Un post de mulţumire

Intrerup seria povestilor despre familia mea  ca sa multumesc prietenilor care m-au pinguit si ma pinguiesc mereu.Va multumesc frumos si va doresc tot ce va doriti voi legat de pingbackuri.

Vania, Theodora0303, Gabi, Andi , Natasa , Mirela , Adinuca , Alianta Dreptei , Vania, IOAN USCA , Theodora0303 , Natasa , Gabi , Theodora 0303, Vania

Multumesc dragilor  prieteni care vorbesc cu mine,multumesc din tot sufletul celor care-si rup de la inima si dupa ce se uita pe blog lasa un comentariu,cat de mic.

Recunostinta!

Acest articol a fost publicat în bloggerind și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Un post de mulţumire

  1. Amalia zice:

    Draga Elisa iti doresc, cu oarecare intarziere, dar din inima multa lumina si iubire in casa ta, in familia ta! Hristos a inviat!

  2. Pingback: Livreşti « Ioan Usca

  3. Mirela zice:

    Elisa, eu îi amintesc mereu pe prieteni în posturile mele, așa că, de când ne-a învățat maestrul (Vania!) îi pomenesc cu ping, că e mai bine! Oricum, am citit tot ce-ai scris despre familia ta și e emoționant….Amintirile dragi îți fac viața mai plină, cu atât mai mult cu cât le așterni pe (era să scriu hârtie!) pe o foaie, fie ea coală sau ecran. Nu e de mirare că ești pasionată de grădinărit.
    O zi frumoasă de primăvară!

  4. Adinuca zice:

    Draga Elisa,
    da-mi voie sa-ti multumesc eu pentru sfaturile tale si pentru intreg blogul tau care merita sa fie amintit nu numai pe alte bloguri ci si in discutiile noastre la o ceasca de ciocolata calda intr-o zi ploioasa, atunci cand ne facem planuri pentru gradina, livada, masa, casa si cateodata viata.
    Multumesc
    Adinuca

  5. Vania zice:

    Să las, atunci, un comentariu cât de mic…

  6. Pingback: On the back of the mirror « Andi Bob

  7. Pingback: Un motiv pentru care nu ii iubesc pe soldatii amercani « Hai ca se poate!

  8. Elisa zice:

    Amalia,
    Adevarat a inviat! Multumesc,draga mea 🙂

    Mirela,
    am observat ca tu amintesti in postari de noi toti si de asta iti multumesc inca o data.
    Sunt si dezamagita de gradina din cauza frigului.Trebuie sa fim pregatiti si pentru dezamagire .

    Adinuca,
    hai,las’ca si eu invat de la tine si de la altii,altfel nu se poate.Multumesc draga mea si o gradina cum iti doresti sa-ti reuseasca anul acesta!

    Vania,
    pai nu? 😀

  9. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Sper că v-am nimerit!

  10. zincabeiu zice:

    Si eu iti multumesc pentru ca imi permiti sa cobor intr-o gara mica, aproape zilnic…

  11. Elisa zice:

    Zinca,gara mica se umple de animatie cand veniti voi si va opriti la….semnal 😛
    Multumesc.

  12. g1b2i3 zice:

    Draga elisa,sa stii ca am citit povestile despre familia ta,mai putin ultima,din lipsa de timp.
    Intradevar,mama ta a fost cea mai buna si curajoasa mama de pe pamant.
    Cu pingurile cred ca e un lucru bun,am inteles de la Vania care e treaba si voi pingui tot timpul.
    Iti multumesc ca m-ai amintit .

  13. Elisa zice:

    Gabi,
    mie nu mi-e chiar asa usor sa pinguiesc,imi merge greu Mozilla si cu ea iau linkurile si pe Opera scriu postarea.Tu cum faci?Nu folosesti doua browsere ca sa pinguiesti?
    Da,draga mea,mama e numai una,a mea si a fiecaruia 🙂

Lasă un comentariu