blog.Am incercat eu astazi,dar nu treceam de primul pas si cand era sa renunt,zicandu-mi ca mai e si maine-o zi…,iat-o pe saritoarea mea prietena, ca ma cauta pe mess.Cum stiti voi sa faceti asta,habar n-am…,ca ma mai cauta cineva pe mess fara sa-i dau eu ID-ul meu si cica se poate.Normal ca se poate orice,important este sa stii.Eu nu stiu.Dar sunt simpatica eu, asa, in naivitatea mea??Nu-i asa?

Am ales un format in care mi-a placut scrisul clar si accentuat,Antetulun tunel care duce gradina mea la…somn pe timpul iernii,comentariile sper ca-s numerotate,iar voi,dragii mei cititori,sper sa nu mai intampinati dificultati la postarea comentariilor.Am lasat portita deschisa,nu se strang comentariile la moderare,nu stiu daca se vor duce unele la spam si nici cum le-as scoate de acolo,insatrebuie sa recunosc ca este mult mai complicat decat cel de pe cealalta platforma.Are mai multe optiuni si sper sa ma stiu folosi de ele.

A propos de blogul meu,de primul meu blog,o sa-l pun in blogroll,dar inca nu am gasit patricularitatile,asa le zice dincolo,unde adaugam elemente de pagina.

Deocamdata atat,sper sa ma gasiti,nu stiu cum o sa ma gasiti,o sa pun si pentru acest blog un link in vechiul bloghahahahaha…,ce incurcaturi voi face..nimeni nu va sti.

Am vrut sa pun o poza si nu am reusithmmm,incurcate sunt caile wordpressului….Cu toate astea imi zice ca am folosit deja 4 Mb din 3 incercari de a pune o singura poza.Nu gasesc ..salveaza .In fine.Daca nu incerc nu am de unde sa invat,asa ca..poate-mi cheltui si acest spatiu de imagini sa stiu o treaba.Ca 4Mb din 3 Gb…e destul de mult ,dupa cat stiu eu.

Acest articol a fost publicat în Blog nou și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

31 de răspunsuri la Viseaza gradina din vis,caci iarna cea lunga deja ne-a atins

  1. Elisa zice:

    Mda,am scris si alta categorie si link pe Cristal,dar nu stiu sa rectific si sa public din nou…nu s-a pus.Asta e…scuza-ma Cristal draga.Cat de greu este sa te simti infrant de un…de o masina. :))))

  2. Elisa zice:

    Pot sa stiu si eu cum de mi-a aparut poza asta?Ce nu facusem??Cristal,sprijinul meu din Cristal…ce facusi??Hmm??Si mi-ai activat si traficul…Am vazut eu ca parca-i ceva mai mult,dar nu m-am prins decat dupa 3 secunde.Multam fain. 🙂 😛

  3. Elisa zice:

    Heiii…,nu vreau acest avatar,vreau floricica mea,ca si asa lumea ma cauta intai acolo si apoi aici…nu-i bine asa Cristal draga? 😦

  4. Draga mea, tocmai vroiam sa te sun…sa-ti predau varianta mea de blog…pentru tine!
    Tocmai mi-o lua Cristal inainte!
    Ma bucur ca cineva ti-a facut prelungirea, asa cum o numesti tu, ca se rezolva problema, cat despre administrare, te poti baza cu incredere in cunostiintele mele. Sunt cu bratele deschise si te astept la intrebari si rezolvari de situatii, ca astea nu sunt probleme! 🙂

  5. Cristal zice:

    Cu mult-mult drag Elisa!!!
    Cum sa ramanem noi fara cuvintele tale, imagini si… bunatati?
    Povestea gradinii de vis trebuie sa continue.
    Ma bucur ca a sarit si mesterita Manole.Mereu ii place sa ajute.(am simtit-o si eu).
    Nu uit ca ne-a ramas de baut o sampanie de la un concurs. 😆 Acum mai avem un motiv de sarbatorit.
    Eu am inceput, o las pe Manole sa continue.(tot ea la greu). 😛 Tinem aproape, suntem aici prin gradina ta.
    Sa ai rabdare, mie mi-a trebuit multaaaa pana am invatat rostul fiecarui buton.
    😉

