Duminica la plimbare

Azi este Miercuri.Mereu o  intreb pe nora mea ce zi este azi,nu le mai tin socoteala,trec zilele atat de repede incat uite,de Duminica am vrut sa postez despre plimbarea noastra prin Kings Park si centrul,CBD-ul orasului,prin Bell Tower si cum am tras noi clopotele (dar despre asta alta postare) si ne-am filmat si a mica dormea in ruxacul tatalui ei fara probleme.

Ceea ce o sa vedeti in poze nu o sa va lase cu gura cascata,nici nu intentionez asta,nu are cum, fiindca aici suntem,totusi,in desert,nisip, pietris si specii de vegetatie rezistente la seceta,care acum au inflorit multicolor.Deci,curiozitatea este nu ca-i verde ci cum de este verde cand de doua luni aproape a plouat de 3 ori,noaptea si vantul bate  incontinuu.Si dimineata cand m-am dus in curte sa vad baltile(ca pe la noi) gazonul era, pe margini ,uscat ,nu ziceai ca a plouat,desi, pe acoperis, rapaia de ziceai ca-i sfarsitul lumii.Ma rog,astea-s curiozitatile.

Perth este un oras de 1,6 milioane de locuitori,cu un aspect futurist si un stil de viata mediteranean,asezat pe malul raului Swan.

Perth a fost infiintat de capitanul James Stirling la 12 aucust 1829,sub numele de Swan River Settlement.In 1856 a fost declarat oras.

Descoperirea zacamintelor de aur, la sfarsitul secolului al XIX-lea , a provocat o crestere demografica de 700 de procente si un boom in industria constructiilor.

In zilele de inceput ale orasului Perth,abruptul Munte Eliza era considerat o bariera a progresului,iar orasul s-a dezvoltat in jurul lui.Ca urmare a acestui fapt,Perth are acum,in partea vestica,un minunat parc de 1000 de hectare,Kings Park,unul dintre punctele de actractie cele mai spectaculoase de aici.

Aflata in interiorul parcului,pe cele 16 hectare ale Gradinii Botanice cresc peste 2500 de specii de plante din Western Australia .

(click pentru marire)

Acest articol a fost publicat în exporta și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Duminica la plimbare

  1. Pingback: Pleaca UDMR-ul de la guvernare? « Dum spiro, spero

  2. nonalina zice:

    Imaginea a IV-a m-a uluit;a 23-a m-a lasat cu gura cascata. Mi-a pierit pofta de mancare ,privindu-ti silueta.Elisa,ai idee cat de prospera esti acolo?
    Cred ca voi mai reveni ,sa privesc aici pentru ca imi face bine.
    Bine faci ca uiti in ce zi esti..Repet:carpe diem!

  3. Vad comentariul Nonalinei si ma umfla rasul: tocmai asta voiam sa-ti zic si eu … esti tot mai supla, ai o alura tot mai tinereasca, iar chipul tau e tot mai relaxat.
    Si ma bucur pentru tine Elisa!

  4. 7coline zice:

    Ma fascineaza tot ce vad aici si tu ai vazut pe viu. Mi-o ia imaginatia razna.

  5. Elisa zice:

    Nonalina,
    nu-i chiar asa,de uluit si de mirat…eu am avut tot timpul silueta,hahaha!Doar niste crenvursti pe langa brau,ca nah,asa-i acasa la noi.
    Te mai astept 🙂

    Laura,
    da,am cu 3 mai putin ca la plecare,dar numai cateodata 🙂 Cat despre relaxata…n-as zice,sunt cu pielea tabacita de vant si soare,in curand o sa ma confund cu-un aborigen,revin in tara ca de la Mare,desi nu fac plaja,ma feresc cat pot,dar nah,ma si abtin de la mancare si stii de ce?E cam sarata,ori eu nu am voie sarat ca am tensiune,asa ca…. 😀

    Constantin,
    o,da..si inca nu am pus totul ca am facut pana prostului cu aparatul foto,taman cand era mai interesant :((((((

  6. Maria Ionescu zice:

    Foarte frumoase imagini, imi trezesc amintiri din vizitele mele la gradini botanice din unele orase, dar din Europa din pacate,pe meleagurile alea n-am ajuns inca,dar nu e timpul pierdut.Poate incerci si tu sa aduni ceva seminte de la plantele care cresc acolo,ca de aclimatizat nu cred ca e o problema,nu cred ca s-au copt inca dar mai stai asa ca, fi cu ochii pe ele nu rata ocazia.Eu asa fac intotdeauna vin cu seminte, cu butasi si cu tot felul de nebunii(cochilii de scoici,pietre,fructe ale unor copaci care au forme interesante,frunze si te miri ce nimicuri)care ma bucura ori de cite ori le vad.Multe plimbari iti doresc ca vad ca te simti minunat acolo

  7. papagigli zice:

    Hmmm, la postul asta cu silueta, ce-as putea sa mai spun? Tac si-nghit 😆

  8. demeter antonia zice:

    sa nu fie cu suparare d-na E lisa dar tare bine mai aratati se vede ca va prieste schimbarea dar eu stiu ca va este dor si de casa.Sa va dea dumnezeu cat mai stati acolo numai clipe minunate alaturi de cei dragi.

  9. zincabeiu zice:

    Frumoase locuri ! Cat despre ” gradina ” australiana, cred ca esti in elementul tau si te bucuri de fiecare plantuta necunoscuta.

  10. Mirela zice:

    Imi place nuanta de albastru a cerului.
    Despre plante nici nu mai stiu ce sa spun, sunt complet „din alta parte” :))
    Sa-ti fie de bine, Elisa!

  11. babatudor zice:

    Incepe sa faci bani reali cu blogul tau.
    Solutia este BlogMoney !!!
    http://aff.blogmoney.com?aid=2250&acid=175

    Tot ce trebuie este sa-ti faci contul care ti se potriveste si lasa banii sa curga !!!
    Succes !

  12. Pingback: Guvernul vrea sa ne concedieze mai usor « Hai ca se poate!

  13. Elisa zice:

    babatudor,
    multumesc frumos !Asa sa fie 🙂

  14. aA zice:

    doamne,cata vara poate fi la tine acolo!
    incerc sa nu ma uit la jardinierele mele aproape parasite si la pomii lipsiti de frunze.

Lasă un comentariu