  6. Elisa zice:

    Manole,
    ai facut-o deja si multumesc.Stii ca plang ca un copil,ma dezmierd si eu neluandu-mi in seama „aparentele din buletin”,hahahahaha… 😆
    Stai pe-aproape,cum zice Cristal,ca esti de baza. 😉

  7. Elisa zice:

    Cristal,
    pana nu va luati voi doua „bastoanele” ‘napoi eu o sa schiop din …lac in put si statutul de handicapat n-o sa-l recunosc niciodata 😀 asa ca…,la treaba cu mine ca,asa cum ti-am zis,o CIORBA MARE asteapta sa fie…creata,dupa care pot sta sa exersez si sa invat din greseli zi si noapte.
    Multumesc draga mea Cristal! 🙂

  8. CELLA zice:

    păi BUN VENIT ÎN CASĂ NOUĂ
    să te bucuri de ea cum mă bucur eu de bucuria ta
    la mine se vede totul enorm la formatul ăsta
    important este că aţi reuşit , celelelte vin „pe traseu” 😆

  9. Elisa zice:

    Cum se vede enorm??Scrisul,sau ce??Cala mine este chiar micut,dar citet.

    CELLA,multam fain!Da,asta-i sufrageria,aici mai va servesc cate-o cafea,cate-o reteta..asa ca pe timp de iarna si cate-un foc la gura sobei,unde sa coacem castane,ca tot le-am uitat la sor’mea in Tisoara,de bine ce-am cumparat, sa gust si eu castana coapta,inainte de… 😆
    Cel mai mult,aici,imi place ca pot pune si vedea la voi,emoticoane…cat de multe… 😛

  10. Elisa zice:

    Ha! Si uite ca..facuram ce facuram…,Manole si cu mine…si imi aparu din nou poza mea de…identitate.Pai ce…,nu-s eu singura floricica din gradina mea ..,acum pe timp de iarna? 😆
    Uraaaa!!Manole,mestero ce esti…ai facut ca Samanta…clicu-clicu din varful nasului si…gata. =))

  11. CELLA zice:

    Manole-i cea mai tare 😆 pup Manole
    scrisul la postări se vede mic şi la comentarii şi titluri enorm
    se întîmplă la multe bloguri în formatul ăsta
    da principalu-i că se poate citi
    Cristal îi o minunată că ţi l-a făcut
    eu,o vreme, mă tirez de pe bloguri că-i „deranjarisesc”(nu eu personal,în general cei fără blog,care-s „comentatori” :lol:) pe unii care deja-s elitişti ei şi blogurile lor
    da’mai dau pe la cei rămaşi încă cu picioarele pe pămînt nu cu capu-n virtual 😉
    te pupăcesc şi bagă cărbuni … vin ierni cu zăpezi 😆 🙄

  12. Elisa zice:

    CELLA,
    da,asa-i..daca nu-si retrag flotila,hahahaha…risca sa nu mai ramana nimic din…personulitatea mea de cercetator in ale blogului 😆
    Draga mea,cine se uita la cei care fac clasamente si clasificari??Hmm…
    Uite,eu am votat undeva unde numai voturile celor cu blog se luau in seama si…ce crezi??nu m-a …numarat,hahahahah se de aia mor io acum de…nu mai pot de ras.Atat.
    Deci,lasa-i ca vor sa faca o FORTA media si pana la urma nu-i chiar asa de rau,insa parerile nu ar trebui sa fie clasificate dupa criteriul mentionat,ci dupa altceva.
    Ma bucur sa te mai gasesc,citesc pe unde te gasesc si eu,ma bucur tare mult.Multumesc CELLA! 🙂

  13. Elisa zice:

    SuKaRiT,
    bine-ai venit si tu in sufragerie!Da,ce stai cu buchetu ala la spate?? ;)Is prea multe doamne, pe aici si nu stii cui sa-l oferi? 😆
    O duceata de capsuni,de piersici??Ce-ti doreste inimioara?Stai,ca aduc si paharul cu apa…langa 😛
    Asa deci…,inseamna ca numai la Domnita CELLA este, pe la comentarii, vreo lupa, ca nici la mine nu-s probleme.
    CELLA,nu stiu daca pot face eu ceva din moment ce nu vad defectiunea 😦

  14. ŞuKăRiT zice:

    Mă alătur urărilor de casă nouă, Elizo. Te-am găsit uşor, ai lăsat firimiturile pe unde trebuia… 😛
    O felicit şi pe draga noastră „arhitectă” (şezi bine Cristal, nu te feri că-i numa’ un ţucat!).
    Bine lucrat! Tare-mi place cum arată „noua casă”… 😀

  15. ŞuKăRiT zice:

    De la mine, se vede bine, ce-i cu cârcoteala asta? :))

  16. floris zice:

    Sa te bucuri de casa noua Eisa.Si sa ne incanti in continuare cu imgini multe din minunata ta gradina.
    Sa ma identific sa ma poti recunoaste.Florina sunt,cea cu semintele de planta alungatoare de harciogi.

  17. Elisa zice:

    Florina,
    bine-ai venit si ma bucur c-ai venit.Draga mea,tocmai ca nu-mi ies deloc pozele pe aceasta platforma…nu stiu unde gresesc,dar poze nu apar,deocamdata.Sper sa ma indrume Cristal si in aceasta problema.
    La inceput am crezut ca esti Floris care are un blog si care are si linkul meu in blogroll,dar acum stiu.Ai si tu gradina care acum doarme si viseaza.Te imbratisez. 🙂

  18. floris zice:

    Cel cu jurnal de viata?Aia sunt, doar ca nu l-am putut face asa cum imi placea mie.Nu m-am descurcat absolut deloc.Acum l-am lasat in hibernare, ca alte probleme sunt prioritare (alea cu baiatul de care povesteam la Mesterul Manole).Cu pozele ai sa te descurci,si pana doarme Gradina ta ,ai timp sa le inveti pe toate.Si cand o sa se trezeasca Gradina,o sa fii si tu pregatita .Multumesc de imbrtisare .A fost calda .:)

  19. Elisa zice:

    Floris,
    de ce nu-ti pui linkul pe nume??Eu am fost, de curand, pe site-uri pe care mi le arata google ca sunt si eu amintita si asa am vazut ce multa lume m-a pus in blogroll la ei.O sa fac si eu ,aici un blogroll exchange si atunci voi vedea si eu si alte bloguri.Caci ,toata iarna cea friguroasa, trebuie sa ma distrez si eu cumva,nu?
    Iti doresc binele tie si copiilor tai si sa te bucuri de aceste momente,cand copiii sunt cu voi,langa voi si nu la distante de jumatate de glob. 🙂

  20. floris zice:

    Nu stiu sa imi pun linkul pe nume si nici nu sunt mandra de blogul ala.Insa mi-e frica sa il sterg.Daca nu o sa mai reusesc sa imi fac altul?Si eu nu am prieteni atat de saritori sa ma ajute in chestiile astea.
    M-a impresionat solidaritatea si disponibilitatea lui Cistal si a Mesterului.
    Chestia cu „prietenul la nevoie se cunoaste”abia azi am avut confirmarea ca e adevarata.
    Ca eu o cunosc doar pe aia cu”prietenul la nevoia lui se cunoaste.”

  21. Cristal zice:

    @Florina
    Sunt aici, suntem cu tine.
    M-am invartit pe blogul tau, l-am citit in intregime, dar nu se pot posta comentarii. 😦
    Asa ca am revenit aici, la Elisa sa-ti spun ca: „Adevăraţii prieteni sunt alături de tine când îi chemi în momentele frumoase ale vieţii dar şi în cele rele ….când vin nechemaţi.”
    Cand vei vrea sa iti continui „jurnalul” da-mi de veste. 😛

    Multumesc Elisa de spatiu, ca nu aveam unde sa ii scriu Florinei.
    Vad ca apar poze noi. Si asta intr-o zi… 😛 Astept sa vad cat mai multe, asa cum ne-ai obisnuit.

  22. g1b2i3 zice:

    Draga elisa,bine ai venit pe WordPress.Te-am vazut la Growing Blogs.Vezi,cum ai venit aici,ai si ajuns cunoscuta si tu si gradina ta de vis. 🙂
    Gabi.

  23. Elisa zice:

    Florina,
    esti sigura ca la un simplu semnal nu ar sari sa te ajute lume de pe aici din blogosfera ?Eu,la inceput, nu stiam sa pun youtube(nici acum nu stiu,aici)si am postat la yoyo,ca am vazut tuburi la el si crezi ca mi-a raspuns si aratat?Da,desi au ras unii de el,la comenturi.Si pe Claudiu l-am intrebat,ca are blog identic,ca sablon, cu al meu si mi-a raspuns.Deci,stii proverbul cu copilu pana nu plange…?Asa,acum afla ca fiecare dintre cei pe care-i cunosti pe bloguri te-ar ajuta,doar sa spui .Nu-i rusine sa intrebi,dar mie mi-e rusine ca doamnele mele care ma ajuta au pierdut o multime de timp ajutandu-ma si lamurindu-ma cum se face si dumnealor sunt la servici,nu stau acasa ..la joaca,asa ca mine 😛
    Nici nu stii cat de indatorata ma simt si cand o sa pot eu sa ma revansez si cum?Numai Dumnezeu stie. Asa ca Florina,”bate si ti se va deschide” 🙂

  24. Elisa zice:

    Cristal,
    ma faci sa rosesc..de rusine ca ti-am mancat atata timp si tu ce-mi faci acum??Doamneee…
    O sa pun si poze,dar mai putine deocamdata,ca fiecare poza este de 1,6 Mb,deci fff mult,din 3Gb..asa ca pana la primavara s-ar putea sa raman din nou fara cota… :((

  25. Elisa zice:

    Gabi,
    ce-i aia Growing Blogs? ma duc sa ma uit.Multumesc frumos draga mea pentru primire.Asa deci??Am devenit cunoscuta?Pai sa vezi cate bloguri am gasit cu linkul meu de la blogspot pe care eu nu le citeam si de care nu stiam…
    Ma bucur tare mult. Te mai astept.Pa! 🙂

  26. g1b2i3 zice:

    Elisa,cand intri pe pagina de administrare vei vedea:Top Blogs,Top Posts,Growing Blogs.
    Mai sunt si alte chestii pe care nici eu nu le cunosc prea bine(la statistica,refferer etc)
    Ma bucur ca esti aici ca mi-e mai usor sa aflu cand scrii ceva.
    Noapte buna!
    P.S.ma bucur ca esti citita!Succes pe wordpress.

  27. Elisa zice:

    Gabi,
    am vazut,inseamna bloguri in crestere,deci bebeluse,hahahaha nu-i nici-o scofala,doar ca ma bucur ca exist.
    Cum afli cand scriu ceva? ai asa ca la Oedip un fel de cine ma reclama si apare titlul articolului si ora la care a fost scris?Asa zici?Eu as face asta,ca aici se poate,dar ma voi informa cum.Zi senina draga mea! 🙂

  28. Mai ce ma atata laudati voi? Nah, lipsi si eu de la apelul comentariilor, si voi tusti! 🙂 Cristal, io si care mai apuca, daduram o mana de ajutor. 🙂
    Elisa, fac uite asa +, ca ma minunai si io ca aparu trandafirul!:))))
    Mai mesterim, mai balarim…nah, doar n-om ramane fara verde de Elisa! 😛

  29. Elisa zice:

    Heeeeiii,tu faci a propos la verde de…Paris??Hahahahaha…Noi cand mergem la Paris,vom merge direct cu …roaba si vom gasi umbrela aleia de raspunde asa: El:”In ochii tai vad tot Parisul…” Ea: „Si…nu vezi si umbrela mea?”
    Multam de vizita,Mestere..ca ti-ai confirmat nick-name-ul,parol! 🙂

  30. Ciupercutza zice:

    Ia uite cine a venit la nea wordpress :))
    Felicitari de casa noua!

    Hai ca nu e asa de greu. Ai mai multe optiuni, dar o sa te obisnuiesti.
    Incearca sa micsorezi dimensiunea pozelor cu o aplicatie online. De exemplu:
    http://www.shrinkpictures.com/

    Selectezi poza (browse), bifezi 50% sau 25% si apesi Resize. Apoi o salvezi in calculator cu noua dimensiune. O sa vezi ca si blogul se va incarca mai usor.
    Sfaturi legate de wordpress poti sa-ti mai dau si eu pe email daca ai nevoie (la blogspot nu ma pricepeam).

  31. Elisa zice:

    Ciupercutza,
    multumesc tare mult!Asa o sa fac,hai sa ma zdrobesc singura,cu ajutorul binevoitor al tau si sa ma apuc de redimensionarea pozelor din comp.Daca nu ma descurc mai astept sa vina Manoleasca mesterita la mine si o facem impreuna 😆
    Multam. Te pup. 🙂

Lasă un răspuns

